Oh, ik dacht al wat gemist te hebben naar aanleiding van die MamaMutz opmerkingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef MutZ het volgende:
Ohja, namens m'n oppaskindje nog heel erg bedankt voor Mika - Love Today vanmorgen
7 maanden, en dan al weten wat goede muziek is
Aha, vandaar MamaMutZquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef MutZ het volgende:
Ohja, namens m'n oppaskindje nog heel erg bedankt voor Mika - Love Today vanmorgen
7 maanden, en dan al weten wat goede muziek is
Ja! Je stond nog op m'n to do-lijstje om te mailenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hej Mutz, had je mijn mailtje nog gehad?
Jouw klok loopt een uur voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef borisz het volgende:
request verstuurd
Nee hoor, wees gerust... Er komt nog geen kleine MutZ of kleine Glacier...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al wat gemist te hebben naar aanleiding van die MamaMutz opmerking![]()
Hoi Glacierquote:
Heeft Michiel een beetje tijd om hem klaar te zettenquote:
ik had wat verzonnen dus ik mail watquote:
Hoi Wolfrolfquote:
Haha, ok dan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, wees gerust... Er komt nog geen kleine MutZ of kleine Glacier...
Het kan nog erger (qua tekst iig). Pink komt verschrikkelijk ongeloofwaardig over in Dear Mr. President. "Let me tell you about hard work" uit de mond van iemand die miljoenen verdient, terwijl andere mensen zich de poten uit het lijf moeten rennen om dr ego te strelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Zeer vermoeiende tekst in het liedje van MUTYA BUENA.. Ik trek dit soort platen (met dergelijke inhoud) toch wel erg slecht. Geldt trouwens ook voor het baby liedje en I wish i was a punk rocker. Totaal niet boeiend als gasten op zo'n manier over zichzelf menen te moeten zingen. Val mij niet lastig dat je babys wilt of dat je liever een hippie bent... Sorry, beetje "frustratie" van mijn kant.![]()
Ik zou er nog niet aan moeten denken... Een kleintje terwijl ik nog volop bezig ben met m'n studie... Ik was toch nog ff van plan om een poosje daarmee te wachten...quote:
Zouden die zo vreselijk zijn dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
Nee hoor, wees gerust... Er komt nog geen kleine MutZ of kleine Glacier...
Het zou niet heel handig uitkomen neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef MutZ het volgende:
Ik zou er nog niet aan moeten denken... Een kleintje terwijl ik nog volop bezig ben met m'n studie... Ik was toch nog ff van plan om een poosje daarmee te wachten...
Euh, ik bedoelde meer dat als er over een aantal jaar kleine MutZjes/Glaciers zijn..of dat dan een ramp zou zijn voor de wereldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |