Vond ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:24 schreef linebear het volgende:
lag het aan mij of klonken die Dots heel erg mat en duf.... tijdens het optreden
Ik vind het stiekum supersaai en een nergens spannend dertien-in-dozijn nummer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef linebear het volgende:
Stiekem vind ik dat nummer van Michael Bubble toch erg lekker
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef Siegfried het volgende:
Morning
Mijn tentamen ging ondanks mijn brakheid eigenlijk verdomd goed![]()
Die is fan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:51 schreef Againzender het volgende:
MonkeesZal je altijd zien dat ze die draaien als m'n collega op vakantie is
enorme fan kan je wel stellenquote:
Dat doe je ook goed danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ook gepresteerd om een tentamen te halen, terwijl ik met mijn kop compleet ergens anders zat
quote:
Je zou er bijna zin in bier van krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:53 schreef Againzender het volgende:
Haha, dit is een geweldige uitvoering van come on Eileen
nu je daar toch over begintquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je zou er bijna zin in bier van krijgen.
Draaide Ekdom die?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik werd net wakker (ja, ik ben vrij en slaap lekker lang uit), doe de radio aan en hoor Mahala Rai Banda...!![]()
Ja, in volledige lengte zonder eroverheen te praten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Draaide Ekdom die?
Gemist..ik stond onder de douche...
Eensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef borisz het volgende:
Geweldige plaat is hetdie zomerhit volgens ekdom
billy jean!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef cosmick het volgende:
De jaren 80 kneiters van Jackson hoor ik persoonlijk het liefst. Of zijn latere Jackson 5-nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |