Jup, die ziet er wel leuk uit maar vind de 2003 versie toch wat prettiger werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
windows xp is prima, vista ziet er trouwens wel heel vet uitnet als Office 2007, dat heb ik al wel : super!
Welk nummer is dat eigenlijk. Volgens mij ken ik die niet... kan hem niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
weer die hoerige jeans!
Hai michiel en maricha!
Huh? Wanneer gewonnen ongeveer? En hoe?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welk nummer is dat eigenlijk. Volgens mij ken ik die niet... kan hem niet voor de geest halen.
(Maricha [afbeelding] - Ik heb mijn eendje nog niet gehad.... [afbeelding])
U vraagt, ik draai.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Welk nummer is dat eigenlijk. Volgens mij ken ik die niet... kan hem niet voor de geest halen.
Sander was vorig jaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:48 schreef JeroenV het volgende:
Coen was vorig jaar, net als Paul (die won). Gaan wel geruchten dat Coen terug kwam, maar voor zover ik weet was het nog niet officieel bekend.
Deze. http://www.youtube.com/watch?v=PXCAMOhVsbQ. Beetje oud nummer, maar wel grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Litton-Lane (29 mei 2007, MetMichiel) (Zie openingspost voor luister fragmentje: The Night train request)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Huh? Wanneer gewonnen ongeveer? En hoe?
same jeans ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Maricha [afbeelding] - Ik heb mijn eendje nog niet gehad.... [afbeelding])
Ik hoor 'm toch echt hoor, dus hij staat op de playlistquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar nog altijd niet op de 3FM playlist, hoe kan dat nou ???????![]()
![]()
![]()
Die is allang verstuurd! Heb je geen briefje van de postbode gemist? (Wordt al pakket verstuurd) Mail anders ff naar michiel at 3fm.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Litton-Lane (29 mei 2007, MetMichiel) (Zie openingspost voor luister fragmentje: The Night train request)
Ja, als vrije keuze van de dj (Michiel weet wat OK isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoor 'm toch echt hoor, dus hij staat op de playlist
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef cosmick het volgende:
Ja, erg leuk. Zo ook het album!
quote:
Klein mailtje verstuurd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef Maricha het volgende:
Die is allang verstuurd! Heb je geen briefje van de postbode gemist? (Wordt al pakket verstuurd) Mail anders ff naar michiel at 3fm.nl
Dat is deze pagina neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, als vrije keuze van de dj (Michiel weet wat OK is), maar als hij op de pagina staat van nieuwe singles komt die lekker vaak voorbij en dat is nu niet het geval.
![]()
Da's juist wel prettig, dan wordt je er tenminste niet mee doodgegooid en blijft ie leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, als vrije keuze van de dj (Michiel weet wat OK is), maar als hij op de pagina staat van nieuwe singles komt die lekker vaak voorbij en dat is nu niet het geval.
![]()
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor trouwens altijd "Mag ik na jou, mag ik na jou" i.p.v. Benny Neyman....
doe het dan ook en schrop die vloer!quote:
ja sorrie, rare smaak somsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je vindt The View niet leuk maar wel deze eh, dance?
Ik vind Faithless echt van die begin jaren 90 house maken. Begrijp de fuzz niet zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja sorrie, rare smaak soms
vind ook niet alles van faithless mooi hoor
alle dance van daarna is toch baggerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind Faithless echt van die begin jaren 90 house maken. Begrijp de fuzz niet zo.
't Is er, een enkele uitzondering daargelaten, niet beter opgeworden idd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
alle dance van daarna is toch bagger
Mijn werk is prekenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
doe het dan ook en schrop die vloer!
Ik deel die mening nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fratellisleuk om weer eens te horne
Jup, die bedoel ik inderdaad. Er staan inderdaad nog liedjes in die lijst die allang gedelete kunnen worden omdat ze oud zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat is deze pagina neem ik aan?
Weinig actueel, zelfs Krezip en Rehab staan erop. De link "nieuwe platen" op die pagina toont ook weinig schokkends.
jouw mening over die plaat deel ik dan weer welquote:
slechte muzieksmaak heb jij zegquote:
Ik wil met alle liefde die playlist verversen en ze ook nog wel voorzien van de cd's e.d.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, die bedoel ik inderdaad. Er staan inderdaad nog liedjes in die lijst die allang gedelete kunnen worden omdat ze oud zijn.
Ennio wil ze graag terugquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Ennio Morricone![]()
Mijn vader heeft al zijn platen.
Ah, D.Rose heeft nog een fax thuis, zie ik....quote:
Broertjes? Heb het verhaal ff gemist denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah, D.Rose heeft nog een fax thuis, zie ik....
Maar hoe heten die broertjes nu. Moet Pa even mailen, kijken of ie daar al eens van gehoord heeft. Gezien het feit dat zij geïnspireerd zijn door Ennio....
return to the classics verhaaltje van Gnarls Barkley...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Broertjes? Heb het verhaal ff gemist denk ik
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:29 schreef cosmick het volgende:
Ik wil met alle liefde die playlist verversen en ze ook nog wel voorzien van de cd's e.d..
Wat heb je dan ingestuurd, Last Christmas?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
OOh het moest een summer request zijn, oeps dat had ik even gemist toen ik mijn req. verstuurde.
Een Gerard Ekdom..... BBQ Plaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik heb weer even dé zomerhit van dit jaar aangevraagd (althans, volgens Ekdom dan).
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat heb je dan ingestuurd, Last Christmas?
Dj Jazzy Jef en de frisse prins - Zomer Zomer Zomertijd: Zomertijd....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
man man zit even in mijn collectie te kijken naar zomer platen maar het zijn er erg veel..
Dan denk ik maar aan "Coolin' In Calli" van 7A3quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dj Jazzy Jef en de frisse prins - Zomer Zomer Zomertijd: Zomertijd....
Nou, het heeft gisteren best hard gestormd (hier althans, 1,5 uur lang noodweer met blikeminslagen e.d.) en er zal hier vast wel een Brian wonen in één van omliggende plaatsen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
Wat heeft dit nummer met de zomer te maken?
Nope, Paul McCartney - We All Stand Together. Ghe ghe.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Wat heb je dan ingestuurd, Last Christmas?
hoe heet hij ook alweer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik heb weer even dé zomerhit van dit jaar aangevraagd (althans, volgens Ekdom dan).
die van soulvation is leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, Paul McCartney - We All Stand Together. Ghe ghe.![]()
Had wat gerequest van Laidback Luke, maar Soulvation - Summer in the city past misschien wat beter als zomer request.
oh lekker man, koekkruimels!quote:
Seven Days In Sunny June van JKquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Dj Jazzy Jef en de frisse prins - Zomer Zomer Zomertijd: Zomertijd....
Nee hoor, dit zijn de lekkerste wafels die dr zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo`n zak van 10Doe je goed. Straks kei misselijk.... (
)
Edit: Ja ik woon in Brabant![]()
Ik moet eigenlijk altijd aan de frisse prins denken als ze het over zomer(request) hebben. Overigens heb ik hem wel in mijn single collectie...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
knip
Jawel, ik vind ze ook leuk hoor, maar bandjes als The Kooks lijken net weer ff wat populairder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gisternacht nog live op MTV, vond het niet verkeerd. Net als op Pinkpop dit jaar.....![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weet je welke ook leuk is: Lil' Louis "French Kiss"![]()
Jaaa de Fresh Prince hoort er absoluut bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk altijd aan de frisse prins denken als ze het over zomer(request) hebben. Overigens heb ik hem wel in mijn single collectie...
Weet je welke ook leuk is: Lil' Louis "French Kiss"![]()
Friesland ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef D.Rose het volgende:
Hier in Limburg is het gewoon droog hoor, al de hele dag
Vaag? Nah, een leuke bassline met wat aanvullende vocalen (quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Heb French Kiss volgens mij wel eens gehoord, maar dat vond ik nogal vaag.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vaag? Nah, een leuke bassline met wat aanvullende vocalen (). Niets vaags aan
.
Geef d'r op voor Hollands Next Top Mother 2007 (als dat dit jaar weer wordt gehouden tenminste)!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
Net mijn moeder aan de telefoon, of ik toevallig die Vincent ben die gisterenavond Weezer had aangevraagd
Fantastisch mens is ze toch![]()
Hartstikke leuk liedje (imo) en hoor je eigenlijk nooit, jammer! Goede request.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blue Lagoon - Break My Stride
Ik weet al wat ik morgen ga aanvragen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |