Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.quote:
Goed, morgen zeker even kijken. Thnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.Vind het handiger dan een sporttas, tilt makkelijker en je houd je handen vrij voor je bier.
Je moet er zeker 1 hebben waar een rits zit aan de zijkant, dan hoef je er niks uit te halen als je iets uit het midden wilt.
HEb er paar weken terug ook 1 gekocht, bij perry sport, kostte 75 euro. Kan 75 liter in. En kan er allerlei dingen aan vastklikken enzo. Die ik gekocht heb heeft aan de voorkant twee ritsen, dus je kan het openen zoals een normale sporttas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.Vind het handiger dan een sporttas, tilt makkelijker en je houd je handen vrij voor je bier.
Je moet er zeker 1 hebben waar een rits zit aan de zijkant, dan hoef je er niks uit te halen als je iets uit het midden wilt.
Dat heb je dan goed voor elkaar gekregen. Leuk om te horen dat de gulzige Marktplaats-verkopers de kaarten niet meer kwijt kunnen. Of was het gewoon een eerlijke verkoper, soms?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef baNEEL het volgende:
Hoezee! Gister nog via marktplaats een kaartje tegen kostprijs kunnen kopen!
Fuck pukkelpop, ik ben er toch nog bij!
Ik heb zoiets:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
HEb er paar weken terug ook 1 gekocht, bij perry sport, kostte 75 euro. Kan 75 liter in. En kan er allerlei dingen aan vastklikken enzo. Die ik gekocht heb heeft aan de voorkant twee ritsen, dus je kan het openen zoals een normale sporttas.
Halfords:onder 6 euro, goedkoop en zit primaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
Iemand een tip voor een goedkoop stoeltje? Even lekker kunnen zitten bij de tent is me vorig jaar goed bevallen
Ik heb een stoel voor 5¤ gekocht bij de Kwantum, erg licht en inclusief armleuningen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
Iemand een tip voor een goedkoop stoeltje? Even lekker kunnen zitten bij de tent is me vorig jaar goed bevallen
"Door een zitvlakblessure kan ik helaas niet op mijn stoeltje zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een te zwaar stoeltje gekocht voor 30 euro
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef icebliss het volgende:
[..]
"Door een zitvlakblessure kan ik helaas niet op mijn stoeltje zittenDaarom verkoop ik mijn stoel. Bieden onder de ¤10 heeft geen zin."
Is per band verschillend, sommigen laten hun merchandise wel verkopen bij de stands, anderen doen dat niet. Gewoon op de dag van hun optreden even kijken dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef ralfseltje het volgende:
Trouwens, de merchandise-stands die op Lowlands staan en die shirts van Tool, NiN en dergelijke verkopen, verkopen die gewoon dezelfde merchandise als die je bij de concerten van die bands kunt kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |