Oe, goed dat je het zegt hee! Annemiek!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond trouwens Rudy en ' The Award Winning ' Annemieke Schollaardt om 01:00![]()
De clip van Do it again is ook erg geinig
Vergeet je vlaggetje niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
nog 2 nachjes slapen en dan ga ik zover vooraan staan dat ik Eddie zn zweet kan opsnuiven!
* purplerose slaps wolfrolf around a bit with a troutquote:
Ik zou idd eigenlijk van die "ik sta vooraan vlaggetjes" moeten hebbenquote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
338 gok ik ! dan weet ik dat even voor het schrijven van de notulen..![]()
Hmm... ja. Ik heb bij de weken gewoon doorgeteld, maar ik kan uit mn hoofd al zeggen dat er geen MetMichiel was tijdens Serious Request (2x).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
338 gok ik ! dan weet ik dat even voor het schrijven van de notulen..![]()
En dan heb je maar 5 dagen teveel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
333 ! heel dom maar had de vrijdag meegeteld![]()
Oja, dat heb je inderdaad ook nog. Zal het nog een keer even tellen maar volgens mij is dit editie 333 (mooi getal!)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... ja. Ik heb bij de weken gewoon doorgeteld, maar ik kan uit mn hoofd al zeggen dat er geen MetMichiel was tijdens Serious Request (2x).
Volgens mijn gegevens 1 minder.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
333 ! heel dom maar had de vrijdag meegeteld![]()
Je was er een keertje niet bij vanwege de RadioBitches-awards dat zou die 1 dag verschil misschien verklaren. Naja, 332 dus.quote:
LOLquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
Dus over 16,75 weken is editie 400 een feit!
Oja !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
LOL
en ik denk dat het komt door de Pinkpop maandagavond uitzending
Hej Mutz, had je mijn mailtje nog gehad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |