ow echtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
GEVONDEN! http://zakhooi.com/index.html![]()
![]()
whehequote:
hoezo? Ik ben Georgina Verbaan daardoor juist serieus gaan nemen als goede actricequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef cosmick het volgende:
Ja, ga dan ook niet in de playboy staan als je serieus genomen wilt worden muts.
Ik vind dat die nog eens gedraaid moet wordenquote:
Tesselquote:
Zeker! En haar verbale kwaliteiten kwamen heel goed tot uitdrukking in bijgaande interviews!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben Georgina Verbaan daardoor juist serieus gaan nemen als goede actrice
Ja, ze spettert werkelijk van het scherm.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben Georgina Verbaan daardoor juist serieus gaan nemen als goede actrice
dat was één van de laatste goede shoots van de playboyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
GEVONDEN! http://zakhooi.com/index.html![]()
![]()
inderdaad met inhoudelijk zeer steekhoudende argumenten weet ze iedereen volledig te overtuigenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker! En haar verbale kwaliteiten kwamen heel goed tot uitdrukking in bijgaande interviews!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"Wat zit er in mijn tasje tasje tasja aje aje eeej eeej "![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"Wat zit er in mijn tasje tasje tasja aje aje eeej eeej "![]()
[afbeelding]
Nou ik kan Michiel de hand schudden (Hans schudt Michiel virtueel de hand) want ik weet ook echt geen ruk van darts af, het boeit mij ook niet echt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wat is een triple twintig?"
Veenstra.
anders lees je m'n andere reaktie ook even..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow echt
[3FM #206] Take A Parachute And Jump!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |