Hmm... ja, toen kon dat nogquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
PYT (Pretty Young Thing) ::: Michael Jackson![]()
Als 20-jarige wil je geen vrouw van 40 lijkt mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef Litton-Lane het volgende:
PYT (Pretty Young Thing) ::: Michael Jackson![]()
Maar als je dit zingt als 20 jarige, dan is pretty young thing vrijvertaald een zeer/ vrij jong ding. Ook niet echt ethisch lijkt me. IMO.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als 20-jarige wil je geen vrouw van 40 lijkt me
Dit hoort nu eenmaal bij Leuk is Anders, weinig aan te doen dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:19 schreef borisz het volgende:
WTF is dit ?
ja ik weet het ouwe bejaarden etcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit hoort nu eenmaal bij Leuk is Anders, weinig aan te doen dus.
De kans dat 'ie dat ook echt wordt is echt heel erg klein hoor, aangezien 'ie al erg veel wordt gedraaid...quote:
zal wel weer nietquote:
Voorts komt binnenkort alweer de nieuwe single uit denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De kans dat 'ie dat ook echt wordt is echt heel erg klein hoor, aangezien 'ie al erg veel wordt gedraaid...
Ik heb die muts een paar keer live gehoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind de "rock version" geweldig. Hele mooie plaat.
Jemig!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
http://ziza.ru/2007/07/06/ochen_glupaja_avarija_11_foto.html
o jee, moest Domien niet rijexamen doen vandaagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
http://ziza.ru/2007/07/06/ochen_glupaja_avarija_11_foto.html
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef Againzender het volgende:
o jee, moest Domien niet rijexamen doen vandaag![]()
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
We zullen het hem vanavond eens vragen
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.
Roze pasjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaien
moderne onzin van tegenwoordigquote:
oquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.
Zal moeilijk worden, want die roze pasjes moet je tegenwoordig eerst aanvragen en dan krijg je ze pas een week later...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |