Ik vond de Knoppendraaier en schuiventrekker uit [3FM #195] Lily Allen zuigt! een stuk leukerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Sirolf het volgende:Michiel (afzuigkapfilter, NOB technicus 3FM)
Kan zo door een ieder aangepast worden in de WIKIquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef Siegfried het volgende:
Michiel (afzuigkapfilter, NOB technicus 3FM)
Ik vond de Knoppendraaier en schuiventrekker uit [3FM #195] Lily Allen zuigt! een stuk leuker
Dat ze hem maar meteen megahit maken!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een erg prettig liedje om te horen.![]()
Deze wordt redelijk regelmatig gedraaid vind ik, goede zaakquote:
help mij dat over twee jaar even herinneren, dan moet ik m'n rijbewijs verlengenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, want die roze pasjes moet je tegenwoordig eerst aanvragen en dan krijg je ze pas een week later...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan zo door een ieder aangepast worden in de WIKI![]()
Is de eerste keer dat ik hem hier hoor, maar ik luister dan ook alleen overdag naar 3fm.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze wordt redelijk regelmatig gedraaid vind ik, goede zaak
Ja, om te horen is het erg leuk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een erg prettig liedje om te horen.![]()
ROFL !quote:
Zo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL !![]()
Jij had er nog 3FM/NOB achter, toch? Zou je 'm misschien nog een keer kunnen aanpassen?![]()
Prima, niets meer aan doen! en ik ook nietquote:
Ik begin zo langzamerhand ook wat klimaatmoe te worden, dus het is te hopen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het dan na morgen eindelijk afgelopen om na iedere opmerking "klimaat neutraal" te gebruiken...![]()
Op de kont van de MetMichielInBadEend staat 'made in china', dus ik vrees ook van niet...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:50 schreef Glacier het volgende:
over de TT: ik vermoed van niet
* Glacier is een paar uurtjes afk
Check je PM even, Floris!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de kont van de MetMichielInBadEend staat 'made in china', dus ik vrees ook van niet...
Ik heb de sleutelhanger nog niet binnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de kont van de MetMichielInBadEend staat 'made in china', dus ik vrees ook van niet...
Dan mis je wel KT Tunstall! Die hoor je verder zeldenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is maar overgeschakeld naar ActionRadio...![]()
Domien, jij hier?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Check je PM even, Floris!
[afbeelding]
Ja, ik heb om 15.50 uur m'n examen. EN IK BEN BLOEDNERVEUS!!! Daarom dat ik hier m'n tijd even kom/kwam doden...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Domien, jij hier?
Heb je vandaag nou rijexamen?
If so: succes!
Succes alvast, komt goed!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik heb om 15.50 uur m'n examen. EN IK BEN BLOEDNERVEUS!!! Daarom dat ik hier m'n tijd even kom/kwam doden...
volgens mij is iedereen dat, ik was het wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik heb om 15.50 uur m'n examen. EN IK BEN BLOEDNERVEUS!!! Daarom dat ik hier m'n tijd even kom/kwam doden...
En dan zingt ze ook nog voor maaaanneeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:19 schreef Againzender het volgende:
Ladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladada
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen dat, ik was het wel in ieder geval
Succes alvast!
had ik ook inderdaad. Toen ik eenmaal achter het stuur zat en wegreed was de spanning wegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad400 keer naar de wc en totaal niet kunnen ontspannen.
Maar als je maar een keer achter het stuur zit dan gaat het vanzelf (althans bij mij in 1993).
Nee, tis uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Siegje! Is je tentamen nog gelukt? Is het nog steeds aan tussen ons?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Siegje! Is je tentamen nog gelukt? Is het nog steeds aan tussen ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |