Dan doe ik het wel...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik niet!
Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe! de ping pong song! wat een heerlijke plaat zeg...
Mwa, wel een lekker liedje om op te ping-pongen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong! Pong Ping-Pong!
Lekker nummer idd.
terug naar de tijd dat je nog met briefjes langs moest komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Gaat wel lekker met die telefoon de laatste tijd, hij ligt er dus nu alwéér uit...
Michiel, is het niet eens tijd om de fax weer in gebruik te nemen (als die nog werkt)?
Stuur jij even een briefkaart naar de Nederlandse Radio Unie (NRU) t.a.v. Hilversum 3?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
terug naar de tijd dat je nog met briefjes langs moest komen
Ja, net als vorig week donderdag..... lijkt wel een vloek...ggrrmmmbbbllllquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Gaat wel lekker met die telefoon de laatste tijd, hij ligt er dus nu alwéér uit...
Michiel, is het niet eens tijd om de fax weer in gebruik te nemen (als die nog werkt)?
10 puntenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Goose ?!
Ghe ghequote:
TOF !!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!! (Ja ik doe Ekstra Weekend)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Zorg ik voorquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TOF !!!!!![]()
Hoop dat ze wel een beetje aardig voor je zijn! veel plezier
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de nieuwe Megahit zal worden.. Gok zelf een beetje op:
- The Gossip (ik blijf het volhouden)
Die van Ghosts is al te oud. Moke klonk erg leuk en is Nederlands. Dus dat zou wel goed zijn. Mika kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Heeej Litton-Lane en Sjengdanny![]()
![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de nieuwe Megahit zal worden.. Gok zelf een beetje op:
- The Gossip (ik blijf het volhouden)
- Ghosts(of al oud?)
- Moke
- Mika
Gossip hoor ik overdag zelden. MIka... mwah, hoeft van mijn nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die van Ghosts is al te oud. Moke klonk erg leuk en is Nederlands. Dus dat zou wel goed zijn. Mika kan ook geen kwaadGossip wordt ook al te veel gedraaid nu.
Het laatste album vond ik vooral saaiquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef purplerose het volgende:
vindt er geen reet aan, aan dat hele daftpunk niet
ja weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al hebben ze meer gemaakt dan "one more time" natuurlijk.
ik voel mij verplicht weer te gaan bellen vanuit de badkamerquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
AZ kan jij nog ff around the world zingen ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voel mij verplicht weer te gaan bellen vanuit de badkamer
grrrrquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:48 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ kan jij nog ff around the world zingen ?![]()
nicequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
ja hij vervangt Dolf Jansenen giel in de nacht
Worden weer heel wat overuurtjes danquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
ja hij vervangt Dolf Jansenen giel in de nacht
Dat is wel een lekker ritje dan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Heej. Ben ik weer thuis.
Ritje west Brabant - Groningen - Assen - Midden Brabant - Thuis (West Brabant) achter de rug. En heerlijk bij mijn ouders gegeten en nu is het thuis tijd voor Koffie en een koekje![]()
Wel de live versie he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
Guis gaat straks requestje van me draaien
op zn kont?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:33 schreef MissHobje het volgende:
Hey siegfried.. heb je al uitslag?
quote:
Indd, lekkere plaat!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef purplerose het volgende:
met een even lekkere opvolger van linkin park
Hopelijk straks nog een lekkere van Guns en Rose - welcome to the junglequote:
Dat was idd mijn bedoeling, tot ik bij me ouders kwam en ik te horen kreeg dat we een verjaardag hadden, waar we uiteraard om 23.05 van thuis kwamen en ik dus net telaat was voor de sjopquote:
Blowenquote:
zuipenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Blowen. Je kunt beter gewoon zuipen
.
Ik ben slapen![]()
![]()
![]()
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Blowen. Je kunt beter gewoon zuipen
.
Ik ben slapen![]()
![]()
![]()
Je kon je eigen mail gewoon lezen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:52 schreef borisz het volgende:
Guis heeft mijn mail ontvangenhandig zo'n webcam
mogge guisquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:52 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
hee beebquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:52 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
jij slaaptquote:
Olaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:52 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
en jij sliep ook!quote:
Ik schrik me dood man.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef MissHobje het volgende:
Guitarist je wint gewoon ff die weekcd gek![]()
![]()
![]()
Meteen vragen aan hem hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik schrik me dood man.
Maar week cd gewonnen dus!!![]()
![]()
En nu nog even de demo van m'n band draaien
En ze heeft het niet eens voor me overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:06 schreef purplerose het volgende:
Sieg vraagt of ik hem om 8uur wakker bel
Sieg is gekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:06 schreef purplerose het volgende:
Sieg vraagt of ik hem om 8uur wakker bel
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan iemand later vandaag zijn momentje ff in de op doen dan
Je hebt toch een vriendin die dat voor je kan doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
En ze heeft het niet eens voor me over![]()
Die ging om 0.00u slapen en zei dat ze dan zelf nog in coma zou liggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin die dat voor je kan doen?
gek op mij ja, hihihiquote:
is een smsje ook goed?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die ging om 0.00u slapen en zei dat ze dan zelf nog in coma zou liggen![]()
Das chantage!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Pff, als je me niet eens wilt bellen om 8u morgenvroeg, dan is het uit hoor![]()
Yes it was mequote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:11 schreef purplerose het volgende:
Nee idd Guis! je had nog niet gereageerd
Nou hobje, volgens mij worden we gevraagd naar de studio te komenquote:
owjee smsen? Dat heb ik niet opgevangenquote:
Jullie wel weerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou hobje, volgens mij worden we gevraagd naar de studio te komen
Jij bent geen lekker wijf!quote:
ik ga nog nergens heen beeb, was tegen siegfriedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:26 schreef Guis het volgende:
Byebye Purple
ik zie het ook als die naar mij op msn wat tieptquote:
Nee dit keer nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wou net vragen als jij dat was!!
quote:
Vond ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:24 schreef linebear het volgende:
lag het aan mij of klonken die Dots heel erg mat en duf.... tijdens het optreden
Ik vind het stiekum supersaai en een nergens spannend dertien-in-dozijn nummer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef linebear het volgende:
Stiekem vind ik dat nummer van Michael Bubble toch erg lekker
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef Siegfried het volgende:
Morning
Mijn tentamen ging ondanks mijn brakheid eigenlijk verdomd goed![]()
Die is fan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:51 schreef Againzender het volgende:
MonkeesZal je altijd zien dat ze die draaien als m'n collega op vakantie is
enorme fan kan je wel stellenquote:
Dat doe je ook goed danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ook gepresteerd om een tentamen te halen, terwijl ik met mijn kop compleet ergens anders zat
quote:
Je zou er bijna zin in bier van krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:53 schreef Againzender het volgende:
Haha, dit is een geweldige uitvoering van come on Eileen
nu je daar toch over begintquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je zou er bijna zin in bier van krijgen.
Draaide Ekdom die?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik werd net wakker (ja, ik ben vrij en slaap lekker lang uit), doe de radio aan en hoor Mahala Rai Banda...!![]()
Ja, in volledige lengte zonder eroverheen te praten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Draaide Ekdom die?
Gemist..ik stond onder de douche...
Eensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef borisz het volgende:
Geweldige plaat is hetdie zomerhit volgens ekdom
billy jean!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef cosmick het volgende:
De jaren 80 kneiters van Jackson hoor ik persoonlijk het liefst. Of zijn latere Jackson 5-nummers.
Hmm... ja, toen kon dat nogquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
PYT (Pretty Young Thing) ::: Michael Jackson![]()
Als 20-jarige wil je geen vrouw van 40 lijkt mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef Litton-Lane het volgende:
PYT (Pretty Young Thing) ::: Michael Jackson![]()
Maar als je dit zingt als 20 jarige, dan is pretty young thing vrijvertaald een zeer/ vrij jong ding. Ook niet echt ethisch lijkt me. IMO.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als 20-jarige wil je geen vrouw van 40 lijkt me
Dit hoort nu eenmaal bij Leuk is Anders, weinig aan te doen dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:19 schreef borisz het volgende:
WTF is dit ?
ja ik weet het ouwe bejaarden etcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit hoort nu eenmaal bij Leuk is Anders, weinig aan te doen dus.
De kans dat 'ie dat ook echt wordt is echt heel erg klein hoor, aangezien 'ie al erg veel wordt gedraaid...quote:
zal wel weer nietquote:
Voorts komt binnenkort alweer de nieuwe single uit denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De kans dat 'ie dat ook echt wordt is echt heel erg klein hoor, aangezien 'ie al erg veel wordt gedraaid...
Ik heb die muts een paar keer live gehoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind de "rock version" geweldig. Hele mooie plaat.
Jemig!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
http://ziza.ru/2007/07/06/ochen_glupaja_avarija_11_foto.html
o jee, moest Domien niet rijexamen doen vandaagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
http://ziza.ru/2007/07/06/ochen_glupaja_avarija_11_foto.html
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef Againzender het volgende:
o jee, moest Domien niet rijexamen doen vandaag![]()
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
We zullen het hem vanavond eens vragen
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.
Roze pasjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaien
moderne onzin van tegenwoordigquote:
oquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond doet Maricha de productie van Ekstra Weekend. Domien is er dus niet.
Zal moeilijk worden, want die roze pasjes moet je tegenwoordig eerst aanvragen en dan krijg je ze pas een week later...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar misschien komt Domien hier gewoon even langs om met z'n roze papiertje te zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |