Oeh! dat heb je snel gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
MP3'tje zou ik rond 1:10 even checken want dat is echt lachen.quote:
Relaxte plaat ja..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MP3'tje zou ik rond 1:10 even checken want dat is echt lachen.
De windowlickerBriljante plaat en clip.
Doet ie goed. Vooral omdat dat nummer van Paul is en niet van Charly en Theo.....quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet eens.
* Sirolf] gaat uit zn dak op Charly Lownoise & Mental Theo - Rainbow High In The Sky [afbeelding
* Sirolf slaps z'n ID3-tagsquote:Op maandag 25 juni 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doet ie goed. Vooral omdat dat nummer van Paul is en niet van Charly en Theo.....
D'r string steekt boven d'r broek uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:50 schreef Toad het volgende:
Ik ben er ook weer even...
Kijken hoe Barbara het in de nacht doet...
Hehquote:
in de klas hadden we altijd het spelletje. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en dat was altijd dan een string die er boven uit stakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heh.
Sms jij even dat ze d'r string of op moet trekken dat we het beter zien of dat ze hem weg moet stoppen dat ik hem niet meer zie![]()
.
nee ik bedoel een zatte mark die naar 3fm belt? bij welk programma?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heh.
Sms jij even dat ze d'r string of op moet trekken dat we het beter zien of dat ze hem weg moet stoppen dat ik hem niet meer zie![]()
.
Die zou ik dan altijd goed hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:17 schreef borisz het volgende:
[..]
in de klas hadden we altijd het spelletje. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en dat was altijd dan een string die er boven uit stak![]()
Bij Henkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
![]()
[..]
nee ik bedoel een zatte mark die naar 3fm belt? bij welk programma?
Zeg ik net op msnquote:
Trustequote:
Ik was al blij dat niemand het opgenomen had, blijken ze dat zelf te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef MissHobje het volgende:
Je klinkt grappig(maar dat wist ik al hihi )
Leuk fragment trouwens.. die kan wel in de OP
Ikj vind paraplu plu plu plu eej eej eej eigenlijk wel lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:54 schreef Toad het volgende:
Wel aardig bandje.
Beter dan umbrellaa ella elaa heeee heee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |