Blokker, 3 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
Iemand een tip voor een goedkoop stoeltje? Even lekker kunnen zitten bij de tent is me vorig jaar goed bevallen
1) Valt heel erg mee met de ranzigheid en zijn er zat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
1) hoe goor zijn de wc's en staan er veel op de camping? (voor 't geval ik 's nachts moet rennen).
2) is er zo'n grote wasbak om 's ochtends je tandjes te schrobben?
3) is er een pinautomaat?
4) wat voor soort eten wordt er verkocht?
dat was 't. Voorlopig.
1. valt mee, jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
1) hoe goor zijn de wc's en staan er veel op de camping? (voor 't geval ik 's nachts moet rennen).
dat was 't. Voorlopig.
1. Genoeg, en word schoongemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
dat was 't. Voorlopig.
bij de action. zijn daar iets van 30 centquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef linebear het volgende:
waar kan ik goedkoop poncho's kopen ?!
35.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef foowout het volgende:
bij de action. zijn daar iets van 30 cent
ik heb nog een eftelingponcho liggen geloof ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
35.Ze hadden alleen geen doorzichtige meer verdomme, dus nu loop ik straks in een gele.
Ach wat zeg ik, ik hoef helemaal geen poncho aan met het mooie weer van komend weekend.
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef kreuk050 het volgende:
Oohhh waT heb ik een zin! VP
nee tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Vervanger van dat ene meisje word dus Radiohead
Ja?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Vervanger van dat ene meisje word dus Radiohead
Hier kan je antwoorden vinden op je meeste vragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef CherryLips het volgende:
ik wilde zo'n verpakking met flesjes water meenemen, maar dat mag zeker niet? (op de camping?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |