Eerste keer zeker?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan vrijdag pas. Boeien echt, op welke camping je staat. Daar slaap je alleen maar, het echte feest is op het festivalterrein.
welk dillemaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:47 schreef peterfan het volgende:
Is er al iemand uit het Killers-Basement Jaxx dilemma??
Ik nog niet...![]()
Exactly!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Laton het volgende:
[..]
welk dillemabasement jaxx natuurlijk.
Ik heb er anderhalve week geleden nog een gekocht.. dus je kunt het proberen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef SlaggY het volgende:
Ow ik wil misschien nog die musicbag halen van Grolsch (niet voor serieus gebruik, maar de tas is wel tof/handig). Zouden die nog te krijgen zijn bij de AH?
quote:TOOL CANCELS PERFORMANCE AT THE SALZBURG (AUSTRIA) FREQUENCY FESTIVAL
Tool has CANCELED Wednesday's appearance at the FREQUENCY FESTIVAL IN SALZBURG, AUSTRIA due to illness. Maynard has contracted a really bad throat infection which he has been fighting for the past couple of days, but, unfortunately, it has now reached the point where the band has to cancel.
www.toolband.com/news
die smerige lijers kunnen maar beter wel optreden anders word ik echt heel erg pissigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Calva het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar:
[..]
NEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Calva het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar:
[..]
'Nederhop' is stomquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk komt opgezwolle of jawat of duvelduvel of dropkick murphys als vervanging voor al die gecancelde acts
duidelijk nog nooit opgezwolle gehoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
'Nederhop' is stom
Geef mij maar Ok Go of The Hyves of the Manic street preachers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |