Ik vond de Knoppendraaier en schuiventrekker uit [3FM #195] Lily Allen zuigt! een stuk leukerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Sirolf het volgende:Michiel (afzuigkapfilter, NOB technicus 3FM)
Kan zo door een ieder aangepast worden in de WIKIquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef Siegfried het volgende:
Michiel (afzuigkapfilter, NOB technicus 3FM)
Ik vond de Knoppendraaier en schuiventrekker uit [3FM #195] Lily Allen zuigt! een stuk leuker
Dat ze hem maar meteen megahit maken!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een erg prettig liedje om te horen.![]()
Deze wordt redelijk regelmatig gedraaid vind ik, goede zaakquote:
help mij dat over twee jaar even herinneren, dan moet ik m'n rijbewijs verlengenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, want die roze pasjes moet je tegenwoordig eerst aanvragen en dan krijg je ze pas een week later...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan zo door een ieder aangepast worden in de WIKI![]()
Is de eerste keer dat ik hem hier hoor, maar ik luister dan ook alleen overdag naar 3fm.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze wordt redelijk regelmatig gedraaid vind ik, goede zaak
Ja, om te horen is het erg leuk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een erg prettig liedje om te horen.![]()
ROFL !quote:
Zo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL !![]()
Jij had er nog 3FM/NOB achter, toch? Zou je 'm misschien nog een keer kunnen aanpassen?![]()
Prima, niets meer aan doen! en ik ook nietquote:
Ik begin zo langzamerhand ook wat klimaatmoe te worden, dus het is te hopen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het dan na morgen eindelijk afgelopen om na iedere opmerking "klimaat neutraal" te gebruiken...![]()
Op de kont van de MetMichielInBadEend staat 'made in china', dus ik vrees ook van niet...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:50 schreef Glacier het volgende:
over de TT: ik vermoed van niet
* Glacier is een paar uurtjes afk
Check je PM even, Floris!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de kont van de MetMichielInBadEend staat 'made in china', dus ik vrees ook van niet...
Ik heb de sleutelhanger nog niet binnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de kont van de MetMichielInBadEend staat 'made in china', dus ik vrees ook van niet...
Dan mis je wel KT Tunstall! Die hoor je verder zeldenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is maar overgeschakeld naar ActionRadio...![]()
Domien, jij hier?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Check je PM even, Floris!
[afbeelding]
Ja, ik heb om 15.50 uur m'n examen. EN IK BEN BLOEDNERVEUS!!! Daarom dat ik hier m'n tijd even kom/kwam doden...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Domien, jij hier?
Heb je vandaag nou rijexamen?
If so: succes!
Succes alvast, komt goed!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik heb om 15.50 uur m'n examen. EN IK BEN BLOEDNERVEUS!!! Daarom dat ik hier m'n tijd even kom/kwam doden...
volgens mij is iedereen dat, ik was het wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik heb om 15.50 uur m'n examen. EN IK BEN BLOEDNERVEUS!!! Daarom dat ik hier m'n tijd even kom/kwam doden...
En dan zingt ze ook nog voor maaaanneeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:19 schreef Againzender het volgende:
Ladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladada
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen dat, ik was het wel in ieder geval
Succes alvast!
had ik ook inderdaad. Toen ik eenmaal achter het stuur zat en wegreed was de spanning wegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad400 keer naar de wc en totaal niet kunnen ontspannen.
Maar als je maar een keer achter het stuur zit dan gaat het vanzelf (althans bij mij in 1993).
Nee, tis uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Siegje! Is je tentamen nog gelukt? Is het nog steeds aan tussen ons?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Siegje! Is je tentamen nog gelukt? Is het nog steeds aan tussen ons?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee, tis uitMij niet wakker willen bellen
![]()
Maar tentamen ging erg goed
Succes Domien! Ik had het ook gelijk de eerste keer. Moet goed komen
nu around the world weerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:19 schreef Againzender het volgende:
Ladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladada
Zal ik je morgenochtend om 8uur wakkerbellen?quote:
Gewoon een leuk hip regenpak aan doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef purplerose het volgende:
ik moet me zo maar es in de storm wagen om boodschappen te gaan doen
Interpol is idd erg goed, maar toch ook Editors vind ik. Interpol is net ff wat spannender.quote:
Ik moet even kijken hoe laat ik morgen op moet, maar dat zou best eens 8u kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zal ik je morgenochtend om 8uur wakkerbellen?![]()
Eens. Veel veel te onrustig..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef cosmick het volgende:
Wat een ongeloooovelijk crapmix.
Is dat positief? Nee tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! de oude Megahit...
Absoluut niet positief, ben geen blof fan en ook hun huidige single vind ik weinig boeiend.quote:
Maarrr... je hebt je boodschappen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef purplerose het volgende:
ok, ik heb het gered. niet vragen hoe, ben helemaal naar de klote nu
Jep en nieuwe wietquote:
godgloeiende ik zie het!quote:
Ik denk wel goed want hij is geslaagd!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:19 schreef -Hans- het volgende:
Hoe zou het met Domien zijn?
Check die reacties op zn blog.. Great minds think alike zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk wel goed want hij is geslaagd!![]()
http://www.domienverschuuren.nl/blog.php
eej Glacier![]()
Reacties zal ik zo even lezen want de site lijkt nogal plat te zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Check die reacties op zn blog.. Great minds think alike zullen we maar zeggen
Gefeliciteerd Domien!
En dan moet je nog een week (of wat) op je rijbewijs wachten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zit helemaal in een feeststemming... En ik ga niet eens Ekstra Weekenden vanavond!
Misschien bellen ze je wel in de uitzending.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zit helemaal in een feeststemming... En ik ga niet eens Ekstra Weekenden vanavond!
Maar je krijgt dan geen tijdelijk papiertje ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, inderdaad... Moet nog een weekje wachten. Maar ach, dat wil niet zeggen dat ik in de tussentijd niet ga rijden...![]()
Reacties gelezen, dat is wel toevallig idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Check die reacties op zn blog.. Great minds think alike zullen we maar zeggen
Gefeliciteerd Domien!
Weekje wachten?! uuuhm ik dacht dat het ophalen van je rijbewijs tegenwoordig veel sneller ging. Naja, weekje wachten en dan lekker rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, inderdaad... Moet nog een weekje wachten. Maar ach, dat wil niet zeggen dat ik in de tussentijd niet ga rijden...![]()
Je kan spoedprocedure doen, duurt dan 1 tot 2 werkdagen maar kost je wel 40 eetjes extra.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weekje wachten?! uuuhm ik dacht dat het ophalen van je rijbewijs tegenwoordig veel sneller ging. Naja, weekje wachten en dan lekker rijden.![]()
Welke is de nieuwe megahit?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Anne04 het volgende:
JoehoeToffe megahit!
En deze niet dooddraaien alsjeblieft![]()
De nieuwe van Mika.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:04 schreef Timo20 het volgende:
Welke is de nieuwe megahit?
quote:
Relaxquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
ik word toch altijd zo hyper en vrolijk als michiel en gerard "weekend" schreeuwen
Idd ja!quote:
Okay, dat wist ik niet. 40 euro is wel veel geld zeg, pfffff.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Je kan spoedprocedure doen, duurt dan 1 tot 2 werkdagen maar kost je wel 40 eetjes extra.
Zou echt te gek zijn !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:30 schreef Timo20 het volgende:
Gaan Gerard en Michiel nou eindelijk dit jaar eens samen het glazen huis in?
Had afgelopen jaar al op ze gestemd, samen met Giel, maar toen werd het Lantingaquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
"De biertjes zullen vanavond Ek-Stra lekker smaken!" haha!![]()
bron: Veenstra.nl
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
"De biertjes zullen vanavond Ek-Stra lekker smaken!" haha!![]()
bron: MichielVeenstra.nl
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:32 schreef Timo20 het volgende:
Had afgelopen jaar al op ze gestemd, samen met Giel, maar toen werd het Lantinga![]()
![]()
Ik wacht ook nog even, heb net gegeten ( 2 heerlijke American pizza's ).quote:
Jij hebt die Caroline alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Lekkere dag om af te rijden, Domien.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
erg jammer idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Vond ik ook wel opvallend dat hij het werd..![]()
Als je nu vertrekt richting Hilversum ben je dan nog op tijd? Mocht je twijfelen check deze link maar eens.. Ze is lekker!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt richting Hilversum ben je dan nog op tijd? Mocht je twijfelen check deze link maar eens.. Ze is lekker!!
Damn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt richting Hilversum ben je dan nog op tijd? Mocht je twijfelen check deze link maar eens.. Ze is lekker!!
Oh lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Ik wacht ook nog even, heb net gegeten ( 2 heerlijke American pizza's ).![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Daar is de gast !
Blijkbaar heeft Gerard die gezien...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
MAAK ME GEK
MIJN REQUEST( van een paar dagen geleden
)
Binnenkort Misshobje en ik ook weer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Daar is de gast ! 2 mooie dames in de stu stu studio![]()
Hij gebruikt dit nummer inderdaad al MAAAAAAAAANDEN als bedje...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Bart Arens weet niet wat hij hoort! zijn achtergrond tune op de radio tijdens het Ek-stra weekend.
Haaiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Mahala Rai Banda! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
Ik kom net binnenvallen (ja, ik ben laat) en kom meteen hierin terecht.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En daar lopen de laarzen loopt Maricha weer es door 't beeld.
Heeft ze ekstra voor Gerard aangedaan zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En daar lopen de laarzen loopt Maricha weer es door 't beeld.
Je hebt Gerard Joling aangevraagd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
MAAK ME GEK
MIJN REQUEST( van een paar dagen geleden
)
Géééén probleemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heeft ze ekstra voor Gerard aangedaan zeker![]()
![]()
Dat is dan nog altijd Laaif Urt hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
De PRIJZEN, MENSEN PRIJZEN! winnaars van de Live Earth-reis naar Londen.
En ik vraag mij zelfs al of Corne Klijn niet de persoon is die als eerste de plaat draaide, maar in elk geval draait Bart Arens de plaat al erg lang (idd als bedje).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Hij gebruikt dit nummer inderdaad al MAAAAAAAAANDEN als bedje...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Glacier het volgende:
Dan heb ik nog een tipje voor maandag: Huub Hangop
Heeft Guis JOUW request niet gedraaid en de MIJNE wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
ik wil nog steeds guns en roses - welcome to the jungle horen!
nog nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Ik kwam ietwat laat binnenvallen, dus is de boodschappenband al geweest?![]()
Misschien bewaard die wel tot ik weer in de studio benquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Heeft Guis JOUW request niet gedraaid en de MIJNE wel?![]()
![]()
Ze zullen kijken wat ze voor je kunnen doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien bewaard die wel tot ik weer in de studio ben![]()
Misschien vindt ie jou ook stomquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien bewaard die wel tot ik weer in de studio ben![]()
Volgende week gewoon een keertje met Guis cammen en ik mag ernaartoe komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze zullen kijken wat ze voor je kunnen doen
quote:
de camera staat normaal verder wegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Maricha staan nu trouwens ongewoon dicht bij elkaar. Normaal zit er natuurlijk een tafel vol apparatuur (of op kantoor een computer en stapels papier) tussen.
Cee! Jij hier?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook maar weer eens gaan luisteren! Was lang geleden!
U bent dan ook node gemist! Welkom t'rug!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook maar weer eens gaan luisteren! Was lang geleden!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
U bent dan ook node gemist! Welkom t'rug!
Moet je me volgende week eens horen!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Domien, tijd om te oefenen, want Maricha is véél beter in niet-in-de-lach-schieten met de boodschappenband.
Je besteed deze vrije vrijdagavond goed hoor ik?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet je me volgende week eens horen!!
Dank u, dank u......:)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Domien, tijd om te oefenen, want Maricha is véél beter in niet-in-de-lach-schieten met de boodschappenband.
nee Carpoolen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:32 schreef Againzender het volgende:
Gefeliciteerd Domien
En nu natuurlijk zo'n hele zuinige auto kopen
Gemistquote:
was jij nou al bezig met rijlessen, of heb je al je rijbewijsquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
U bent dan ook node gemist! Welkom t'rug!
Ik start ook effe m'n computer opnieuw op, kijk naar de klok, verdorie, de Wisseling gemist! Weer een week wachten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gemist
ben ik heel ff weg, mis ik `t weer![]()
Smakelijkquote:
nee en neequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
was jij nou al bezig met rijlessen, of heb je al je rijbewijs
Ik vind dus dat we naast de uitzending terug luisteren ook de uitzending terug moeten kunnen kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik start ook effe m'n computer opnieuw op, kijk naar de klok, verdorie, de Wisseling gemist! Weer een week wachten!
voorspelbaar +1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
The Feeling! [afbeelding]
Fill My Little Girl World! [afbeelding]
Tsja... terugkijken kan al niet eens met Ekdom in de Nacht (de AVRO loopt moeilijk te doen), dus programma's die niet op TV zijn terugkijken zal wel helemaal onmogelijk zijn...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik vind dus dat we naast de uitzending terug luisteren ook de uitzending terug moeten kunnen kijken![]()
I second that.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik vind dus dat we naast de uitzending terug luisteren ook de uitzending terug moeten kunnen kijken![]()
Petra Kagchelland ( http://forum.mokkels.nl/showthread.php?t=5685 )quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:40 schreef Cee het volgende:
Wie is de g.a.s.t.? Herken d'r niet?
Sorry, moet er nog even inkomen weer.
D'r voorouders konden d'r achternaam niet eens spellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Petra Kagchelland ( http://forum.mokkels.nl/showthread.php?t=5685 )
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
D'r voorouders konden d'r achternaam niet eens spellen.![]()
We moeten de AVRO dan even massaal mailen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tsja... terugkijken kan al niet eens met Ekdom in de Nacht (de AVRO loopt moeilijk te doen), dus programma's die niet op TV zijn terugkijken zal wel helemaal onmogelijk zijn...
hahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
D'r voorouders konden d'r achternaam niet eens spellen.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/06/thumb/img55.jpg]afbeelding][/url]
Zet ff een standaard mailtje op die we allemaal dan kunnen sturenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:51 schreef Siegfried het volgende:
[..]
We moeten de AVRO dan even massaal mailen.
Ik heb al gemaild naar uitzendinggemist.nl maar die verwezen me inderdaad door naar de omroep.
Ik zeg: Mail-offensief richting de AVRO
Net als de zoon (?) van Al Gore..en dan 160 scheuren over de snelweg met verboden drugs in de autoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:32 schreef Againzender het volgende:
Gefeliciteerd Domien
En nu natuurlijk zo'n hele zuinige auto kopen
Plant aardig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Net als de zoon (?) van Al Gore..en dan 160 scheuren over de snelweg met verboden drugs in de auto
Reclame is sowieso irritantquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
"Klimaatverandering! Niet met mijn geld! Jullie stoppen mijn geld in..." bla bla bla...![]()
Die reclame is echt zó irritant...
Er zijn er teveel om dat van allemaal te gaan vragen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Toad het volgende:
Valt me nog mee dat er nog niemand heeft gezegd wie is dame X met het [...] shirtje en het [...] haar op de gang?
ooh die met het roze shirtje zeker?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Toad het volgende:
Valt me nog mee dat er nog niemand heeft gezegd wie is dame X met het [...] shirtje en het [...] haar op de gang?
dalijk ook maar eens doenquote:
*proost*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dalijk ook maar eens doen [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |