Hier gaat 't echt al verschillende delen over, kom je net onder 'n steen vandaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Weet iemand nog leuke tentaanbiedingen? (voor een vriendin van me, lowbudget, 2 persoons oid.)
Perry Sportquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Weet iemand nog leuke tentaanbiedingen? (voor een vriendin van me, lowbudget, 2 persoons oid.)
Ja ik heb alles al klaar. Maar idd, ik zal de oudere topics eens doorspitten. Bedankt voor deze nuttige tip.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier gaat 't echt al verschillende delen over, kom je net onder 'n steen vandaan?
No offence verder hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja ik heb alles al klaar. Maar idd, ik zal de oudere topics eens doorspitten. Bedankt voor deze nuttige tip.![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef super-muffin het volgende:
Volgens mij had de Perry Sport nog een aanbieding.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[verhaaltje van super-muffin over backpackgeval]
Ah ok, dan ga ik er vast wel een vinden. Heb de Vrijbuiter op 5 minuten hier, en da's geloof ik de grootste campeerhal van Nederland. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? En kan je alles er in kwijt? En verdere tips?
donderdagochtend, vroeg zatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deel 45 is het.
En heb zowaar de eerste kleding die mee moet alvast op mijn tas gelegd. Morgenavond pakken. Morgenmiddag de kroeg in om afspraken te maken. Misschien morgenochtend mijn tas al pakken, maar misschien ga ik even richting school. Nou ja, ik zie wel.
http://www.perrysport.nl/(...)wildebeast/zoek_yes/quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Ja je hebt wel een punt. Doelde ook meer op nieuwe aanbiedingen enzo, maar whatever. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
No offence verder hoorMaar ik kan er niet zo goed tegen als 't in 't zelfde topic nog is besproken en dat mensen dan nog zoiets gaan vragen
Ze zoekt nog lowbudgetter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
http://www.perrysport.nl/(...)wildebeast/zoek_yes/
Zoiets of zoek je echt iets Low Budget. Anders moet je even bij de Bristol binnenlopen, hebben vaak cheapy tenten liggen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef baNEEL het volgende:
Hoezee! Gister nog via marktplaats een kaartje tegen kostprijs kunnen kopen!
Fuck pukkelpop, ik ben er toch nog bij!
ligt eraan welkequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef kciR het volgende:
Miijn tante belde net; 'Wij waren van plan om donderdag naar Walibi te gaan, is dat slim?'![]()
Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.quote:
Goed, morgen zeker even kijken. Thnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.Vind het handiger dan een sporttas, tilt makkelijker en je houd je handen vrij voor je bier.
Je moet er zeker 1 hebben waar een rits zit aan de zijkant, dan hoef je er niks uit te halen als je iets uit het midden wilt.
HEb er paar weken terug ook 1 gekocht, bij perry sport, kostte 75 euro. Kan 75 liter in. En kan er allerlei dingen aan vastklikken enzo. Die ik gekocht heb heeft aan de voorkant twee ritsen, dus je kan het openen zoals een normale sporttas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.Vind het handiger dan een sporttas, tilt makkelijker en je houd je handen vrij voor je bier.
Je moet er zeker 1 hebben waar een rits zit aan de zijkant, dan hoef je er niks uit te halen als je iets uit het midden wilt.
Dat heb je dan goed voor elkaar gekregen. Leuk om te horen dat de gulzige Marktplaats-verkopers de kaarten niet meer kwijt kunnen. Of was het gewoon een eerlijke verkoper, soms?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef baNEEL het volgende:
Hoezee! Gister nog via marktplaats een kaartje tegen kostprijs kunnen kopen!
Fuck pukkelpop, ik ben er toch nog bij!
Ik heb zoiets:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
HEb er paar weken terug ook 1 gekocht, bij perry sport, kostte 75 euro. Kan 75 liter in. En kan er allerlei dingen aan vastklikken enzo. Die ik gekocht heb heeft aan de voorkant twee ritsen, dus je kan het openen zoals een normale sporttas.
Halfords:onder 6 euro, goedkoop en zit primaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
Iemand een tip voor een goedkoop stoeltje? Even lekker kunnen zitten bij de tent is me vorig jaar goed bevallen
Ik heb een stoel voor 5¤ gekocht bij de Kwantum, erg licht en inclusief armleuningen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
Iemand een tip voor een goedkoop stoeltje? Even lekker kunnen zitten bij de tent is me vorig jaar goed bevallen
"Door een zitvlakblessure kan ik helaas niet op mijn stoeltje zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een te zwaar stoeltje gekocht voor 30 euro
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef icebliss het volgende:
[..]
"Door een zitvlakblessure kan ik helaas niet op mijn stoeltje zittenDaarom verkoop ik mijn stoel. Bieden onder de ¤10 heeft geen zin."
Is per band verschillend, sommigen laten hun merchandise wel verkopen bij de stands, anderen doen dat niet. Gewoon op de dag van hun optreden even kijken dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef ralfseltje het volgende:
Trouwens, de merchandise-stands die op Lowlands staan en die shirts van Tool, NiN en dergelijke verkopen, verkopen die gewoon dezelfde merchandise als die je bij de concerten van die bands kunt kopen?
Blokker, 3 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
1) Valt heel erg mee met de ranzigheid en zijn er zat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
1) hoe goor zijn de wc's en staan er veel op de camping? (voor 't geval ik 's nachts moet rennen).
2) is er zo'n grote wasbak om 's ochtends je tandjes te schrobben?
3) is er een pinautomaat?
4) wat voor soort eten wordt er verkocht?
dat was 't. Voorlopig.
1. valt mee, jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
1) hoe goor zijn de wc's en staan er veel op de camping? (voor 't geval ik 's nachts moet rennen).
dat was 't. Voorlopig.
1. Genoeg, en word schoongemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
dat was 't. Voorlopig.
bij de action. zijn daar iets van 30 centquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef linebear het volgende:
waar kan ik goedkoop poncho's kopen ?!
35.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef foowout het volgende:
bij de action. zijn daar iets van 30 cent
ik heb nog een eftelingponcho liggen geloof ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
35.Ze hadden alleen geen doorzichtige meer verdomme, dus nu loop ik straks in een gele.
Ach wat zeg ik, ik hoef helemaal geen poncho aan met het mooie weer van komend weekend.
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef kreuk050 het volgende:
Oohhh waT heb ik een zin! VP
nee tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Vervanger van dat ene meisje word dus Radiohead
Ja?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Vervanger van dat ene meisje word dus Radiohead
Hier kan je antwoorden vinden op je meeste vragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef CherryLips het volgende:
ik wilde zo'n verpakking met flesjes water meenemen, maar dat mag zeker niet? (op de camping?)
ja, maar de site is echt enorm traag en verrot bij mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hier kan je antwoorden vinden op je meeste vragen.
Je kan iig ook 2liter pakken water kopen bij de 'supermarkt', voor een goeie prijs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar de site is echt enorm traag en verrot bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.onzin.com/quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Miscfit het volgende:
Wat is nou de bron dat radiohead nou ineens komt?
Dat willen mensen graag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Miscfit het volgende:
Wat is nou de bron dat radiohead nou ineens komt?
misschien verschijnt jezus welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Dat willen mensen graag.
Ik heb volgens bronnen vernomen dat the Beatles als vervanging komen![]()
poehee pessimist! Zown naam mag der van mij wel bij komen met deze ruk lineup dit jaar :<.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die kans is aanmerkelijk groter dan dat Radiohead komt
Maar ik heb er 4quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes gekocht. Heb ik lekker dubbele ruimte overal
Ik ga ook maar is op marktplaats kijken of ik nog een kaartje kan vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes gekocht. Heb ik lekker dubbele ruimte overal
Amen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Laton het volgende:
en ik zeg het maar weer eens. wat mij betreft vetste line up in jaren
Ja, staan na Pearl Jam in de Alpha op maandag.quote:
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn zin is ene beetje verdwenen![]()
Nee, die heeft de komende 3 optredens afgezegd, daar zit LL niet tussen. 17e staat ie gewoon op Pukkelpop en een dag later komt ie gewoon de Alpha vervelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef ralfseltje het volgende:
Kutje, ik zie berichten dat Chris Cornell af heeft gezegd? Iemand wat van gehoord?
dagje extra !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, staan na Pearl Jam in de Alpha op maandag.
same here, alles wat geregeld was was op zn kop, iemand gaat niet meer mee bij wie ik in de tent zou etc etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..![]()
Pfieuw hoop het maar, hij kan erg tof zijn vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, die heeft de komende 3 optredens afgezegd, daar zit LL niet tussen. 17e staat ie gewoon op Pukkelpop en een dag later komt ie gewoon de Alpha vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |