Zojuist toegevoegd @ wiki.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:34 schreef Glacier het volgende:
Ik mis eigenlijk ook nog het 3FM Headlines fragment van mij en MutZ in de OP
verkapte tvp
Dat telefoongesprek klinkt inderdaad niet echt geloofwaardig...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef Glacier het volgende:
Het klinkt wel heel nep om eerlijk te zijn
Ja, iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ze lijkt op jufrouw Jannie van Jiskefet met Crediteuren debiteuren
Alweer die plaat? begin mij toch wel zorgen te maken hoevaak die plaat op 3FM is te horen.. Mag toch hopen dat ze er geen Megahit van maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hang die Jeroen eens aan de hoogste boom.
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hang die Jeroen eens aan de hoogste boom.
* aanstekker aangeeft *quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel een of ander geel kneuzenautootje in de fik steekt
uuhhhm, zou het ?!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik de nieuwe megahit al op de achtergrond?
ze zijn wel lang van stof....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm, zou het ?!
Het lijkt er wel op???
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik de nieuwe megahit al op de achtergrond?
uuhhm volgens mij ook ja! misschien nu pas echt officieel uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef Againzender het volgende:
Prince als megahit!
Leuke plaat, maar ook alweer een tijdje uit.
ja, dat zou kunnen natuurlijk. Werd in het begin ook niet zoveel gedraaid, voornamelijk als 'ie gerequest werd. Misschien dat het inderdaad nog geen officiele release was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm volgens mij ook ja! misschien nu pas echt officieel uit![]()
Valt me ook op iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik verdenk C & S er ook van dat ze totaal niet luisteren naar wat er voor hun uitzending op 3FM is geweest... ze snijden echt zo vaak weer dezelfde dingen aan die al veel eerder voorbij zijn gekomen die dag... nu doen ze net alsof ze die trompetplaat hebben ontdekt terwijl die al 3 keer voorbij is gekomen vandaag en ontzettend veel wordt aangevraagd
Jup, dat denk ik ook een beetje want op het internet ben ik 21/06/2007 als release date tegengekomen. Vind het trouwens wel jammer dat The Gossip nog altijd niet is toegevoegd aan de playlist, het blijft bij de vrije keuze van de dj (gelukkig vinden veel 3FM-jocks de plaat wel OK, dat scheeltquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen natuurlijk. Werd in het begin ook niet zoveel gedraaid, voornamelijk als 'ie gerequest werd. Misschien dat het inderdaad nog geen officiele release was.
quote:
Gelukkig hebben we een goed signalement van de " dader " Het is volgens mij iemand van de ICT gezien hetgeen wat hij aan het doen was.quote:
Peter de Technicus om precies te zijn! Ik zal even een dansje maken beneden. Geef me 2 minuten!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een goed signalement van de " dader " Het is volgens mij iemand van de ICT gezien hetgeen wat hij aan het doen was.![]()
[afbeelding]
Beetje blikkerig klinkt het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef Impry het volgende:
Ja vind ik ook idd, je hoort het verschil echt wel.
Een...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef purplerose het volgende:
Hai Wolf!
bwurrrrrrrrrrpp, da was lekkere hotdogggg
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:01 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
oh, en goedenavond mensen. Zometeen weer Ekstra Weekend [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alweer?Dat was die paar weken terug ook al. Doe dan [afbeelding]
DRquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:03 schreef purplerose het volgende:
[..]had ik vorige week al, en DR was daar niet gecharmeerd van
jeetje, gecondoleerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:05 schreef Anne04 het volgende:
![]()
Waardeer 3fm weer een heleboel meer, nu ik op m'n werk 7,5 uur per dag Q-music aan moet horen![]()
jamaar dan denkt DR steeds dat ik boos ben, hij heeft moeite met mijn posts en hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DR![]()
(
D. Rose)
Dan stel ik [afbeelding] voor. Geeft wat extra pit aan je posts
De NL- versie luister ik nooit naar. Luister in de auto wel vaak naar de Belgische versiequote:
Het is D.Rose.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:06 schreef purplerose het volgende:
jamaar dan denkt DR steeds dat ik boos ben, hij heeft moeite met mijn posts en hoe ik het bedoel![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, WWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
was nog tot 16.30uur aan `t werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef purplerose het volgende:
tis 12.00 geweest dus je mag al aan het bier heur
Bij mij staat de Wieckse Rosé al klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
straks weer aan `t bier
eens kijken of `t nog/weer smaakt na vorig weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Bij mij staat de Wieckse Rosé al klaar
Wil eik. naar het concert in Gelredome maar heb niemand om mee te gaanquote:
Die staat niet koud! En het moet wel koud zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geen Palm?
drink dan echte Wieckse Witte![]()
Ik stap nooit meer een voet in dat Gelredomequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wil eik. naar het concert in Gelredome maar heb niemand om mee te gaan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Die staat niet koud! En het moet wel koud zijn![]()
Ik liever ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik stap nooit meer een voet in dat Gelredome
en ik heb ook geen geld ervoor
yoooooquote:
waaaassssuuuuuuupquote:
Ja en nee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanwaar deze PI? Is het weer 'die periode van de maand'?
Waar zijn de stats?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:21 schreef borisz het volgende:
good evening
IJmuiden calling
terug van de andere kant van de plas.
Nee, wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
Had ik al gezegd dat ik deze megahit echt enorm vet vind?
Nee nog nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
geloof het niet neequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
Krijg je het met deze tijd van de maandquote:
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Krijg je het met deze tijd van de maand
NEEEEEE VERTEL!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:27 schreef purplerose het volgende:
Is er al gezegd dat we een vuig vette megahit hebben deze week?!
Weet je wat pas vet is deze week?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:27 schreef purplerose het volgende:
Is er al gezegd dat we een vuig vette megahit hebben deze week?!
2 woorden: mega hitquote:
slow-assquote:
volgens mij vind wolfrolf `m wel vetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
ff iets anders; wat vinden jullie van de nieuwe megahit?
Zoals een sms'er ons toezond: 'Hoe kan je Prince, met zn 1.60 meter, Megahit maken?'quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
ff iets anders; wat vinden jullie van de nieuwe megahit?
Oehquote:
alweer?quote:
Echt heyquote:
quote:
Yup. Gaat ongetwijfeld voor veel geld weer he-le-maal kapot gedraaid worden........quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat wordt na de 438753295 airplays deze maand wel anders denk ik.
Roellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:
Gezien de eenvoud van zo'n nummer moeten ze 'm maximaal 1 keer per week draaien. Dan blijft het leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Gaat ongetwijfeld voor veel geld weer he-le-maal kapot gedraaid worden........
Psies. Veel meer dan een vrij eenvoudig deuntje is het helaas ook deze keer weer niet. Vroeger (een jaar of 5 geleden, toen ik nog fan was) was Krezip nog leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gezien de eenvoud van zo'n nummer moeten ze 'm maximaal 1 keer per week draaien. Dan blijft het leuk.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
GEVONDEN! http://zakhooi.com/index.html![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Proost, Hans!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Mooi hoor !
[afbeelding]
Tijd voor een gouden rakker [afbeelding]
Ik had dr ook idd al gevonden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://zakhooi.com/mieke.de.boer.03.jpg
nou hebben we de wisseling van de wacht weer gemistquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
Wtf DOMIEEEHIEHIEN, waarom staat de webcam op het fucking dartboard
Ook proost voor zometeen !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Proost, Hans!
Straks weer es ff een flesje rode wijn ontkurken.
alsof je daar problemen mee hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef cosmick het volgende:
Ja, ga dan ook niet in de playboy staan als je serieus genomen wilt worden muts.
Serieus genómen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef cosmick het volgende:
Ja, ga dan ook niet in de playboy staan als je serieus genomen wilt worden muts.
ow echtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
whehequote:
hoezo? Ik ben Georgina Verbaan daardoor juist serieus gaan nemen als goede actricequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef cosmick het volgende:
Ik vind dat die nog eens gedraaid moet wordenquote:
Tesselquote:
Zeker! En haar verbale kwaliteiten kwamen heel goed tot uitdrukking in bijgaande interviews!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben Georgina Verbaan daardoor juist serieus gaan nemen als goede actrice
Ja, ze spettert werkelijk van het scherm.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben Georgina Verbaan daardoor juist serieus gaan nemen als goede actrice
dat was één van de laatste goede shoots van de playboyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
inderdaad met inhoudelijk zeer steekhoudende argumenten weet ze iedereen volledig te overtuigenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker! En haar verbale kwaliteiten kwamen heel goed tot uitdrukking in bijgaande interviews!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"Wat zit er in mijn tasje tasje tasja aje aje eeej eeej "![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"Wat zit er in mijn tasje tasje tasja aje aje eeej eeej "![]()
[afbeelding]
Nou ik kan Michiel de hand schudden (Hans schudt Michiel virtueel de hand) want ik weet ook echt geen ruk van darts af, het boeit mij ook niet echt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wat is een triple twintig?"
Veenstra.
anders lees je m'n andere reaktie ook even..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow echt
[3FM #206] Take A Parachute And Jump!
die stond er toen nog nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
anders lees je m'n andere reaktie ook even..![]()
flink door de fotosoep heengehaald zeg, kolerequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://zakhooi.com/mieke.de.boer.03.jpg
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zouden onze 'vrienden' Coen en Sander eigenlijk ook naar Ekstraweekend luisteren? Dan kunnen ze horen hoe goede radio gemaakt moet worden.
meer bier daar de studio inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zouden onze 'vrienden' Coen en Sander eigenlijk ook naar Ekstraweekend luisteren? Dan kunnen ze horen hoe goede radio gemaakt moet worden.
Ik vind het wel een leuke plaat, alleen vond ik hem 2 weken geleden al te oud om nog megahit te zijnquote:
dat is precies mijn probleemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke plaat, alleen vond ik hem 2 weken geleden al te oud om nog megahit te zijn
Amstelquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wilde er al niet over beginnen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Drink je altijd rivierwater, Hans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |