Wat was er dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:09 schreef -Hans- het volgende:
Vraag mij echt af hoe de verstandhouding is tussen Corne en de andere jocks (bijv. Coen).. Als je het zo via de cam ziet dan zou je het ergste vermoeden. Maaruh Corné Klijn is weer in de stu-stu studio.![]()
Het zal best snel wennen i guess, erger me er niet genoeg aan om er wat aan te willen doenquote:
Klopt, weet je trouwens wat de 3FM megahit is geworden voor volgende week? Ik heb de Coen en Sander show gemist dus heb het niet meegekregen. En op 3FM staat nog de 'oude' megahit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:16 schreef -Hans- het volgende:
Weinig spannende platen zijn nieuw op de 3FM playlist.. Nieuwe Moke staat er op (goede plaat!) en uiteraard de nieuwe single van Saybia ook.
3FM site is net bijgewerkt (tijdje down geweest / cq slecht te bereiken onder Internet Explorer). Maar de nieuwe 3FM Megahit is James Blunt - 1973, standaard popplaatje. Niet echt bijzonder als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef alwaysleft het volgende:
Klopt, weet je trouwens wat de 3FM megahit is geworden voor volgende week? Ik heb de Coen en Sander show gemist dus heb het niet meegekregen. En op 3FM staat nog de 'oude' megahit.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3FM site is net bijgewerkt (tijdje down geweest / cq slecht te bereiken onder Internet Explorer). Maar de nieuwe 3FM Megahit is James Blunt - 1973, standaard popplaatje. Niet echt bijzonder als ik eerlijk ben.
Gemiauw. Dat is goed verwoordt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat gemiauw is toch geen muziek te noemen?
Ha! En vanmorgen al Dolce Vita van Ryan Paris.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:34 schreef -Hans- het volgende:VAMOS A LA PLAYA
Straks EK-stra weekend met Bart, Gerard en Domien !
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gemiauw. Dat is goed verwoordt.
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daaaag James Prutser.
Achja, 15-jarige mutsjes zullen bij 't horen van deze 'fantastische' plaat wel weer soppend over de bank drijven...
Dat krijg ik alleen van Eddie Vedderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daaaag James Prutser.
Achja, 15-jarige mutsjes zullen bij 't horen van deze 'fantastische' plaat wel weer soppend over de bank drijven...
Da's tenminste een muzikant te noemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat krijg ik alleen van Eddie Vedder![]()
![]()
Indeed that he isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's tenminste een muzikant te noemen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Saybia het zou worden..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
James CuntBlunt.
Enthousiast over de nieuwe single van Saybia zijn en dan zo'n kutnummer megahit maken.
gemistquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:07 schreef RealZeus het volgende:
Die uuropener ook.
Ik oefen voor John Legend, ik wil net zo groot worden.POINGG!!!![]()
Wat een domperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
James CuntBlunt.
Enthousiast over de nieuwe single van Saybia zijn en dan zo'n kutnummer megahit maken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
Maar het is WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
Maar het is WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
Volgende week ofzo, maar kan ook een week later zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:07 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik dacht dat eric corton zou mee presenteren vanavond?
Nope.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Hej Domien hoe zit het met de Freaknacht, gaat het nou nog door ???
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, qua muziek kan de show alleen nog maar beter worden nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |