En van al die auto's op de parkeerplaats lijkt mijn auto altijd het schijtslachtoffer te zijn.quote:
tja, je moet wat hequote:
ik heb gelukkig geen foto van nuquote:Altijd leuk om al die rommel te zien die mensen op hun bureau hebben liggen.
.
Wij hebben gelukkig een carport, én een garagequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
En van al die auto's op de parkeerplaats lijkt mijn auto altijd het schijtslachtoffer te zijn.
Of zal het komen omdat ik weer net onder die ene lantaarnpaal stond.
Wat is het geworden? Weer een pizza?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:35 schreef D.Rose het volgende:
owja, ik ging iets te eten scoren
*zo terug is
hopelijk heeft ie wel gewonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:41 schreef Sirolf het volgende:
Net even de halve kamer gedweild en daarmee ontdaan van kattenbloed (hij heeft blijkbaar gevochten met een andere kat toen we niet thuis waren)...![]()
lees maar ff terugquote:Verder nog wat gebeurd hier?![]()
nee, die heb ik eergistern nog 2 gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Weer een pizza?
Die had ik vroegah ook. Al stond er in de garage de Fiat 500...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een carport, én een garage
vast niet op die ambulancequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die had ik vroegah ook. Al stond er in de garage de Fiat 500...
[afbeelding]
Tis er niet van gekomen vandaag, was een bietje luiquote:
je hebt nog 6 minuten, het kan dus nog net vandaagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis er niet van gekomen vandaag, was een bietje lui
dat verschilt, maar deze heeft er 375quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:54 schreef cosmick het volgende:
[..]Nét niet idd.
[..]
Hoeveel pk heeft zo'n ding?
Ik heb er slechts 150quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat verschilt, maar deze heeft er 375
150 is genoeg hoor, voor een 'gewone' autoquote:
Alleen met mooi weer. Vanmiddag een uurtje gereden.quote:Rij je er dagelijks mee? Kameraad van me had er ooit een Corvette. Leuk hoor.
Ik heb wel een V6 met achterwielaandrijving dus ik heb de illusie toch iets boven de standaard automobielen te staanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
150 is genoeg hoor, voor een 'gewone' auto
[..]
Een blauwequote:Wat voor 'n Vette had ie?
Het was ook laat vannacht hè ). Ik heb vanmiddag nog ff lekker op het terras aan de Wieckse Witte gezeten met een Chineesje na afloop.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis er niet van gekomen vandaag, was een bietje lui
onze ander auto's hebben 136 en 110pk, dus daar win je het vanquote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb wel een V6 met achterwielaandrijving dus ik heb de illusie toch iets boven de standaard automobielen te staan.
[..]
ah, een blauwequote:Een blauwe. Geen idee (meer) verder. We hadden uiteraard altijd best wel veel bekijks. Volgens mij heb ik ergens nog wel foto's.... maar niet digitaal. Zal 's ff zoeken.
Hij heet Jellequote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef D.Rose het volgende:
ah, een blauwe
Ben benieuwd, wellicht ken ik 'm
Is ie nog lid dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik weet dus alleen dat ie blauw was. Zal eens informeren. Geen leden bij de club uit Urk?
Indeed dat het laat is geworden, was wel geweldige radio weerquote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het was ook laat vannacht hè ). Ik heb vanmiddag nog ff lekker op het terras aan de Wieckse Witte gezeten met een Chineesje na afloop.![]()
Heeeeel herkenbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Bij sommige smileys lig ik ook echt dubbel. Zoveel lol om een paar pixels.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het was ook laat vannacht hè ). Ik heb vanmiddag nog ff lekker op het terras aan de Wieckse Witte gezeten met een Chineesje na afloop.![]()
Ja, supergaaf. Perfecte combi, die Ekdom en Veenstraquote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Indeed dat het laat is geworden, was wel geweldige radio weerWat een horrorshow was het
![]()
Kunnen die 3FM niet gewoon helemaal overnemen?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, supergaaf. Perfecte combi, die Ekdom en Veenstra.
De hele dag "Is Paul Weller, "de dag dat ik Annabel, en "even kijken of de radio Alanis Morrisette" lijkt me erg grappigquote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen die 3FM niet gewoon helemaal overnemen?Eventueel nog met Giel erbij. Soort van doorlopend glazen huis, zeg maar
.
Uhuh. Dat publiekquote:Op zondag 15 juli 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
wat een prachtige versie is het he
crowded house
Nee, het spat niet erg van het scherm... en zo'n foto is meer voor een datingssite ofzoquote:Op zondag 15 juli 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
Die nieuwe header vind ik trouwens niet echt mooi te noemen, vooral dat voorbijflitsende 'Hier staat een banner...' bij het laden vind ik erg irritant...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |