En nu?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Frumzel het volgende:
Serieus. Ik weet zeker dat ik Miss Hobje van de week op 3FM hoorde, maar ze ontkende...
ow, ok, dank jequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ja, niks. Enkel huishoudelijke mededeling
tjaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef cosmick het volgende:
Jammer van die regen tijdens die rit.
WTF?! lees het bericht net ook, heftig want na de winst van vandaag was hij toch weer een stap dichterbij het winnen van de tour. Tour de farce 2007.quote:
Ken je die nou nog niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- luistert nog maar even verder naar Queen liedjes..![]()
Zijn genoeg liedjes die ik nog niet goed genoeg ken.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef Toad het volgende:
Ik ben er nog wel, maar stiekem luister ik Radio 1.
Waar woon je? Indonesië?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef cosmick het volgende:
![]()
Verdomde kutmuggen die me de halve nacht wakker houden. Straks maar een klamboe kopen.
Hehe, true. Heb er (gelukkig) nog weinig last van gehadquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Muggen komen hier ook in grote getalen voor. Zo blijkt.
Ik normaal gesproken ook niet. Dat ze me steken, vooruit, maar dat fucking gezoem rond je hoofdquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hehe, true. Heb er (gelukkig) nog weinig last van gehad.
Ach, gewoon lekker meeblèrenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
Wheatus...ook een geinig nummer, alleen heb ik hem zelf net iets te vaak gehoord![]()
Wehehehquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Precies![]()
M'n collega's denken toch al dat ik niet spoor
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef cosmick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Hulde!!!! [afbeelding]
God, ik vind het echt een vreeeeeselijk nummerquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Maria Mena
Haar mooiste nummer in mijn ogen...wat een prachtig, emotioneel gezongen nummer
Weet ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
God, ik vind het echt een vreeeeeselijk nummer.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ik
Maar om het goed te maken hou ik ook niet van U2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:00 schreef cosmick het volgende:
[..]. Nou ja, ik vind U2 niet echt slecht, maar minimaal 3 x per dag U2 hoef van mij ook niet. Maar ik heb er verder niets mee. Eén van de weinige grote groepen waar ik geen muziek van heb.
Ik vroeg dat me ook al af. Wie is die druiloor?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:01 schreef Againzender het volgende:
Geen Gerard straks? Die is thuis ivm. de verjaardag van z'n zoontje zeker?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch heb ik bij deze plaat 't idee dat elk moment een slang uit een mand omhoog kan komen ...
Dat was idd zeer vermakelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef RicknRoll het volgende:
Wat hoort mijn oor daar voor leuks? Mummy's a tree?
Wat een stervendehoerenbaggernummer is datquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Set you freeeeeeeeeeeeeeeee
Jeugdsentiment..
Ha, Heidi just can't get enough!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
cosmick, er wacht iemand op je!
[[url=http://img136.imagevenue.com/loc59/th_67499_heidi-klum-jane-magazine4_122_59lo.jpg]afbeelding][/URL]
Wanneer komt Joss nu in dat blootblad eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lieve Joss, zou je haar kleren een keer willen lenen?
Ik is hier. (Edit: financiele zaken op orde brengen. Lees: Kijken of ik een macbook kan gaan kopen)quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
waar is iedereen?
Dat haal ik er echt niet uit, maar wel een vet nummer. (The Kill vind ik wel beter)quote:From yesterday, it's coming!
From yesterday, the fear!
From yesterday, it calls him
Fighting off the world all around he can pay attention
Ik hoor alleen maar "Map Of The World" en vooral veel moeiljk geschreeuwquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
From Yesterday [afbeelding]
Nou schijnt hij dit te zingen:
[..]
Dat haal ik er echt niet uit, maar wel een vet nummer. (The Kill vind ik wel beter)
Doen! Doen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik is hier. (Edit: financiele zaken op orde brengen. Lees: Kijken of ik een macbook kan gaan kopen)
Niet doen! Niet doen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik is hier. (Edit: financiele zaken op orde brengen. Lees: Kijken of ik een macbook kan gaan kopen)
Hoor ik daar salt n pepa weer uit 1988.![]()
Ik vind dit wel lekker klinken trouwens: "The way I Are"![]()
Applequote:
Ik sta ook aan de vooravond van aanschaffen. Nog even geld vrij maken. Mijn huidige toshiba (nee geen kattenvoer) doet het niet meer zo goed als 4 jaar geleden. Dus tijd voor een nieuwequote:
Ik zag haar in een bepaald topic zojuist reeds voorbijkomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wanneer komt Joss nu in dat blootblad eigenlijk?
Hee, ik zag haar eerder!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag haar in een bepaald topic zojuist reeds voorbijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |