Haha. Treffend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:38 schreef Nosh het volgende:
Als dit real life was, hadden we 45 topics met 'Dus. Lowlands' en 13000 lege posts vol gekregen..
Druppels in hier in 't noorden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:57 schreef Laton het volgende:
aargh noodweer hier
terrein staat al, hoop dat de tenten het houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:04 schreef Ascaroth het volgende:
Storm ende stortregen. Ach het kan maar vast gevallen zijn. Of werkt dat zo niet..
Een rijbewijs is een geldig legitimatiebewijs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Een vriend van me wil z'n rijbewijs als ID gebuiken, is 20, moet goedkomen toch?
K, thnx.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Een rijbewijs is een geldig legitimatiebewijs.
Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat ze er naar vroegen.
Ik betrap me er nu al 2 jaar op dat ik dat gewoon het hele jaar door doe...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:47 schreef Magereheinus het volgende:
Nou, ik ben de hele tijd tegen mijn vrienden(sinds maandag)over Lowlands aan het praten. Heb er echt zin in
Wat daar wordt beschreven als camping 5 was vorig jaar 7, volgens mij. Dus het is niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hey das handig aannemende dat er in 5jaar niet heel veel verandert is
do en vr is superkutquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:54 schreef whosvegas het volgende:
Valt wel mee:
donderdag 16 augustus tot en met maandag 20 augustus 2007
Wisselvallig, op alle dagen kans op regen of enkele buien, maar tussendoor ook zon. Middagtemperatuur rond 20 graden.
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ndex.html#meerdaagse
Donderdagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:31 schreef webspider het volgende:
Wanneer moet je ongeveer op het terrein zijn om nog plaats te hebben op camping 1,2,3,4 ?
Nou...gewoon een donderdag heurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:42 schreef Dupje het volgende:
Donderdag, voor euhm, 18:00 uur ofzo?
Het terrein gaat pas om 18.00 open, dus als je daarvoor binnen bent heb je genoeg plaats jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:42 schreef Dupje het volgende:
Donderdag, voor euhm, 18:00 uur ofzo?
Kom kom, we hebben wel voor hetere vuren geestaan dan een herfstachtig Lowlands.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:07 schreef renzell het volgende:
[..]
Kom kom, we hebben wel voor hetere vuren geestaan dan een herfstachtig Lowlands.Mark my words. Het gaat een prachtig weekend worden.
En als we allemaal met die instelling gaan, dan wordt het dat ook. Regen of geen regen. Zo, ik zet m'n zonnebril vast op.
![]()
![]()
Gelet op de maand juli 2007 schijnt dat niet zo te werken. Iedere keer als je dacht dat er nu toch echt genoeg regen was gevallen en dat de zon wel zou mogen schijnen kwam er een nieuwe plensbui.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:04 schreef Ascaroth het volgende:
Storm ende stortregen. Ach het kan maar vast gevallen zijn. Of werkt dat zo niet..
Heb mijn oude werkschoenen maar ingepakt, de modder van vorig jaar zit er nog 2 cm dik opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef Bismarck het volgende:
[..]
........ Toch maar eens goed nadenken welke schoenen ik meeneem.
[[urlplaatje[/url]]
Jezus dat is wel erg vroegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:45 schreef steeg het volgende:
over 24 uur sta ik in de rij!
Vorig jaar heb ik geen rij gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Laton het volgende:
[..]
dan ben jij de afgelopen 3 jaar niet geweest ? vorig jaar binnen half uur binnen. jaren daarvoor uurtje.
Vorig jaar was ik er inderdaad in een uurtje doorheen. Maar 2 jaar geleden heb ik 4 uur in de rij gestaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik geen rij gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |