Vond ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:24 schreef linebear het volgende:
lag het aan mij of klonken die Dots heel erg mat en duf.... tijdens het optreden
Ik vind het stiekum supersaai en een nergens spannend dertien-in-dozijn nummer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef linebear het volgende:
Stiekem vind ik dat nummer van Michael Bubble toch erg lekker
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef Siegfried het volgende:
Morning
Mijn tentamen ging ondanks mijn brakheid eigenlijk verdomd goed![]()
Die is fan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:51 schreef Againzender het volgende:
MonkeesZal je altijd zien dat ze die draaien als m'n collega op vakantie is
enorme fan kan je wel stellenquote:
Dat doe je ook goed danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ook gepresteerd om een tentamen te halen, terwijl ik met mijn kop compleet ergens anders zat
quote:
Je zou er bijna zin in bier van krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:53 schreef Againzender het volgende:
Haha, dit is een geweldige uitvoering van come on Eileen
nu je daar toch over begintquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je zou er bijna zin in bier van krijgen.
Draaide Ekdom die?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik werd net wakker (ja, ik ben vrij en slaap lekker lang uit), doe de radio aan en hoor Mahala Rai Banda...!![]()
Ja, in volledige lengte zonder eroverheen te praten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Draaide Ekdom die?
Gemist..ik stond onder de douche...
Eensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef borisz het volgende:
Geweldige plaat is hetdie zomerhit volgens ekdom
billy jean!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef cosmick het volgende:
De jaren 80 kneiters van Jackson hoor ik persoonlijk het liefst. Of zijn latere Jackson 5-nummers.
Hmm... ja, toen kon dat nogquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
PYT (Pretty Young Thing) ::: Michael Jackson![]()
Als 20-jarige wil je geen vrouw van 40 lijkt mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef Litton-Lane het volgende:
PYT (Pretty Young Thing) ::: Michael Jackson![]()
Maar als je dit zingt als 20 jarige, dan is pretty young thing vrijvertaald een zeer/ vrij jong ding. Ook niet echt ethisch lijkt me. IMO.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als 20-jarige wil je geen vrouw van 40 lijkt me
Dit hoort nu eenmaal bij Leuk is Anders, weinig aan te doen dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:19 schreef borisz het volgende:
WTF is dit ?
ja ik weet het ouwe bejaarden etcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit hoort nu eenmaal bij Leuk is Anders, weinig aan te doen dus.
De kans dat 'ie dat ook echt wordt is echt heel erg klein hoor, aangezien 'ie al erg veel wordt gedraaid...quote:
zal wel weer nietquote:
Voorts komt binnenkort alweer de nieuwe single uit denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De kans dat 'ie dat ook echt wordt is echt heel erg klein hoor, aangezien 'ie al erg veel wordt gedraaid...
Ik heb die muts een paar keer live gehoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind de "rock version" geweldig. Hele mooie plaat.
Jemig!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
http://ziza.ru/2007/07/06/ochen_glupaja_avarija_11_foto.html
o jee, moest Domien niet rijexamen doen vandaagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
http://ziza.ru/2007/07/06/ochen_glupaja_avarija_11_foto.html
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef Againzender het volgende:
o jee, moest Domien niet rijexamen doen vandaag![]()
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
We zullen het hem vanavond eens vragen
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.
Roze pasjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaien
moderne onzin van tegenwoordigquote:
oquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.
Zal moeilijk worden, want die roze pasjes moet je tegenwoordig eerst aanvragen en dan krijg je ze pas een week later...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |