Je kan het proberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Zo...een Coke plaat, dus een plaat over drugs:
The Beatles - Lucy in the sky with diamonds...
Zullen ze wel niet draaien
Dat is bekend. Zelfs de clips lijken opelkaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat plaatje van Jeroen van der Boom is trouwens een cover, David Bisbal met "Silencio".
Welke plaat bedoel je?? die staat volgens mij niet tussen het gedraaid op 3FM gedeelte van 14:00/15:00.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat doet deze plaat op 3FM?
Hebben ze weer een zak geld toegeschoven gekregen om een plaat geweldig te vinden
Nu maar wachten tot Ekdom belt om PSB aan te vragen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef -Hans- het volgende:
Avond mensen !zometeen weer een paar fijne uurtjes met Michiel en natuurlijk Maricha!
![]()
Volgens mij was het die single van Jeroen van der Boom...quote:Welke plaat bedoel je?? die staat volgens mij niet tussen het gedraaid op 3FM gedeelte van 14:00/15:00.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar wachten tot Ekdom belt om PSB aan te vragen.![]()
Ooohhhh, geen wonder dat die bagger niet in die lijst staat. Ben het wel eens met Roel, wat een crap!quote:Volgens mij was het die single van Jeroen van der Boom...
LOLquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:27 schreef purplerose het volgende:
vibo zou het laatste zijn wat ik zou verzwijgen![]()
![]()
oo hel liever nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:30 schreef purplerose het volgende:
ook nog die kutplaat over schoenen!wanneer krijgen dat spaanse nr over een zwart truitje
camisa negra ofzoiets
![]()
Super vette plaat idd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
het is ff wennen maar na peer keer wordt ghij gewoon steengoed
mag het hopen van niet, waar is dat goeie nieuws nu??quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
mag het hopen van niet, waar is dat goeie nieuws nu??
Dat was het goede nieuwsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
mag het hopen van niet, waar is dat goeie nieuws nu??
dat we in dit geval nog maar veel Through the monsoon mogen horenquote:
en Rihannaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat we in dit geval nog maar veel Through the monsoon mogen horen
voor jou misscihenquote:
Ga dan maar gezellig bij de 13-jarige tienertjes zitten...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat we in dit geval nog maar veel Through the monsoon mogen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |