Thanks Sirolf. Tof die plaatjes in de OPquote:
Even uitleggen. Ik heb twee topics gemist, misschien stond het daarin in, maar dat zijn 300 reply`s...quote:CLUB 3VOOR12 animo check
Purplerose
MissHobje
Wolfrolf
borisz
Areyoutalkintome
Toad
Zeker!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA een goede plaat !Gossip
![]()
3FM Meeeeeegahit !
Die is vandaag al minimaal 1x gedraaid (bij Stenders volgens mij).quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
Waar blijft die plaat van de Manic Street Preachers? [afbeelding]
Tja, ik ken hem (zoals misschien te vaak door mij herhaalt) vanaf januari uit Engeland. Maar bij mij sloeg die gelijk goed in. Ik zie me nog de radio harder willen zetten en tot de conclusie komen dat je in een Engelse auto zit.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Gossip
Werd er eerst niet warm of koud van, maar deze plaat klinkt iedere keer beter.
http://www.ringtonemaker.org/index.php?l=nl_NL_magixquote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee met wat voor een programma je ringtones kunt maken?
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Tja, ik ken hem (zoals misschien te vaak door mij herhaalt) vanaf januari uit Engeland. Maar bij mij sloeg die gelijk goed in. Ik zie me nog de radio harder willen zetten en tot de conclusie komen dat je in een Engelse auto zit.(Andere kant dus...)
Je hebt 'm toch wel gestuurd naar 035-6772076 hè? Anders komt 'ie verkeerd aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:48 schreef Marc63 het volgende:
Als het goed is hebben Michiel en Maricha zojuist een fax met mn request gekregen
Thnxquote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.ringtonemaker.org/index.php?l=nl_NL_magix
http://site.magix.net/dutch/home/muziek/ringtone-maker-2006/
Nee, eigenlijk niet. Google... Maar heb het filmpje op de eerste site zitten kijken. En het lijkt "een stukje taart"!quote:
Requote:Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
back.
Oeh, lekkerquote:
hier regent het gelukkig nietquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Geluid zal nu wel harder gaan in huize Sirolf
Heeft ie een 13-jarig zusje?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Geluid zal nu wel harder gaan in huize Sirolf
quote:
Misschien is dat het.quote:
Niet eens.quote:
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3quote:Op maandag 25 juni 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
de Michiel Veenstra versie van 9 crimes is toch net wat leuker. ff kijken of ik het fragment nog kan vinden.
Oeh! dat heb je snel gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
MP3'tje zou ik rond 1:10 even checken want dat is echt lachen.quote:
Relaxte plaat ja..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MP3'tje zou ik rond 1:10 even checken want dat is echt lachen.
De windowlickerBriljante plaat en clip.
Doet ie goed. Vooral omdat dat nummer van Paul is en niet van Charly en Theo.....quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet eens.
* Sirolf] gaat uit zn dak op Charly Lownoise & Mental Theo - Rainbow High In The Sky [afbeelding
* Sirolf slaps z'n ID3-tagsquote:Op maandag 25 juni 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doet ie goed. Vooral omdat dat nummer van Paul is en niet van Charly en Theo.....
D'r string steekt boven d'r broek uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:50 schreef Toad het volgende:
Ik ben er ook weer even...
Kijken hoe Barbara het in de nacht doet...
Hehquote:
in de klas hadden we altijd het spelletje. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en dat was altijd dan een string die er boven uit stakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heh.
Sms jij even dat ze d'r string of op moet trekken dat we het beter zien of dat ze hem weg moet stoppen dat ik hem niet meer zie![]()
.
nee ik bedoel een zatte mark die naar 3fm belt? bij welk programma?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heh.
Sms jij even dat ze d'r string of op moet trekken dat we het beter zien of dat ze hem weg moet stoppen dat ik hem niet meer zie![]()
.
Die zou ik dan altijd goed hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:17 schreef borisz het volgende:
[..]
in de klas hadden we altijd het spelletje. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en dat was altijd dan een string die er boven uit stak![]()
Bij Henkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
![]()
[..]
nee ik bedoel een zatte mark die naar 3fm belt? bij welk programma?
Zeg ik net op msnquote:
Trustequote:
Ik was al blij dat niemand het opgenomen had, blijken ze dat zelf te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef MissHobje het volgende:
Je klinkt grappig(maar dat wist ik al hihi )
Leuk fragment trouwens.. die kan wel in de OP
Ikj vind paraplu plu plu plu eej eej eej eigenlijk wel lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:54 schreef Toad het volgende:
Wel aardig bandje.
Beter dan umbrellaa ella elaa heeee heee
Oeh ja, goed plan. Koffie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
NOU NOU MENSEN!
Goedemorgen hoor
Wist u dat... er in heel dit pand (mijn opleiding) geen koffie meer is te krijgen? Ellende.
Een pand zonder koffie. Is daar een geschillencommissie voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:51 schreef cosmick het volgende:
Een pand zonder koffie?!
Ha Michiel! Gerard lijkt wel echt heel veel op jou sinds twee dagen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:15 schreef alwaysleft het volgende:
Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was![]()
Dien een schadeclaim in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Een pand zonder koffie. Is daar een geschillencommissie voor?
[..]
Ha Michiel! Gerard lijkt wel echt heel veel op jou sinds twee dagen.
Gelukkig hebben we dubbelglas hier. Tering.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef borisz het volgende:
ze heeft iig een goede plaat aangevraagd![]()
eindelijk een andere plaat van mika op de radio
2e keer dat ik deze hoor op 3FMquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef Sirolf het volgende:
Mika - Love Today!![]()
Die werd duidelijk vanaf CD gedraaid, de titel werd niet ge-update op 3FM.nl namelijk.
Met platen als deze mis je Ekdom inderdaad wel...quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of Michiel moet ook Henk kunnen imiteren natuurlijk.
Hij is echt onwijs tofquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik keek toch wel even raar op toen ik vandaag de brievenbus leegde!![]()
Ik heb een tijdje terug eens een mailtje gestuurd op een oproep om een MetMichielInBadEendSleutelhanger te winnen en blijkbaar ben ik dus één van die gelukkigen geworden toen.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/26/thumb/img1.gif]afbeelding][/url]
Ja, ik heb m'n adres even weggehaald.![]()
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/26/thumb/img9.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/26/thumb/img10.jpg]afbeelding][/url]
Wat stoer je sleutelhangerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Sirolf het volgende:-knip badeend-
Afgrijselijk iddquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef cosmick het volgende:
Leuk spotje, wijschreeuwenhetvandedaken.nl.![]()
Ik heb 18 mei bij Ekstra weekend ook wat dingetjes gewonnen, oa filmkaartjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef MissHobje het volgende:
Wat stoer je sleutelhanger![]()
Zo wacht ik ook nog steeds op mijn badeenden ja duurt lang
Coen geeft op z'n weblog toe dat 'ie maar één uitzending van DGK heeft gezien (de kick-off). Nou, dat gaat wat worden vanmiddag. Hoog tijd om NIET te luisteren dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef borisz het volgende:
De C&S ga ik overslaan, er komen bewoners uit DGK
Radio moet je ook horen, niet zien (vind ik dan, he....)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:03 schreef Sirolf het volgende:
Hij zet dat ding elke dag zo snel als 'ie kan op de gang...
De rest van de DJ's heeft er een stuk minder problemen mee. Die voeren soms zelfs dansjes voor de camera op!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Radio moet je ook horen, niet zien (vind ik dan, he....)
Dat is wel heel erg schandalig van hemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb 18 mei bij Ekstra weekend ook wat dingetjes gewonnen, oa filmkaartjesOok nog niet binnen, die film draait inmiddels nauwelijks meer
Wat een heldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Sirolf het volgende:
Michiel loopt ons weer eens te promoten: http://michielveenstra.nl(...)%2C+maar+dan+anders/
Domieeeeeenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg schandalig van hem![]()
Hebbie hem al gemaild ?
Een dik half jaar alweer... Wat gaat de tijd snelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Sirolf het volgende:
Michiel loopt ons weer eens te promoten: http://michielveenstra.nl(...)%2C+maar+dan+anders/
Ja, 4 dagen geledenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef MissHobje het volgende:
Dat is wel heel erg schandalig van hem![]()
Hebbie hem al gemaild ?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:55 schreef Sirolf het volgende:
Hé, ik zag net op de webcam Maricha al voorbij lopen. Die is ook al vroeg in het studiocomplex aanwezig zeg!![]()
Mss wil ze wel de bewoners van de gouden kooi zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:55 schreef Sirolf het volgende:
Hé, ik zag net op de webcam Maricha al voorbij lopen. Die is ook al vroeg in het studiocomplex aanwezig zeg!![]()
Of ze is er stiekem zelf eentje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss wil ze wel de bewoners van de gouden kooi zien
Dat vind ik wel een hele grove belediging voor Marichaquote:
Een beetje humor moet kunnen. Zie je het al voor je? Dagelijks tussen 19 en 22 uur uit DGK sluipen om in Hilversum een radioprogramma te gaan maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een hele grove belediging voor Maricha
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een beetje humor moet kunnen. Zie je het al voor je? Dagelijks tussen 19 en 22 uur uit DGK sluipen om in Hilversum een radioprogramma te gaan maken.
Ik heb daar geen last van gehad tot op heden...quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Sirolf het volgende:
Roosjequote:
Haha ROFL !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Sirolf het volgende:
Helaas...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop trouwens dat die vreselijke nieuwe plaat van meneer Van Velzen niet voorbij komt.. heb de plaat iets te vaak gehoord op 53 drap. Ja, ik luister ook liever naar een goede zender zoals 3FM.
En deze is voor jou, jou, jou!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:07 schreef -Hans- het volgende:
Moi
[..]
Haha ROFL !![]()
![]()
![]()
Hoop trouwens dat die vreselijke nieuwe plaat van meneer Van Velzen niet voorbij komt.. heb de plaat iets te vaak gehoord op 53 drap. Ja, ik luister ook liever naar een goede zender zoals 3FM.
Het zal wel geen 'Waarschuwing: Loslopende badeend!' zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is wel benieuwd wat op het papiertje staat wat Michiel net heeft opgehangen en waar Maricha wat op schreef.![]()
hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal wel geen 'Waarschuwing: Loslopende badeend!' zijn geweest.![]()
Erg slecht inderdaad. Ook de nieuwe van de Editors, pfffffff vreselijk. (quote:
De nieuwe plaat van The White Stripes (Icky Thump) is ook echt vreselijk...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg slecht inderdaad. Ook de nieuwe van de Editors, pfffffff vreselijk.
dies gewoon daadwerkelijk vreselijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe plaat van The White Stripes (Icky Thump) is ook echt vreselijk...
![]()
Iets met een foto van Gerardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Dat papiertje hangt nu aan de ruit, net iets boven Michiel's hoofd. Iemand die het kan lezen?
Leuk is dat. Ga je op vakantie, worden er overal (compromitterende?) foto's van je opgehangenquote:
* Sirolf kijkt naar buitenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef purplerose het volgende:
Fok! komt naar je TOE deze zomer!!
Stuur jij 'm even een fax over deze misstanden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk is dat. Ga je op vakantie, worden er overal (compromitterende?) foto's van je opgehangen![]()
Jupquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe plaat van The White Stripes (Icky Thump) is ook echt vreselijk...
![]()
Duurt nog maar 92 postsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef purplerose het volgende:
Ik heb trouwens het volgende topic al klaarstaan
Dat is te makkelijk PRquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef purplerose het volgende:
John Legend is met deze single slaapverwekkend
*krijg ik nou ook zo een sleutelhanger?*
Ja sorrie, had TT inspiratiequote:
Nu zeggen dat jij daar wel pap van lust is net iets te makkelijkquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nu zeggen dat jij daar wel pap van lust is net iets te makkelijk
owquote:
Jemig ik word voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef MichielV het volgende:
Nee hoor, dat duurt nog even.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Ej Maricha welke editie is dit van MetMichiel, bijna deel 400 toch ?
Oe, goed dat je het zegt hee! Annemiek!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond trouwens Rudy en ' The Award Winning ' Annemieke Schollaardt om 01:00![]()
De clip van Do it again is ook erg geinig
Vergeet je vlaggetje niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
nog 2 nachjes slapen en dan ga ik zover vooraan staan dat ik Eddie zn zweet kan opsnuiven!
* purplerose slaps wolfrolf around a bit with a troutquote:
Ik zou idd eigenlijk van die "ik sta vooraan vlaggetjes" moeten hebbenquote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
338 gok ik ! dan weet ik dat even voor het schrijven van de notulen..![]()
Hmm... ja. Ik heb bij de weken gewoon doorgeteld, maar ik kan uit mn hoofd al zeggen dat er geen MetMichiel was tijdens Serious Request (2x).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
338 gok ik ! dan weet ik dat even voor het schrijven van de notulen..![]()
En dan heb je maar 5 dagen teveel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
333 ! heel dom maar had de vrijdag meegeteld![]()
Oja, dat heb je inderdaad ook nog. Zal het nog een keer even tellen maar volgens mij is dit editie 333 (mooi getal!)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... ja. Ik heb bij de weken gewoon doorgeteld, maar ik kan uit mn hoofd al zeggen dat er geen MetMichiel was tijdens Serious Request (2x).
Volgens mijn gegevens 1 minder.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
333 ! heel dom maar had de vrijdag meegeteld![]()
Je was er een keertje niet bij vanwege de RadioBitches-awards dat zou die 1 dag verschil misschien verklaren. Naja, 332 dus.quote:
LOLquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
Dus over 16,75 weken is editie 400 een feit!
Oja !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
LOL
en ik denk dat het komt door de Pinkpop maandagavond uitzending
Hej Mutz, had je mijn mailtje nog gehad?quote:
Oh, ik dacht al wat gemist te hebben naar aanleiding van die MamaMutz opmerkingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef MutZ het volgende:
Ohja, namens m'n oppaskindje nog heel erg bedankt voor Mika - Love Today vanmorgen
7 maanden, en dan al weten wat goede muziek is
Aha, vandaar MamaMutZquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef MutZ het volgende:
Ohja, namens m'n oppaskindje nog heel erg bedankt voor Mika - Love Today vanmorgen
7 maanden, en dan al weten wat goede muziek is
Ja! Je stond nog op m'n to do-lijstje om te mailenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hej Mutz, had je mijn mailtje nog gehad?
Jouw klok loopt een uur voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef borisz het volgende:
request verstuurd
Nee hoor, wees gerust... Er komt nog geen kleine MutZ of kleine Glacier...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al wat gemist te hebben naar aanleiding van die MamaMutz opmerking![]()
Hoi Glacierquote:
Heeft Michiel een beetje tijd om hem klaar te zettenquote:
ik had wat verzonnen dus ik mail watquote:
Hoi Wolfrolfquote:
Haha, ok dan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, wees gerust... Er komt nog geen kleine MutZ of kleine Glacier...
Het kan nog erger (qua tekst iig). Pink komt verschrikkelijk ongeloofwaardig over in Dear Mr. President. "Let me tell you about hard work" uit de mond van iemand die miljoenen verdient, terwijl andere mensen zich de poten uit het lijf moeten rennen om dr ego te strelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Zeer vermoeiende tekst in het liedje van MUTYA BUENA.. Ik trek dit soort platen (met dergelijke inhoud) toch wel erg slecht. Geldt trouwens ook voor het baby liedje en I wish i was a punk rocker. Totaal niet boeiend als gasten op zo'n manier over zichzelf menen te moeten zingen. Val mij niet lastig dat je babys wilt of dat je liever een hippie bent... Sorry, beetje "frustratie" van mijn kant.![]()
Ik zou er nog niet aan moeten denken... Een kleintje terwijl ik nog volop bezig ben met m'n studie... Ik was toch nog ff van plan om een poosje daarmee te wachten...quote:
Zouden die zo vreselijk zijn dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
Nee hoor, wees gerust... Er komt nog geen kleine MutZ of kleine Glacier...
Het zou niet heel handig uitkomen neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef MutZ het volgende:
Ik zou er nog niet aan moeten denken... Een kleintje terwijl ik nog volop bezig ben met m'n studie... Ik was toch nog ff van plan om een poosje daarmee te wachten...
Euh, ik bedoelde meer dat als er over een aantal jaar kleine MutZjes/Glaciers zijn..of dat dan een ramp zou zijn voor de wereldquote:
Ik ken mezelf en de vader...quote:
Kijk Wolfrolf, daarvoor hebben ze nou de anticonceptiepil uitgevondenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou MutZZet je maar schrap, geloof ik
Dat is inderdaad ook zo'n plaat..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het kan nog erger (qua tekst iig). Pink komt verschrikkelijk ongeloofwaardig over in Dear Mr. President. "Let me tell you about hard work" uit de mond van iemand die miljoenen verdient, terwijl andere mensen zich de poten uit het lijf moeten rennen om dr ego te strelen.
Je hoeft wmb geen tactisch antwoord te geven hoor, ik hou toch wel van je hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
Ik ken mezelf en de vader...
Hmmm... Wat zal een tactisch antwoord zijn?
Het concert voor Diana word ook op Nederland 3 uitgezonden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik las dat ze zondag ook op dat concert voor Diana staan. Wordt dat toevallig nog door de BBC uitgezonden?
soms is het ook niet jammer dat het geen hit is gewordenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ook dit nummer van The Feeling is leuk om weer eens te horen.![]()
Al blijft het vreselijk jammer dat Love It When You Call geen hit is geworden in NL...![]()
* Sirolf] pakt er nog even een [url=http://nl.youtube.com/watch?v=jc2SRB27Jj0]zelfgemaakt videofragmentje[/url bij
oeh... En als CG eenmaal boos wordt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg, als je Robbie draait, dan wel helemaal he![]()
Het is dat ik al een mail de deur uit heb gedaan voor een request, want anders.
... en hier zijn de nieuwe schoenen weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef purplerose het volgende:
wat is dat toch met al die kledingstukken! Zwarte truitjes, nieuwe schoenen, nu weer jeans
kutschoenenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en hier zijn de nieuwe schoenen weer.
Zolang het donderdag maar niet waait en niet teveel regent ben ik al blijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Het weer is ook zo slecht. Een paar extra kledingstukken aantrekken zou niet onverstandig zijn.
Is daar nog zoveel voor nodig dan? Ik dacht dat Eddie Vedder alleen al genoeg was om jou blij te makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zolang het donderdag maar niet waait en niet teveel regent ben ik al blij
Ja, pas dan maar opquote:
eigenlijk is een natte Eddie nog lekkerderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is daar nog zoveel voor nodig dan? Ik dacht dat Eddie Vedder alleen al genoeg was om jou blij te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |