Zojuist toegevoegd @ wiki.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:34 schreef Glacier het volgende:
Ik mis eigenlijk ook nog het 3FM Headlines fragment van mij en MutZ in de OP
verkapte tvp
Dat telefoongesprek klinkt inderdaad niet echt geloofwaardig...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef Glacier het volgende:
Het klinkt wel heel nep om eerlijk te zijn
Ja, iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ze lijkt op jufrouw Jannie van Jiskefet met Crediteuren debiteuren
Alweer die plaat? begin mij toch wel zorgen te maken hoevaak die plaat op 3FM is te horen.. Mag toch hopen dat ze er geen Megahit van maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hang die Jeroen eens aan de hoogste boom.
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hang die Jeroen eens aan de hoogste boom.
* aanstekker aangeeft *quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel een of ander geel kneuzenautootje in de fik steekt
uuhhhm, zou het ?!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik de nieuwe megahit al op de achtergrond?
ze zijn wel lang van stof....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm, zou het ?!
Het lijkt er wel op???
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik de nieuwe megahit al op de achtergrond?
uuhhm volgens mij ook ja! misschien nu pas echt officieel uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef Againzender het volgende:
Prince als megahit!
Leuke plaat, maar ook alweer een tijdje uit.
ja, dat zou kunnen natuurlijk. Werd in het begin ook niet zoveel gedraaid, voornamelijk als 'ie gerequest werd. Misschien dat het inderdaad nog geen officiele release was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm volgens mij ook ja! misschien nu pas echt officieel uit![]()
Valt me ook op iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik verdenk C & S er ook van dat ze totaal niet luisteren naar wat er voor hun uitzending op 3FM is geweest... ze snijden echt zo vaak weer dezelfde dingen aan die al veel eerder voorbij zijn gekomen die dag... nu doen ze net alsof ze die trompetplaat hebben ontdekt terwijl die al 3 keer voorbij is gekomen vandaag en ontzettend veel wordt aangevraagd
Jup, dat denk ik ook een beetje want op het internet ben ik 21/06/2007 als release date tegengekomen. Vind het trouwens wel jammer dat The Gossip nog altijd niet is toegevoegd aan de playlist, het blijft bij de vrije keuze van de dj (gelukkig vinden veel 3FM-jocks de plaat wel OK, dat scheeltquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen natuurlijk. Werd in het begin ook niet zoveel gedraaid, voornamelijk als 'ie gerequest werd. Misschien dat het inderdaad nog geen officiele release was.
quote:
Gelukkig hebben we een goed signalement van de " dader " Het is volgens mij iemand van de ICT gezien hetgeen wat hij aan het doen was.quote:
Peter de Technicus om precies te zijn! Ik zal even een dansje maken beneden. Geef me 2 minuten!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een goed signalement van de " dader " Het is volgens mij iemand van de ICT gezien hetgeen wat hij aan het doen was.![]()
[afbeelding]
Beetje blikkerig klinkt het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef Impry het volgende:
Ja vind ik ook idd, je hoort het verschil echt wel.
Een...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef purplerose het volgende:
Hai Wolf!
bwurrrrrrrrrrpp, da was lekkere hotdogggg
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:01 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
oh, en goedenavond mensen. Zometeen weer Ekstra Weekend [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alweer?Dat was die paar weken terug ook al. Doe dan [afbeelding]
DRquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:03 schreef purplerose het volgende:
[..]had ik vorige week al, en DR was daar niet gecharmeerd van
jeetje, gecondoleerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:05 schreef Anne04 het volgende:
![]()
Waardeer 3fm weer een heleboel meer, nu ik op m'n werk 7,5 uur per dag Q-music aan moet horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |