Kijk Wolfrolf, daarvoor hebben ze nou de anticonceptiepil uitgevondenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou MutZZet je maar schrap, geloof ik
Dat is inderdaad ook zo'n plaat..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het kan nog erger (qua tekst iig). Pink komt verschrikkelijk ongeloofwaardig over in Dear Mr. President. "Let me tell you about hard work" uit de mond van iemand die miljoenen verdient, terwijl andere mensen zich de poten uit het lijf moeten rennen om dr ego te strelen.
Je hoeft wmb geen tactisch antwoord te geven hoor, ik hou toch wel van je hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
Ik ken mezelf en de vader...
Hmmm... Wat zal een tactisch antwoord zijn?
Het concert voor Diana word ook op Nederland 3 uitgezonden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik las dat ze zondag ook op dat concert voor Diana staan. Wordt dat toevallig nog door de BBC uitgezonden?
soms is het ook niet jammer dat het geen hit is gewordenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ook dit nummer van The Feeling is leuk om weer eens te horen.![]()
Al blijft het vreselijk jammer dat Love It When You Call geen hit is geworden in NL...![]()
* Sirolf] pakt er nog even een [url=http://nl.youtube.com/watch?v=jc2SRB27Jj0]zelfgemaakt videofragmentje[/url bij
oeh... En als CG eenmaal boos wordt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg, als je Robbie draait, dan wel helemaal he![]()
Het is dat ik al een mail de deur uit heb gedaan voor een request, want anders.
... en hier zijn de nieuwe schoenen weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef purplerose het volgende:
wat is dat toch met al die kledingstukken! Zwarte truitjes, nieuwe schoenen, nu weer jeans
kutschoenenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en hier zijn de nieuwe schoenen weer.
Zolang het donderdag maar niet waait en niet teveel regent ben ik al blijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Het weer is ook zo slecht. Een paar extra kledingstukken aantrekken zou niet onverstandig zijn.
Is daar nog zoveel voor nodig dan? Ik dacht dat Eddie Vedder alleen al genoeg was om jou blij te makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zolang het donderdag maar niet waait en niet teveel regent ben ik al blij
Ja, pas dan maar opquote:
eigenlijk is een natte Eddie nog lekkerderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is daar nog zoveel voor nodig dan? Ik dacht dat Eddie Vedder alleen al genoeg was om jou blij te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |