quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee, tis uitMij niet wakker willen bellen
![]()
Maar tentamen ging erg goed
Succes Domien! Ik had het ook gelijk de eerste keer. Moet goed komen
nu around the world weerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:19 schreef Againzender het volgende:
Ladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladadaladadiladada
Zal ik je morgenochtend om 8uur wakkerbellen?quote:
Gewoon een leuk hip regenpak aan doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef purplerose het volgende:
ik moet me zo maar es in de storm wagen om boodschappen te gaan doen
Interpol is idd erg goed, maar toch ook Editors vind ik. Interpol is net ff wat spannender.quote:
Ik moet even kijken hoe laat ik morgen op moet, maar dat zou best eens 8u kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zal ik je morgenochtend om 8uur wakkerbellen?![]()
Eens. Veel veel te onrustig..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef cosmick het volgende:
Wat een ongeloooovelijk crapmix.
Is dat positief? Nee tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! de oude Megahit...
Absoluut niet positief, ben geen blof fan en ook hun huidige single vind ik weinig boeiend.quote:
Maarrr... je hebt je boodschappen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef purplerose het volgende:
ok, ik heb het gered. niet vragen hoe, ben helemaal naar de klote nu
Jep en nieuwe wietquote:
godgloeiende ik zie het!quote:
Ik denk wel goed want hij is geslaagd!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:19 schreef -Hans- het volgende:
Hoe zou het met Domien zijn?
Check die reacties op zn blog.. Great minds think alike zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk wel goed want hij is geslaagd!![]()
http://www.domienverschuuren.nl/blog.php
eej Glacier![]()
Reacties zal ik zo even lezen want de site lijkt nogal plat te zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Check die reacties op zn blog.. Great minds think alike zullen we maar zeggen
Gefeliciteerd Domien!
En dan moet je nog een week (of wat) op je rijbewijs wachten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zit helemaal in een feeststemming... En ik ga niet eens Ekstra Weekenden vanavond!
Misschien bellen ze je wel in de uitzending.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zit helemaal in een feeststemming... En ik ga niet eens Ekstra Weekenden vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |