Eh, nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Chasing Cars blijft kippenvelwerk, Cosmick
Dat we toch steeds op request-uurtjes moeten wachten om dat soort juweeltjes te horen, 't is een schande!quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Dat nieuwsbericht over de ANWB alarmcentrale.
Als je totaal geen besef hebt van de Europese topografie, blijf dan thuis.
ik heb mensen ook al doodleuk op een afsluiting van de A27 bij Everdingen zien afrijden, terwjil er al vanaf Oudenrijn werd aangegeven dat de zaak dicht was. Rode kruizen op de matrixborden zagen ze ook niet, men leek blind op het navigatiesysteem af te rijden. Pas toen er metershoge rode kruizen op het asfalt aankwamen hadden ze door dat het 'houd rechts aan' advies niet ging werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Idd ik zat in de trein en kon mijn lachen bijna niet meer inhoudenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Nee meer grappig nieuwsbericht,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Glacier het volgende:
Ddat heb ik gemist..was er een vreselijke blunder on air?
Waarna ze adviseren om een kaart te kopen bij het dichtbijzijnde tankstationquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee meer grappig nieuwsbericht,
De ANWB krijgt in de zomermaanden steeds vaker telefoontjes van klanten waarvan de TomTom is uitgevallen en wat ze nu moeten doen
Hehehequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef cosmick het volgende:
Waarna ze adviseren om een kaart te kopen bij het dichtbijzijnde tankstation.
Ik vind hem wel aardig, jij doet net alsof jou muzieksmaak suprieur is aan alle anderen. Elke plaat die een beetje buiten de 3FM sfeer valt kraak je af. Rhianna, Enqique Iglesias en Natasha Bedingfield terwijl ik ze wel leuk om aan te horen vind.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat doet deze plaat op 3FM?
Hebben ze weer een zak geld toegeschoven gekregen om een plaat geweldig te vinden
Dat zijn toch ook 13-in-dozijn plaatjes? Met name Iglesias is gewoon slecht, met zo'n middelmatig refrein.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, jij doet net alsof jou muzieksmaak suprieur is aan alle anderen. Elke plaat die een beetje buiten de 3FM sfeer valt kraak je af. Rhianna, Enqique Iglesias en Natasha Bedingfield terwijl ik ze wel leuk om aan te horen vind.
Júist vanwege die '3fm-sfeer' die je noemt, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef Remzz het volgende:
Elke plaat die een beetje buiten de 3FM sfeer valt kraak je af.
Elke kutplaat kraak ik af ja. Overigens heb ik Enrique en Natasha (nog) niet eerder afgekraaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, jij doet net alsof jou muzieksmaak suprieur is aan alle anderen. Elke plaat die een beetje buiten de 3FM sfeer valt kraak je af. Rhianna, Enqique Iglesias en Natasha Bedingfield terwijl ik ze wel leuk om aan te horen vind.
Mahala Raï Banda vs Dj Shantel - Mahalageasca toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand wat dat voor riedeltje was zonet?
Die wil ik ook!
zoiets ja, maffe plaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mahala Raï Banda vs Dj Shantel - Mahalageasca toch?
Ik heb hem wel voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Ja, het is hem idd.
http://users.telenet.be/d(...)8E-EB4351D79E1B.html
Kan hem alleen nergens downloaden..
Dit is echt zo'n heerlijk nummer voor in de auto
Je kan het proberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Zo...een Coke plaat, dus een plaat over drugs:
The Beatles - Lucy in the sky with diamonds...
Zullen ze wel niet draaien
Dat is bekend. Zelfs de clips lijken opelkaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat plaatje van Jeroen van der Boom is trouwens een cover, David Bisbal met "Silencio".
Welke plaat bedoel je?? die staat volgens mij niet tussen het gedraaid op 3FM gedeelte van 14:00/15:00.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat doet deze plaat op 3FM?
Hebben ze weer een zak geld toegeschoven gekregen om een plaat geweldig te vinden
Nu maar wachten tot Ekdom belt om PSB aan te vragen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef -Hans- het volgende:
Avond mensen !zometeen weer een paar fijne uurtjes met Michiel en natuurlijk Maricha!
![]()
Volgens mij was het die single van Jeroen van der Boom...quote:Welke plaat bedoel je?? die staat volgens mij niet tussen het gedraaid op 3FM gedeelte van 14:00/15:00.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar wachten tot Ekdom belt om PSB aan te vragen.![]()
Ooohhhh, geen wonder dat die bagger niet in die lijst staat. Ben het wel eens met Roel, wat een crap!quote:Volgens mij was het die single van Jeroen van der Boom...
LOLquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:27 schreef purplerose het volgende:
vibo zou het laatste zijn wat ik zou verzwijgen![]()
![]()
oo hel liever nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:30 schreef purplerose het volgende:
ook nog die kutplaat over schoenen!wanneer krijgen dat spaanse nr over een zwart truitje
camisa negra ofzoiets
![]()
Super vette plaat idd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
het is ff wennen maar na peer keer wordt ghij gewoon steengoed
mag het hopen van niet, waar is dat goeie nieuws nu??quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
mag het hopen van niet, waar is dat goeie nieuws nu??
Dat was het goede nieuwsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
mag het hopen van niet, waar is dat goeie nieuws nu??
dat we in dit geval nog maar veel Through the monsoon mogen horenquote:
en Rihannaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat we in dit geval nog maar veel Through the monsoon mogen horen
voor jou misscihenquote:
Ga dan maar gezellig bij de 13-jarige tienertjes zitten...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat we in dit geval nog maar veel Through the monsoon mogen horen
Jup, die ziet er wel leuk uit maar vind de 2003 versie toch wat prettiger werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
windows xp is prima, vista ziet er trouwens wel heel vet uitnet als Office 2007, dat heb ik al wel : super!
Welk nummer is dat eigenlijk. Volgens mij ken ik die niet... kan hem niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
weer die hoerige jeans!
Hai michiel en maricha!
Huh? Wanneer gewonnen ongeveer? En hoe?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welk nummer is dat eigenlijk. Volgens mij ken ik die niet... kan hem niet voor de geest halen.
(Maricha [afbeelding] - Ik heb mijn eendje nog niet gehad.... [afbeelding])
U vraagt, ik draai.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Welk nummer is dat eigenlijk. Volgens mij ken ik die niet... kan hem niet voor de geest halen.
Sander was vorig jaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:48 schreef JeroenV het volgende:
Coen was vorig jaar, net als Paul (die won). Gaan wel geruchten dat Coen terug kwam, maar voor zover ik weet was het nog niet officieel bekend.
Deze. http://www.youtube.com/watch?v=PXCAMOhVsbQ. Beetje oud nummer, maar wel grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Litton-Lane (29 mei 2007, MetMichiel) (Zie openingspost voor luister fragmentje: The Night train request)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Huh? Wanneer gewonnen ongeveer? En hoe?
same jeans ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Maricha [afbeelding] - Ik heb mijn eendje nog niet gehad.... [afbeelding])
Ik hoor 'm toch echt hoor, dus hij staat op de playlistquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar nog altijd niet op de 3FM playlist, hoe kan dat nou ???????![]()
![]()
![]()
Die is allang verstuurd! Heb je geen briefje van de postbode gemist? (Wordt al pakket verstuurd) Mail anders ff naar michiel at 3fm.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Litton-Lane (29 mei 2007, MetMichiel) (Zie openingspost voor luister fragmentje: The Night train request)
Ja, als vrije keuze van de dj (Michiel weet wat OK isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoor 'm toch echt hoor, dus hij staat op de playlist
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef cosmick het volgende:
Ja, erg leuk. Zo ook het album!
quote:
Klein mailtje verstuurd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef Maricha het volgende:
Die is allang verstuurd! Heb je geen briefje van de postbode gemist? (Wordt al pakket verstuurd) Mail anders ff naar michiel at 3fm.nl
Dat is deze pagina neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, als vrije keuze van de dj (Michiel weet wat OK is), maar als hij op de pagina staat van nieuwe singles komt die lekker vaak voorbij en dat is nu niet het geval.
![]()
Da's juist wel prettig, dan wordt je er tenminste niet mee doodgegooid en blijft ie leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, als vrije keuze van de dj (Michiel weet wat OK is), maar als hij op de pagina staat van nieuwe singles komt die lekker vaak voorbij en dat is nu niet het geval.
![]()
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor trouwens altijd "Mag ik na jou, mag ik na jou" i.p.v. Benny Neyman....
doe het dan ook en schrop die vloer!quote:
ja sorrie, rare smaak somsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je vindt The View niet leuk maar wel deze eh, dance?
Ik vind Faithless echt van die begin jaren 90 house maken. Begrijp de fuzz niet zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja sorrie, rare smaak soms
vind ook niet alles van faithless mooi hoor
alle dance van daarna is toch baggerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind Faithless echt van die begin jaren 90 house maken. Begrijp de fuzz niet zo.
't Is er, een enkele uitzondering daargelaten, niet beter opgeworden idd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
alle dance van daarna is toch bagger
Mijn werk is prekenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
doe het dan ook en schrop die vloer!
Ik deel die mening nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fratellisleuk om weer eens te horne
Jup, die bedoel ik inderdaad. Er staan inderdaad nog liedjes in die lijst die allang gedelete kunnen worden omdat ze oud zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat is deze pagina neem ik aan?
Weinig actueel, zelfs Krezip en Rehab staan erop. De link "nieuwe platen" op die pagina toont ook weinig schokkends.
jouw mening over die plaat deel ik dan weer welquote:
slechte muzieksmaak heb jij zegquote:
Ik wil met alle liefde die playlist verversen en ze ook nog wel voorzien van de cd's e.d.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, die bedoel ik inderdaad. Er staan inderdaad nog liedjes in die lijst die allang gedelete kunnen worden omdat ze oud zijn.
Ennio wil ze graag terugquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Ennio Morricone![]()
Mijn vader heeft al zijn platen.
Ah, D.Rose heeft nog een fax thuis, zie ik....quote:
Broertjes? Heb het verhaal ff gemist denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah, D.Rose heeft nog een fax thuis, zie ik....
Maar hoe heten die broertjes nu. Moet Pa even mailen, kijken of ie daar al eens van gehoord heeft. Gezien het feit dat zij geïnspireerd zijn door Ennio....
return to the classics verhaaltje van Gnarls Barkley...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Broertjes? Heb het verhaal ff gemist denk ik
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:29 schreef cosmick het volgende:
Ik wil met alle liefde die playlist verversen en ze ook nog wel voorzien van de cd's e.d..
Wat heb je dan ingestuurd, Last Christmas?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
OOh het moest een summer request zijn, oeps dat had ik even gemist toen ik mijn req. verstuurde.
Een Gerard Ekdom..... BBQ Plaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik heb weer even dé zomerhit van dit jaar aangevraagd (althans, volgens Ekdom dan).
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat heb je dan ingestuurd, Last Christmas?
Dj Jazzy Jef en de frisse prins - Zomer Zomer Zomertijd: Zomertijd....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
man man zit even in mijn collectie te kijken naar zomer platen maar het zijn er erg veel..
Dan denk ik maar aan "Coolin' In Calli" van 7A3quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dj Jazzy Jef en de frisse prins - Zomer Zomer Zomertijd: Zomertijd....
Nou, het heeft gisteren best hard gestormd (hier althans, 1,5 uur lang noodweer met blikeminslagen e.d.) en er zal hier vast wel een Brian wonen in één van omliggende plaatsen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
Wat heeft dit nummer met de zomer te maken?
Nope, Paul McCartney - We All Stand Together. Ghe ghe.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Wat heb je dan ingestuurd, Last Christmas?
hoe heet hij ook alweer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik heb weer even dé zomerhit van dit jaar aangevraagd (althans, volgens Ekdom dan).
die van soulvation is leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, Paul McCartney - We All Stand Together. Ghe ghe.![]()
Had wat gerequest van Laidback Luke, maar Soulvation - Summer in the city past misschien wat beter als zomer request.
oh lekker man, koekkruimels!quote:
Seven Days In Sunny June van JKquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Dj Jazzy Jef en de frisse prins - Zomer Zomer Zomertijd: Zomertijd....
Nee hoor, dit zijn de lekkerste wafels die dr zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo`n zak van 10Doe je goed. Straks kei misselijk.... (
)
Edit: Ja ik woon in Brabant![]()
Ik moet eigenlijk altijd aan de frisse prins denken als ze het over zomer(request) hebben. Overigens heb ik hem wel in mijn single collectie...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
knip
Jawel, ik vind ze ook leuk hoor, maar bandjes als The Kooks lijken net weer ff wat populairder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gisternacht nog live op MTV, vond het niet verkeerd. Net als op Pinkpop dit jaar.....![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weet je welke ook leuk is: Lil' Louis "French Kiss"![]()
Jaaa de Fresh Prince hoort er absoluut bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk altijd aan de frisse prins denken als ze het over zomer(request) hebben. Overigens heb ik hem wel in mijn single collectie...
Weet je welke ook leuk is: Lil' Louis "French Kiss"![]()
Friesland ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef D.Rose het volgende:
Hier in Limburg is het gewoon droog hoor, al de hele dag
Vaag? Nah, een leuke bassline met wat aanvullende vocalen (quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Heb French Kiss volgens mij wel eens gehoord, maar dat vond ik nogal vaag.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vaag? Nah, een leuke bassline met wat aanvullende vocalen (). Niets vaags aan
.
Geef d'r op voor Hollands Next Top Mother 2007 (als dat dit jaar weer wordt gehouden tenminste)!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
Net mijn moeder aan de telefoon, of ik toevallig die Vincent ben die gisterenavond Weezer had aangevraagd
Fantastisch mens is ze toch![]()
Hartstikke leuk liedje (imo) en hoor je eigenlijk nooit, jammer! Goede request.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blue Lagoon - Break My Stride
Ik weet al wat ik morgen ga aanvragen...![]()
lieffffffquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
Net mijn moeder aan de telefoon, of ik toevallig die Vincent ben die gisterenavond Weezer had aangevraagd
Fantastisch mens is ze toch![]()
Zit wel in de planning......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geef d'r op voor Hollands Next Top Mother 2007 (als dat dit jaar weer wordt gehouden tenminste)!![]()
Het blijkt dat ze elke avond tussen 9 en 10 luistert omdat dat veel beter is dan Radio2quote:
briljant!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het blijkt dat ze elke avond tussen 9 en 10 luistert omdat dat veel beter is dan Radio2
Ze is absoluut een topmoeder, maar ik denk niet dat ik haar dat ga aandoenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geef d'r op voor Hollands Next Top Mother 2007 (als dat dit jaar weer wordt gehouden tenminste)!![]()
behalve de tops van radio2, die zijn geniaal!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het blijkt dat ze elke avond tussen 9 en 10 luistert omdat dat veel beter is dan Radio2
Was ff een shirt aan het strijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
iedereen weggerend trouwens?
We zijn bang voor je...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Ik schrok me rot!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zag net een Rudy letterlijk (!) de studio in stuiteren!
Rudy draait goede platen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zag net een Rudy letterlijk (!) de studio in stuiteren!
Helaasch.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef cosmick het volgende:*Laat het de extended version zijn*![]()
De skip- oftwel wc-plaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
WTF is dit nou weer
Ik stond even lekker onder de douche met 3fm op tien: Sorry buren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Een van de lekkerste platen van deze lente en zomer: Paolo NuttiniNew Shoes
quote:Soms duurt het effe maar dan ineens istie er: De zomerhit! Het staat op de Borat-soundtrack en is via een grote aaneenschakeling van toevalligheden bij uw discjockey terecht gekomen. Ik weet er verder dus nog niet zoveel over, behalve dat het hier om een typisch geval van "Balkan-Beat" gaat. Het orkest bestaat uit een zooitje oude mannen die op een zeer dansbare manier zwaar heftig aan het toeteren zijn. Neem van mij aan: binnen een paar weken danst heel Nederland hier op! Bij ons hoor je hem alvast. Ik krijg er na elke draaibeurt minstens 30 mailtjes over dus nu eindelijk de titel en artiest: Mahalageasca van Mahala Rai Banda vs. Shantel!!
Welkomquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey hallo! kevin hier, producer van MoveYourAss en momenteel aan het werk in de 3FM-studio. vragen/suggesties...alles welkom!
Als een requestje mag... doe maar The Gossip met Standing in the way of Controlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey hallo! kevin hier, producer van MoveYourAss en momenteel aan het werk in de 3FM-studio. vragen/suggesties...alles welkom!
Kevin, welkom man!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Leuke muziek draaienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
damn wat vroegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
WE HEBBEN EEN NIEUWE FOK!KERRRRR!!!
Nu ik: [GEZ] Vroege vogel voor 3FM
Anyone?
Welkom!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Haha! komt 'ie weer aan met zijn Tiga remix van Bones!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Suggesties? Bones in de Tiga versie draaide jullie ooit. Die wil ik nog wel een keer horen
Je kan ook SMSen, bellen of zelfs faxen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef DJKoster het volgende:
Wel relaxed zo'n zomerrequest-week, komen fijne nummers voorbij..
En Last Christmas is eigenlijk best wel een goed idee, morgen massaal aanvragen?![]()
(Helaas geen internet beschikbaar op mijn werk)
Nee sorry. MP rockt, dit nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaja wij zijn grote fans! luister even goed naar het volgende nummer van Kelly Clarkson en dan moet je even bedenken dat paul smith van maximo park dat zingt....dat zou echt een maximo nummer kunnen zijn!
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Meteen even toegevoegd in de OP @ wiki.
Cool fragment, ik had me alleen een heel ander plaatje bij die zangeres voorgesteldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dank dank!
aha The Gossip..een favoriet van ons! interviewtje met Beth kan je op onze site downloaden (moveyourass.nl > podcast). Check even deze video van Beth samen met Mika op het T in The Park festival > Sweet Dreams Are Made Of These hier
omg dat filmpjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ek-stra Weekend ontharingsspecial: Gerard met ladyshave.
Ik kan me dit ook niet zo goed in Maximo Park-stijl voorstellenquote:
Hai nieuwe fokker!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Daarom vraag ik ook naar die plaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! komt 'ie weer aan met zijn Tiga remix van Bones!Maar.... Rudy is de eerste en enige op 3FM die de Tiga mix heeft gedraaid.
Die is 'net' geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef IedeK. het volgende:
Dan zal The Gossip er zo wel aankomen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo meteen LCD soundsystem en dan is er nog net tijd voor the gossip. als er volgend uur nog een gaatje is dan gooi ik er die tiga remix tussen
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo meteen LCD soundsystem en dan is er nog net tijd voor the gossip. als er volgend uur nog een gaatje is dan gooi ik er die tiga remix tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |