Die blijft gewoon leuk hè.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej even een lekkere plaat draaien want dit vind ik wel zo'n bagger plaat.. Nieuwe bedingfield..* -Hans- zet even Ghosts - The World is Outside op
![]()
Absoluut !quote:
Relaxedquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:53 schreef Maricha het volgende:
Bijna een weekje vrij.....
Lekker ja! je ging geloof ik niet weg, toch? Hoop dat het weer een beetje wil meewerken.. Geloof dat het vanaf dinsdag wat beter zou worden. Een week lang geen Maricha hier, wel even wennen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:53 schreef Maricha het volgende:
Bijna een weekje vrij.....
Vast niet....;)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Relaxed.... maar komt dat dan wel goed dan de komende week op de radio?!
Klopt, gewoon thuis en daar hard aan de slag! (opruimen e.d.)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker ja! je ging geloof ik niet weg, toch? Hoop dat het weer een beetje wil meewerken.. Geloof dat het vanaf dinsdag wat beter zou worden. Een week lang geen Maricha hier, wel even wennen!
Dan maakt het qua weer dus niet zo heeel veel uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Klopt, gewoon thuis en daar hard aan de slag! (opruimen e.d.)
Dus veel plezier volgende week! Tot over 1,5 week
Dat viel mij vandaag ook op idd...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
vvvv En sinds wanneer staat daar een banner vvvv (onderaan dus)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Zo ik is blij. Ik was mijn kenteken papieren kwijt (voor de tweede keer). Maar hard zoeken loont.
Ah, leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef borisz het volgende:
Domien vervangt maricha een aantal dagen komende week![]()
Heb ik ook (bijna) altijd. Maar de auto moet 22 augustus gekeurd worden. Dus ik ben dit jaar maar op tijd gaan zoeken. Vorig jaar 10 dagen te laat en toen heb ik hem niet meer terug gevonden. Dus een nieuwe aangevraagd..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik ze heb...
..
Of idd, moet je naar de tandarts en dan tien minuten voordat je weg wordt moet je je tandartskaart nog zoeken.
Tof.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef borisz het volgende:
Domien vervangt maricha een aantal dagen komende week![]()
Wilt 'ie niet gezien worden ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef borisz het volgende:
Dit Klinkt wel die wilfried van journaal op 3
Het is 'm.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef borisz het volgende:
Dit Klinkt wel die wilfried van journaal op 3
dank u voor de herinneringquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
[24uurs topic] Againzender & BliksemSchigt zijn jarig !!!!
whahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Guns 'n Roses
GVD mis ik de helft van het nummer omdat ik moet schijten, altijd hetzelfde gezeik
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Deze plaat kún je toch niet verkeerd vinden?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Bon Jovi - Always wel een goed nummer
Ik vind wel meer van Bon Jovi goed
Goeie stem heeft die vent
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:06 schreef cosmick het volgende:
En we zijn weer terug bij Radio U2 FM!!!!
Niet te geloven.
Dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Wel een lekker wijf die Nelly, maar ik vond I'm like a bird zo'n boutnummer!
OMGquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Timbaland
Wel een lekker wijf die Nelly, maar ik vond I'm like a bird zo'n boutnummer!
quote:
OK. Ik vind Timbaland totaal niet boeiend, continu dezelfde sound, kreetjes etc. Het lijkt wel of ie z'n beats en synth ff in de shuffle gooit, een zangeresje van straat pikt en hoppa.quote:
Oja, laten we on-topic blijven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:40 schreef SilentChaos het volgende:
het gaat erom dat U2 teveel wordt gedraaid
Er zijn dus echt mensen die Dolf Jansen leuk vinden?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |