Eh, nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Chasing Cars blijft kippenvelwerk, Cosmick
Dat we toch steeds op request-uurtjes moeten wachten om dat soort juweeltjes te horen, 't is een schande!quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Dat nieuwsbericht over de ANWB alarmcentrale.
Als je totaal geen besef hebt van de Europese topografie, blijf dan thuis.
ik heb mensen ook al doodleuk op een afsluiting van de A27 bij Everdingen zien afrijden, terwjil er al vanaf Oudenrijn werd aangegeven dat de zaak dicht was. Rode kruizen op de matrixborden zagen ze ook niet, men leek blind op het navigatiesysteem af te rijden. Pas toen er metershoge rode kruizen op het asfalt aankwamen hadden ze door dat het 'houd rechts aan' advies niet ging werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Idd ik zat in de trein en kon mijn lachen bijna niet meer inhoudenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Nee meer grappig nieuwsbericht,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Glacier het volgende:
Ddat heb ik gemist..was er een vreselijke blunder on air?
Waarna ze adviseren om een kaart te kopen bij het dichtbijzijnde tankstationquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee meer grappig nieuwsbericht,
De ANWB krijgt in de zomermaanden steeds vaker telefoontjes van klanten waarvan de TomTom is uitgevallen en wat ze nu moeten doen
Hehehequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef cosmick het volgende:
Waarna ze adviseren om een kaart te kopen bij het dichtbijzijnde tankstation.
Ik vind hem wel aardig, jij doet net alsof jou muzieksmaak suprieur is aan alle anderen. Elke plaat die een beetje buiten de 3FM sfeer valt kraak je af. Rhianna, Enqique Iglesias en Natasha Bedingfield terwijl ik ze wel leuk om aan te horen vind.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat doet deze plaat op 3FM?
Hebben ze weer een zak geld toegeschoven gekregen om een plaat geweldig te vinden
Dat zijn toch ook 13-in-dozijn plaatjes? Met name Iglesias is gewoon slecht, met zo'n middelmatig refrein.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, jij doet net alsof jou muzieksmaak suprieur is aan alle anderen. Elke plaat die een beetje buiten de 3FM sfeer valt kraak je af. Rhianna, Enqique Iglesias en Natasha Bedingfield terwijl ik ze wel leuk om aan te horen vind.
Júist vanwege die '3fm-sfeer' die je noemt, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef Remzz het volgende:
Elke plaat die een beetje buiten de 3FM sfeer valt kraak je af.
Elke kutplaat kraak ik af ja. Overigens heb ik Enrique en Natasha (nog) niet eerder afgekraaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, jij doet net alsof jou muzieksmaak suprieur is aan alle anderen. Elke plaat die een beetje buiten de 3FM sfeer valt kraak je af. Rhianna, Enqique Iglesias en Natasha Bedingfield terwijl ik ze wel leuk om aan te horen vind.
Mahala Raï Banda vs Dj Shantel - Mahalageasca toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand wat dat voor riedeltje was zonet?
Die wil ik ook!
zoiets ja, maffe plaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mahala Raï Banda vs Dj Shantel - Mahalageasca toch?
Ik heb hem wel voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Ja, het is hem idd.
http://users.telenet.be/d(...)8E-EB4351D79E1B.html
Kan hem alleen nergens downloaden..
Dit is echt zo'n heerlijk nummer voor in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |