En nu?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Frumzel het volgende:
Serieus. Ik weet zeker dat ik Miss Hobje van de week op 3FM hoorde, maar ze ontkende...
ow, ok, dank jequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ja, niks. Enkel huishoudelijke mededeling
tjaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef cosmick het volgende:
Jammer van die regen tijdens die rit.
WTF?! lees het bericht net ook, heftig want na de winst van vandaag was hij toch weer een stap dichterbij het winnen van de tour. Tour de farce 2007.quote:
Ken je die nou nog niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- luistert nog maar even verder naar Queen liedjes..![]()
Zijn genoeg liedjes die ik nog niet goed genoeg ken.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef Toad het volgende:
Ik ben er nog wel, maar stiekem luister ik Radio 1.
Waar woon je? Indonesië?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef cosmick het volgende:
![]()
Verdomde kutmuggen die me de halve nacht wakker houden. Straks maar een klamboe kopen.
Hehe, true. Heb er (gelukkig) nog weinig last van gehadquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Muggen komen hier ook in grote getalen voor. Zo blijkt.
Ik normaal gesproken ook niet. Dat ze me steken, vooruit, maar dat fucking gezoem rond je hoofdquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hehe, true. Heb er (gelukkig) nog weinig last van gehad.
Ach, gewoon lekker meeblèrenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
Wheatus...ook een geinig nummer, alleen heb ik hem zelf net iets te vaak gehoord![]()
Wehehehquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Precies![]()
M'n collega's denken toch al dat ik niet spoor
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef cosmick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Hulde!!!! [afbeelding]
God, ik vind het echt een vreeeeeselijk nummerquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Maria Mena
Haar mooiste nummer in mijn ogen...wat een prachtig, emotioneel gezongen nummer
Weet ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
God, ik vind het echt een vreeeeeselijk nummer.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ik
Maar om het goed te maken hou ik ook niet van U2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:00 schreef cosmick het volgende:
[..]. Nou ja, ik vind U2 niet echt slecht, maar minimaal 3 x per dag U2 hoef van mij ook niet. Maar ik heb er verder niets mee. Eén van de weinige grote groepen waar ik geen muziek van heb.
Ik vroeg dat me ook al af. Wie is die druiloor?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:01 schreef Againzender het volgende:
Geen Gerard straks? Die is thuis ivm. de verjaardag van z'n zoontje zeker?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch heb ik bij deze plaat 't idee dat elk moment een slang uit een mand omhoog kan komen ...
Dat was idd zeer vermakelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef RicknRoll het volgende:
Wat hoort mijn oor daar voor leuks? Mummy's a tree?
Wat een stervendehoerenbaggernummer is datquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Set you freeeeeeeeeeeeeeeee
Jeugdsentiment..
Ha, Heidi just can't get enough!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
cosmick, er wacht iemand op je!
[[url=http://img136.imagevenue.com/loc59/th_67499_heidi-klum-jane-magazine4_122_59lo.jpg]afbeelding][/URL]
Wanneer komt Joss nu in dat blootblad eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lieve Joss, zou je haar kleren een keer willen lenen?
Ik is hier. (Edit: financiele zaken op orde brengen. Lees: Kijken of ik een macbook kan gaan kopen)quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
waar is iedereen?
Dat haal ik er echt niet uit, maar wel een vet nummer. (The Kill vind ik wel beter)quote:From yesterday, it's coming!
From yesterday, the fear!
From yesterday, it calls him
Fighting off the world all around he can pay attention
Ik hoor alleen maar "Map Of The World" en vooral veel moeiljk geschreeuwquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
From Yesterday [afbeelding]
Nou schijnt hij dit te zingen:
[..]
Dat haal ik er echt niet uit, maar wel een vet nummer. (The Kill vind ik wel beter)
Doen! Doen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik is hier. (Edit: financiele zaken op orde brengen. Lees: Kijken of ik een macbook kan gaan kopen)
Niet doen! Niet doen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik is hier. (Edit: financiele zaken op orde brengen. Lees: Kijken of ik een macbook kan gaan kopen)
Hoor ik daar salt n pepa weer uit 1988.![]()
Ik vind dit wel lekker klinken trouwens: "The way I Are"![]()
Applequote:
Ik sta ook aan de vooravond van aanschaffen. Nog even geld vrij maken. Mijn huidige toshiba (nee geen kattenvoer) doet het niet meer zo goed als 4 jaar geleden. Dus tijd voor een nieuwequote:
Ik zag haar in een bepaald topic zojuist reeds voorbijkomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wanneer komt Joss nu in dat blootblad eigenlijk?
Hee, ik zag haar eerder!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag haar in een bepaald topic zojuist reeds voorbijkomen.
Die blijft gewoon leuk hè.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej even een lekkere plaat draaien want dit vind ik wel zo'n bagger plaat.. Nieuwe bedingfield..* -Hans- zet even Ghosts - The World is Outside op
![]()
Absoluut !quote:
Relaxedquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:53 schreef Maricha het volgende:
Bijna een weekje vrij.....
Lekker ja! je ging geloof ik niet weg, toch? Hoop dat het weer een beetje wil meewerken.. Geloof dat het vanaf dinsdag wat beter zou worden. Een week lang geen Maricha hier, wel even wennen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:53 schreef Maricha het volgende:
Bijna een weekje vrij.....
Vast niet....;)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Relaxed.... maar komt dat dan wel goed dan de komende week op de radio?!
Klopt, gewoon thuis en daar hard aan de slag! (opruimen e.d.)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker ja! je ging geloof ik niet weg, toch? Hoop dat het weer een beetje wil meewerken.. Geloof dat het vanaf dinsdag wat beter zou worden. Een week lang geen Maricha hier, wel even wennen!
Dan maakt het qua weer dus niet zo heeel veel uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Klopt, gewoon thuis en daar hard aan de slag! (opruimen e.d.)
Dus veel plezier volgende week! Tot over 1,5 week
Dat viel mij vandaag ook op idd...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
vvvv En sinds wanneer staat daar een banner vvvv (onderaan dus)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Zo ik is blij. Ik was mijn kenteken papieren kwijt (voor de tweede keer). Maar hard zoeken loont.
Ah, leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef borisz het volgende:
Domien vervangt maricha een aantal dagen komende week![]()
Heb ik ook (bijna) altijd. Maar de auto moet 22 augustus gekeurd worden. Dus ik ben dit jaar maar op tijd gaan zoeken. Vorig jaar 10 dagen te laat en toen heb ik hem niet meer terug gevonden. Dus een nieuwe aangevraagd..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik ze heb...
..
Of idd, moet je naar de tandarts en dan tien minuten voordat je weg wordt moet je je tandartskaart nog zoeken.
Tof.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef borisz het volgende:
Domien vervangt maricha een aantal dagen komende week![]()
Wilt 'ie niet gezien worden ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef borisz het volgende:
Dit Klinkt wel die wilfried van journaal op 3
Het is 'm.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef borisz het volgende:
Dit Klinkt wel die wilfried van journaal op 3
dank u voor de herinneringquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
[24uurs topic] Againzender & BliksemSchigt zijn jarig !!!!
whahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Guns 'n Roses
GVD mis ik de helft van het nummer omdat ik moet schijten, altijd hetzelfde gezeik
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Deze plaat kún je toch niet verkeerd vinden?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Bon Jovi - Always wel een goed nummer
Ik vind wel meer van Bon Jovi goed
Goeie stem heeft die vent
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:06 schreef cosmick het volgende:
En we zijn weer terug bij Radio U2 FM!!!!
Niet te geloven.
Dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Wel een lekker wijf die Nelly, maar ik vond I'm like a bird zo'n boutnummer!
OMGquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Timbaland
Wel een lekker wijf die Nelly, maar ik vond I'm like a bird zo'n boutnummer!
quote:
OK. Ik vind Timbaland totaal niet boeiend, continu dezelfde sound, kreetjes etc. Het lijkt wel of ie z'n beats en synth ff in de shuffle gooit, een zangeresje van straat pikt en hoppa.quote:
Oja, laten we on-topic blijven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:40 schreef SilentChaos het volgende:
het gaat erom dat U2 teveel wordt gedraaid
Er zijn dus echt mensen die Dolf Jansen leuk vinden?!quote:
Niks lekkerder dan ff een lekker potje ergeren toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die Dolf Jansen leuk vinden?!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:46 schreef -Hans- het volgende:
Geinig die reacties! had namelijk toen die tuinkabouter begon te zingen het geluid op mute gezet.
Bagger plaat, bagger zanger.
Absoluutquote:
Ik ook hoor, maar heb erg weinig met de muziek van meneer Van Velzen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:50 schreef cosmick het volgende:. Nou ja, er zijn zangers/plaatjes die ik persoonlijk erger vind.
Maar ik ben erbij!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL![]()
Lowlands dus helemaal uitverkocht !![]()
Ben ik ff blij dat ik de kaarten al heb!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL![]()
Lowlands dus helemaal uitverkocht !![]()
Ik hoor dat Sander L. de Alpe D'Huez aan het beklimmen is, ik hoop zo dat ie ook de afdaling doet en een bochtje mistquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen we dat kneuzenduo niet inruilen voor die Koreaanse gijzelaars?
Ook een prima oplossingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoor dat Sander L. de Alpe D'Huez aan het beklimmen is, ik hoop zo dat ie ook de afdaling doet en een bochtje mist
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:40 schreef Toad het volgende:
Maar ik ben erbij!![]()
The Killers trouwens ook!
Gaat vast weer tof worden! heb zelf geen kaarten.... Ben benieuwd of The Gossip nog komt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:40 schreef RicknRoll het volgende:
Ben ik ff blij dat ik de kaarten al heb!
Helaas.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef -Hans- het volgende:
De meningen verschillen hier nogal over de huidige Megahit, maar ik vind 'm erg prettig.
Ik gok op Saybia - Angel als nieuwe Megahit.
Het nummer - 1973 - vind ik echt stukken beter dan het vreselijk You're Beautiful, maar het is inderdaad wel een erg standaard popliedje. Niet echt bijzonder om eerlijk te zijn.. Het past w.d.b. wel goed bij de artiest, niet bepaalt boeiend.quote:
Ik heb vanmiddag in mijn pauze het album van The Gossip gekocht... ben benieuwd of er meer briljantjes opstaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Gaat vast weer tof worden! heb zelf geen kaarten.... Ben benieuwd of The Gossip nog komt.
Ja, lekker compact om onder het bed te schuivenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:15 schreef TheVulture het volgende:
"wat voor vriendin heb je?"
"Niet zo'n hele grote"
leukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef purplerose het volgende:
Rara wat zou hier toch inzitten!
[afbeelding]
Is het dan toch!?
[afbeelding]
Jawel! Het is me Transformers tshirt!!EN een MetMichiel kladblokje!
[afbeelding]
Uiteraard ben ik blij blij blij!
Zeker! Rockt lekker en zelfs dat rustige nummer is bijzonder mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in mijn pauze het album van The Gossip gekocht... ben benieuwd of er meer briljantjes opstaan
Topquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:00 schreef purplerose het volgende:
Raadt eens wat ik in me postvakje vond!![]()
Behalve hijzelf in ieder geval 1 dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die Dolf Jansen leuk vinden?!
Hoop dat er meer toffe liedjes opstaan want anders blijft het weer bij een (heel) goed liedje en dat zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in mijn pauze het album van The Gossip gekocht... ben benieuwd of er meer briljantjes opstaan
de nieuwe KT Tunstall is ook wel
Echt tof joh !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef purplerose het volgende:
Rara wat zou hier toch inzitten!
[afbeelding]
Is het dan toch!?
[afbeelding]
Jawel! Het is me Transformers tshirt!!EN een MetMichiel kladblokje!
[afbeelding]
Uiteraard ben ik blij blij blij!
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:09 schreef -Hans- het volgende:
Vraag mij echt af hoe de verstandhouding is tussen Corne en de andere jocks (bijv. Coen).. Als je het zo via de cam ziet dan zou je het ergste vermoeden. Maaruh Corné Klijn is weer in de stu-stu studio.![]()
Het zal best snel wennen i guess, erger me er niet genoeg aan om er wat aan te willen doenquote:
Klopt, weet je trouwens wat de 3FM megahit is geworden voor volgende week? Ik heb de Coen en Sander show gemist dus heb het niet meegekregen. En op 3FM staat nog de 'oude' megahit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:16 schreef -Hans- het volgende:
Weinig spannende platen zijn nieuw op de 3FM playlist.. Nieuwe Moke staat er op (goede plaat!) en uiteraard de nieuwe single van Saybia ook.
3FM site is net bijgewerkt (tijdje down geweest / cq slecht te bereiken onder Internet Explorer). Maar de nieuwe 3FM Megahit is James Blunt - 1973, standaard popplaatje. Niet echt bijzonder als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef alwaysleft het volgende:
Klopt, weet je trouwens wat de 3FM megahit is geworden voor volgende week? Ik heb de Coen en Sander show gemist dus heb het niet meegekregen. En op 3FM staat nog de 'oude' megahit.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3FM site is net bijgewerkt (tijdje down geweest / cq slecht te bereiken onder Internet Explorer). Maar de nieuwe 3FM Megahit is James Blunt - 1973, standaard popplaatje. Niet echt bijzonder als ik eerlijk ben.
Gemiauw. Dat is goed verwoordt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat gemiauw is toch geen muziek te noemen?
Ha! En vanmorgen al Dolce Vita van Ryan Paris.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:34 schreef -Hans- het volgende:VAMOS A LA PLAYA
Straks EK-stra weekend met Bart, Gerard en Domien !
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gemiauw. Dat is goed verwoordt.
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daaaag James Prutser.
Achja, 15-jarige mutsjes zullen bij 't horen van deze 'fantastische' plaat wel weer soppend over de bank drijven...
Dat krijg ik alleen van Eddie Vedderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daaaag James Prutser.
Achja, 15-jarige mutsjes zullen bij 't horen van deze 'fantastische' plaat wel weer soppend over de bank drijven...
Da's tenminste een muzikant te noemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat krijg ik alleen van Eddie Vedder![]()
![]()
Indeed that he isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's tenminste een muzikant te noemen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Saybia het zou worden..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
James CuntBlunt.
Enthousiast over de nieuwe single van Saybia zijn en dan zo'n kutnummer megahit maken.
gemistquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:07 schreef RealZeus het volgende:
Die uuropener ook.
Ik oefen voor John Legend, ik wil net zo groot worden.POINGG!!!![]()
Wat een domperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
James CuntBlunt.
Enthousiast over de nieuwe single van Saybia zijn en dan zo'n kutnummer megahit maken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
Maar het is WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
Maar het is WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
Volgende week ofzo, maar kan ook een week later zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:07 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik dacht dat eric corton zou mee presenteren vanavond?
Nope.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Hej Domien hoe zit het met de Freaknacht, gaat het nou nog door ???
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, qua muziek kan de show alleen nog maar beter worden nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |