Maar je krijgt dan geen tijdelijk papiertje ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, inderdaad... Moet nog een weekje wachten. Maar ach, dat wil niet zeggen dat ik in de tussentijd niet ga rijden...![]()
Reacties gelezen, dat is wel toevallig idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Check die reacties op zn blog.. Great minds think alike zullen we maar zeggen
Gefeliciteerd Domien!
Weekje wachten?! uuuhm ik dacht dat het ophalen van je rijbewijs tegenwoordig veel sneller ging. Naja, weekje wachten en dan lekker rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, inderdaad... Moet nog een weekje wachten. Maar ach, dat wil niet zeggen dat ik in de tussentijd niet ga rijden...![]()
Je kan spoedprocedure doen, duurt dan 1 tot 2 werkdagen maar kost je wel 40 eetjes extra.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weekje wachten?! uuuhm ik dacht dat het ophalen van je rijbewijs tegenwoordig veel sneller ging. Naja, weekje wachten en dan lekker rijden.![]()
Welke is de nieuwe megahit?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Anne04 het volgende:
JoehoeToffe megahit!
En deze niet dooddraaien alsjeblieft![]()
De nieuwe van Mika.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:04 schreef Timo20 het volgende:
Welke is de nieuwe megahit?
quote:
Relaxquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
ik word toch altijd zo hyper en vrolijk als michiel en gerard "weekend" schreeuwen
Idd ja!quote:
Okay, dat wist ik niet. 40 euro is wel veel geld zeg, pfffff.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Je kan spoedprocedure doen, duurt dan 1 tot 2 werkdagen maar kost je wel 40 eetjes extra.
Zou echt te gek zijn !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:30 schreef Timo20 het volgende:
Gaan Gerard en Michiel nou eindelijk dit jaar eens samen het glazen huis in?
Had afgelopen jaar al op ze gestemd, samen met Giel, maar toen werd het Lantingaquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
"De biertjes zullen vanavond Ek-Stra lekker smaken!" haha!![]()
bron: Veenstra.nl
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |