quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de nieuwe Megahit zal worden.. Gok zelf een beetje op:
- The Gossip (ik blijf het volhouden)
Die van Ghosts is al te oud. Moke klonk erg leuk en is Nederlands. Dus dat zou wel goed zijn. Mika kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Heeej Litton-Lane en Sjengdanny![]()
![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de nieuwe Megahit zal worden.. Gok zelf een beetje op:
- The Gossip (ik blijf het volhouden)
- Ghosts(of al oud?)
- Moke
- Mika
Gossip hoor ik overdag zelden. MIka... mwah, hoeft van mijn nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die van Ghosts is al te oud. Moke klonk erg leuk en is Nederlands. Dus dat zou wel goed zijn. Mika kan ook geen kwaadGossip wordt ook al te veel gedraaid nu.
Het laatste album vond ik vooral saaiquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef purplerose het volgende:
vindt er geen reet aan, aan dat hele daftpunk niet
ja weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al hebben ze meer gemaakt dan "one more time" natuurlijk.
ik voel mij verplicht weer te gaan bellen vanuit de badkamerquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!! (Ja ik doe Ekstra Weekend)
AZ kan jij nog ff around the world zingen ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voel mij verplicht weer te gaan bellen vanuit de badkamer
grrrrquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:48 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ kan jij nog ff around the world zingen ?![]()
nicequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
ja hij vervangt Dolf Jansenen giel in de nacht
Worden weer heel wat overuurtjes danquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
ja hij vervangt Dolf Jansenen giel in de nacht
Dat is wel een lekker ritje dan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Heej. Ben ik weer thuis.
Ritje west Brabant - Groningen - Assen - Midden Brabant - Thuis (West Brabant) achter de rug. En heerlijk bij mijn ouders gegeten en nu is het thuis tijd voor Koffie en een koekje![]()
Wel de live versie he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
Guis gaat straks requestje van me draaien
op zn kont?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:33 schreef MissHobje het volgende:
Hey siegfried.. heb je al uitslag?
quote:
Indd, lekkere plaat!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:09 schreef purplerose het volgende:
met een even lekkere opvolger van linkin park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |