Nou...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:42 schreef purplerose het volgende:
Of hebben jullie liever als topic "Hete en Glibberige Badeenden" ?
jeweettochquote:
nou?quote:
Dat kan ik niet wijzigenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:43 schreef Sirolf het volgende:
Het nummer van je topic is verkeerd trouwens.
Moet 208 zijn.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je even een modje voor schoppen (via het FB-topic van FTR).
Ja, dezelfde stumpers van eerder.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gatver. een zeekoe op tv.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef purplerose het volgende:
Ik heb wel es gerommeld met de zus van me schoonzusZij was me stapvriendin van me tienerjaren en op een gegeven moment zei me broer dus dat ie relatie had met haar zus
Midden-links, midden-rechts, onder-links of onder-rechts?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gatver. een zeekoe op tv.
Wij hadden er geen last van iig, het zoenen werd er niet minder lekker vanquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Midden-links, midden-rechts, onder-links of onder-rechts?![]()
Wel vreemde attributen die jullie gebruiktenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef purplerose het volgende:
van een trouwring en dat papiertje voel je weinig heur
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel vreemde attributen die jullie gebruikten.
Sowieso moet er vanaf nu geen zendtijd meer besteed worden aan Joss Stone.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
God, gaan ze ons weer een week terroriseren met kaarten voor Joss Stone. Flikker toch es op met die spotjes. Draai een paar goeie platen in die tijd!
Ik wil wel aandacht besteden aan Joss Stone. Maar dat heeft dan he-le-maal niets met zingen te makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso moet er vanaf nu geen zendtijd meer besteed worden aan Joss Stone.![]()
Laat dat nou net haar mainjob zijn. Ik stel meer een andere bepaalde andere job voor idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil wel aandacht besteden aan Joss Stone. Maar dat heeft dan he-le-maal niets met zingen te maken.
Ik zou gaan voor 'strange days'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef purplerose het volgende:
Ik ben een verzoekje aan het uitzoeken van the doors, maar er is zoveel wat ik wel zou willen horen
*Roadhouse blues
*love her madly
*la woman
*wild child
*strange days
* the changeling
dilemma's dilemma's
Die zat wel in me top 3 jaquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Laat dat nou net haar mainjob zijn. Ik stel meer een andere bepaalde andere job voor idd.![]()
UHUH! Alleen die ogen al......................quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
GODDAAAYMN! , qua muziek staat ze in mijntop 10, maar die eerste foto.
[afbeelding] [afbeelding]
Ik wil niet alleen de kleur, ik wil haar haar! Ben aan het groeienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:14 schreef MissHobje het volgende:
Ow die kleuren in mijn haar wil ik dus ook![]()
Dem dat is vet tof![]()
Ik wil haarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen de kleur, ik wil haar haar! Ben aan het groeien
Ah, je probeert Ekdom terug te krijgen naar het forum?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[img=578xnull]http://i1.tinypic.com/nvv15d.jpg[/img]
Even zonder het gekleurde haar, maar die laarzen.....![]()
![]()
![]()
!
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je probeert Ekdom terug te krijgen naar het forum?![]()
HOTquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef purplerose het volgende:
Ok, erm cosmick, mag ik er ook bij komen liggen!
Wordt het uberhaupt wel gedraaid? Zijn erg leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
porcupine tree wordt ook veel te weinig gedraaid!
Hoorde ik nou "die andere met die dikkere kop"?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:26 schreef Sirolf het volgende:
Leuk he Michiel, mensen die je niet kennen...
Ben het nog nooit tegengekomen, zou wel tof zijn though. Nrtje als "halo" of "shallow"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wordt het uberhaupt wel gedraaid? Zijn erg leuk!
"Halo" ROCKS!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ben het nog nooit tegengekomen, zou wel tof zijn though. Nrtje als "halo" of "shallow"
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:33 schreef Sirolf het volgende:
Stuiterbal! Stuiterbal!![]()
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/14/thumb/img4.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/14/thumb/img5.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/14/thumb/img6.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/14/thumb/img7.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de glijdende liefhebbers:
Joss Stone!
mede thx to cosmick
modemkiller? iedereen heeft toch een kabelmodem tegenwoordig?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:38 schreef purplerose het volgende:
RJ, dat topic is een modemkiller hier
Heb ik ook maar me pc slaat ervan op holquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
modemkiller? iedereen heeft toch een kabelmodem tegenwoordig?
Ah. Nou, dan zullen we ons fysiek op Joss moeten stortenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb ik ook maar me pc slaat ervan op hol
sssssssssssstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:41 schreef cosmick het volgende:
Leuk, zo'n petje. Had Bros dat ook niet in 1886?
GGGGGGGGGGGGGGraagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah. Nou, dan zullen we ons fysiek op Joss moeten storten.
Kut!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah. Nou, dan zullen we ons fysiek op Joss moeten storten.
Yeah, niet lullen, gewoon.. eh.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil gewoon keiharde sex, bedoelt ze eigenlijk.
Staat er in hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:48 schreef Sirolf het volgende:
Michiel doet dus wel de Freaknacht, maar heeft geen inspraak op de Freak 11? Zielug...![]()
Anders hadden we allang HelloGoodbye e.d. erin gehad.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu toch maar es naar bed.
Truste!![]()
Trustenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu toch maar es naar bed.
Truste!![]()
Oja, Jimmy Eat World.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:59 schreef cosmick het volgende:
Wat is dit eigenlijk?
We zijn benieuwdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef purplerose het volgende:
Morgen maar weer es nieuwe pics van mezelf maken, de laatste foto's zijn met stijl haar en heb nu krullenUiteraard in zwartwit, dan zie ik er beter uit
Nudes?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef purplerose het volgende:
Morgen maar weer es nieuwe pics van mezelf maken, de laatste foto's zijn met stijl haar en heb nu krullenUiteraard in zwartwit, dan zie ik er beter uit
Ben geen Joss Stone maar zal me best doenquote:
truste cosmick!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb vannacht nog ff in bed verder geluisterd. Was die meid die ze uit haar kleren aan 't praten waren wel wat?
"Ja, maar ik ben nog minderjarig."
Dus niet dat ze er problemen mee zou hebben, maar vooral dat ze nog minderjarig was, was de reden om niet haar tieten te laten zien.
ik wel meer dan 10 jaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:24 schreef purplerose het volgende:
Ik heb wel es 2.5 jaar zonder sex gedaan dus die 7 maanden is nix
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
had daar in mijn kinderjaren niet zoveel behoefte aan
Lekkere zomerplaat.quote:
Hier waait de was bijna de sloot in, het waait best hard en is bewolkt hier (Haarlemmermeer).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere zomerplaat.![]()
Sander de Heerhier in Grunn valt het ook tegen, erg veel laaghangende bewolking
Had jij al antwoord gegeven op de vraag waar de stats bleven?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:09 schreef borisz het volgende:
Ik leef niet meer voor jou !!!!!!!
nee daar heb ik nog geen antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had jij al antwoord gegeven op de vraag waar de stats bleven?
doe eens danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
nee daar heb ik nog geen antwoord op gegeven.![]()
is ie met vakantie wellicht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:23 schreef borisz het volgende:
ik heb geen idee zal er nog maar eens een PM op wagen
Dat was onze 15jarige tamara (kelly osbourne wannabe) en nee gelukkig geen tieten gezien, vond de horrorshow van dat andere stel erger, die heeft uiteindelijk WEL dr tieten laten zien en Michiel en Gerard liepen rennend rond van NEE, NEE, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, my eyes! my eyes!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb vannacht nog ff in bed verder geluisterd. Was die meid die ze uit haar kleren aan 't praten waren wel wat?
"Ja, maar ik ben nog minderjarig."
Dus niet dat ze er problemen mee zou hebben, maar vooral dat ze nog minderjarig was, was de reden om niet haar tieten te laten zien.
Mijn ene wietplant stond iets hoger op een tafeltje en dies omgewaaid op die anderequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier waait de was bijna de sloot in, het waait best hard en is bewolkt hier (Haarlemmermeer).
[edit 14.00]
En nu is het ook hier lekker zonnig, de wind is ook gaan liggen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen S. even voor achten vanavond: "Dat was Maximo Park. Ik vind 't zooooo geweldig. Jammer dat het niet aanslaat. Ik moet het dus nog vaker draaien.".
Nee, knuppel. Blijkbaar ben je een van de weinigen die dat geweldig vindt en dat je een nummer moet zoeken waar de luisteraars wèl op zitten te wachten.
daar hebben we nu niets aan hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb ook Airplay bij Way FM a.s donderdag.
Ligt eraan wat je zoekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:23 schreef D.Rose het volgende:
Nouja, we hebben natuurlijk wel iets in huis, maar dat bedoelde ik niet, maar dat was vast duidelijk
Nee, ze draaien muziek en zullen ook weinig tegen je zeggenquote:
Nou nou nou? Url?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef purplerose het volgende:
Morgen Vandaag maar weer es nieuwe pics van mezelf maken, de laatste foto's zijn met stijl haar en heb nu krullenUiteraard in zwartwit, dan zie ik er beter uit
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ze draaien muziek en zullen ook weinig tegen je zeggen.
mailen doe ik ook weleens jaquote:Wat mensen gemaild vandaag. Kan ook wel eens helpen.
EST Keycontol 49 en Evelution Keys, beiden midi synths. Heb ook nog een Korg Poly 800 maar die staat niet op de foto.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:26 schreef D.Rose het volgende:
welke synth is dat?
Ik heb ook 2 Korgs, de K61P en de Prophecyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
EST Keycontol 49 en Evelution Keys, beiden midi synths. Heb ook nog een Korg Poly 800 maar die staat niet op de foto.
Cool! Doe er eens wat mee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 Korgs, de K61P en de Prophecy
dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool! Doe er eens wat mee zou ik zeggen.
dat magquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef cosmick het volgende:
Ben ik vrijdag een halve dag bezig geweest met het poetsen en in de was zetten van mijn auto, zit ie nu alweer onder de fucking vogelstront.
Dit even tussendoor.
Zo, da's blauwquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ook een foto van mijn werkplek
Is wel al een jaar oud
[afbeelding]
En van al die auto's op de parkeerplaats lijkt mijn auto altijd het schijtslachtoffer te zijn.quote:
tja, je moet wat hequote:
ik heb gelukkig geen foto van nuquote:Altijd leuk om al die rommel te zien die mensen op hun bureau hebben liggen.
.
Wij hebben gelukkig een carport, én een garagequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
En van al die auto's op de parkeerplaats lijkt mijn auto altijd het schijtslachtoffer te zijn.
Of zal het komen omdat ik weer net onder die ene lantaarnpaal stond.
Wat is het geworden? Weer een pizza?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:35 schreef D.Rose het volgende:
owja, ik ging iets te eten scoren
*zo terug is
hopelijk heeft ie wel gewonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:41 schreef Sirolf het volgende:
Net even de halve kamer gedweild en daarmee ontdaan van kattenbloed (hij heeft blijkbaar gevochten met een andere kat toen we niet thuis waren)...![]()
lees maar ff terugquote:Verder nog wat gebeurd hier?![]()
nee, die heb ik eergistern nog 2 gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Weer een pizza?
Die had ik vroegah ook. Al stond er in de garage de Fiat 500...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een carport, én een garage
vast niet op die ambulancequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die had ik vroegah ook. Al stond er in de garage de Fiat 500...
[afbeelding]
Tis er niet van gekomen vandaag, was een bietje luiquote:
je hebt nog 6 minuten, het kan dus nog net vandaagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis er niet van gekomen vandaag, was een bietje lui
dat verschilt, maar deze heeft er 375quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:54 schreef cosmick het volgende:
[..]Nét niet idd.
[..]
Hoeveel pk heeft zo'n ding?
Ik heb er slechts 150quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat verschilt, maar deze heeft er 375
150 is genoeg hoor, voor een 'gewone' autoquote:
Alleen met mooi weer. Vanmiddag een uurtje gereden.quote:Rij je er dagelijks mee? Kameraad van me had er ooit een Corvette. Leuk hoor.
Ik heb wel een V6 met achterwielaandrijving dus ik heb de illusie toch iets boven de standaard automobielen te staanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
150 is genoeg hoor, voor een 'gewone' auto
[..]
Een blauwequote:Wat voor 'n Vette had ie?
Het was ook laat vannacht hè ). Ik heb vanmiddag nog ff lekker op het terras aan de Wieckse Witte gezeten met een Chineesje na afloop.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis er niet van gekomen vandaag, was een bietje lui
onze ander auto's hebben 136 en 110pk, dus daar win je het vanquote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb wel een V6 met achterwielaandrijving dus ik heb de illusie toch iets boven de standaard automobielen te staan.
[..]
ah, een blauwequote:Een blauwe. Geen idee (meer) verder. We hadden uiteraard altijd best wel veel bekijks. Volgens mij heb ik ergens nog wel foto's.... maar niet digitaal. Zal 's ff zoeken.
Hij heet Jellequote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef D.Rose het volgende:
ah, een blauwe
Ben benieuwd, wellicht ken ik 'm
Is ie nog lid dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik weet dus alleen dat ie blauw was. Zal eens informeren. Geen leden bij de club uit Urk?
Indeed dat het laat is geworden, was wel geweldige radio weerquote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het was ook laat vannacht hè ). Ik heb vanmiddag nog ff lekker op het terras aan de Wieckse Witte gezeten met een Chineesje na afloop.![]()
Heeeeel herkenbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Bij sommige smileys lig ik ook echt dubbel. Zoveel lol om een paar pixels.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het was ook laat vannacht hè ). Ik heb vanmiddag nog ff lekker op het terras aan de Wieckse Witte gezeten met een Chineesje na afloop.![]()
Ja, supergaaf. Perfecte combi, die Ekdom en Veenstraquote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Indeed dat het laat is geworden, was wel geweldige radio weerWat een horrorshow was het
![]()
Kunnen die 3FM niet gewoon helemaal overnemen?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, supergaaf. Perfecte combi, die Ekdom en Veenstra.
De hele dag "Is Paul Weller, "de dag dat ik Annabel, en "even kijken of de radio Alanis Morrisette" lijkt me erg grappigquote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen die 3FM niet gewoon helemaal overnemen?Eventueel nog met Giel erbij. Soort van doorlopend glazen huis, zeg maar
.
Uhuh. Dat publiekquote:Op zondag 15 juli 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
wat een prachtige versie is het he
crowded house
Nee, het spat niet erg van het scherm... en zo'n foto is meer voor een datingssite ofzoquote:Op zondag 15 juli 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
Die nieuwe header vind ik trouwens niet echt mooi te noemen, vooral dat voorbijflitsende 'Hier staat een banner...' bij het laden vind ik erg irritant...![]()
wat ben je toch ook een watje hequote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Hai purplerose![]()
Welke plaat heb je gerequest?? laat me raden: The Gossip?![]()
sorrie lievje, ff op mute dan als die daadwerkelijk voorbij komtquote:Op zondag 15 juli 2007 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
PR: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]rest
Wat aardig ja!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:00 schreef purplerose het volgende:Nee! Die komt vanzelf wel voorbij
Heb Strange Days van The Doors aangevraagd voor mijn ex als dankjewel dat ik met hem meekon naar Pearl Jam, scheelde me ff tig euro reiskostenen aangezien we beide The Doors fans zijn en veel herinneringen eraan hebben vond ik die wel geschikt
Tis idd geen Light my fire of break on through of the end neequote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat aardig ja!heb net een stukje van de plaat gehoord, maar er is nog geen lampje gaan branden. Hoop trouwens dat The Gossip nog even voorbij komt, wat een vette plaat blijft dat toch. btw: vind de nieuwe Krezip ook erg OK klinken.
![]()
wolfrolf
Niet echt een leuke radioplaat hequote:Op zondag 15 juli 2007 16:00 schreef purplerose het volgende:
Heb Strange Days van The Doors aangevraagd ....
Mahala Rai Banda vs. Shantel - Mahalageascaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef ALTF4 het volgende:
Hey mensen... als ik zeg 'spannend muziekje' 'zomerplaat die nergens over gaat' 'lastige naam van de titel of artiest', heeft dan iemand enig idee over welke plaat ik het heb? Zoja: wat is de titel / artiest?
Het is een muzikale plaat die heel vaak gedraaid wordt de laatste tijd.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef ALTF4 het volgende:
Dat zal 'em zijn. Ik wist wel dat iemand het hier zou weten!
details, detailsquote:
OMG!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de 'clip' erbij:
http://nl.youtube.com/watch?v=8xVRDU8ZTgw.
[afbeelding]
Heb de plaat ook al even hier getipt als zomerhit van 2007quote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mahala Rai Banda vs. Shantel - Mahalageasca
't Is wel grappig.quote:
Op het sexleven van Rita Verdonk zit ik ook niet echt te wachten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is wel grappig.
AAArgh, Monique Smit![]()
Dat sexleven van Verdonk is niet echt boeiend trouwens.
quote:Amy Winehouse zegt North Sea af
(15-07-07) - We waren er al een beetje bang voor... Amy Winehouse heeft afgezegd voor het North Sea Jazz Festival.
Ze zou vandaag om 18.00 uur optreden in Rotterdam maar de organisatie van het festival heeft laten weten dat Amy verstek laat gaan.
Oververmoeid
Oververmoeidheid zou de reden van haar afzegging zijn. Het is de tweede keer dat een concert van de 23-jarige zangeres in Nederland niet doorgaat. Op 27 mei kwam ze niet opdagen voor een optreden op Pinkpop.
Vervanger
De Amerikaanse bassist Marcus Miller is opgeroepen als vervanger. Speciale gast is DJ Logic. Een nieuwe kans om Amy Winehouse te zien, krijg je op 22 oktober. Dan staat ze namelijk in de Heineken Music Hall.
Bron 3FM..
moet lukkenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Hej mensen zullen we dit topic nog even gaan vol posten?
Nog 11 reacties te gaan...
een zomerhit zonder zang is geen zomerhitquote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de plaat ook al even hier getipt als zomerhit van 2007![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |