quote:
maar goed. Als ik zo eens rond kijk dan is t toch echt een mooi huisje voor wat we betalen. Alles er omheen is het toch net niet, heeft toch net weer een paar problemen enzo.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
maar goed. Als ik zo eens rond kijk dan is t toch echt een mooi huisje voor wat we betalen. Alles er omheen is het toch net niet, heeft toch net weer een paar problemen enzo.
Ben benieuwd iig
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef staticdata het volgende:
pcies. na de moerdijkbrug is toch geen nederland meer
Het zwaartepunt begint idd te verschuiven. Alhoewel we straks ook Frankie z'n huis moeten verbouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:58 schreef ursel het volgende:.. Ziet er naar uit dat de meets voortaan gewoon in de randstad gehouden moeten worden..
Verbouwen of opbouwen??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zwaartepunt begint idd te verschuiven. Alhoewel we straks ook Frankie z'n huis moeten verbouwen natuurlijk![]()
Denk niet dat we daar ooit vanaf komenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef ursel het volgende:
Verbouwen of opbouwen??![]()
Het zwaartepunt ligt volgens mij nog steeds richting apeldoorn toch..
(Qua bierverbruik dan).
Met name om het feit dat het gewoon om een hoop geld gaat maakt het wat lastiger..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar ooit vanaf komen
Net weer een ander mooi huis gezien maar dat ligt net buiten wat we op 1 salaris op kunnen brengen. Appartement zag er wel super uit...is nog best moeilijk zeg dat huis kopen
donequote:
Dus je koopt een huis wat precies op jou lijkt, aardige gozer maar alles er om heen net nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
maar goed. Als ik zo eens rond kijk dan is t toch echt een mooi huisje voor wat we betalen. Alles er omheen is het toch net niet, heeft toch net weer een paar problemen enzo.
Ben benieuwd iig
Aardige gozer maar alles wat er omheen loopt incl. Cardinal is het net niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dus je koopt een huis wat precies op jou lijkt, aardige gozer maar alles er om heen net niet![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Aardige gozer maar alles wat er omheen loopt incl. Cardinal is het net niet.
Zo zou je het kunnen zien idd.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
50? geplet betekent minimaal de helft dus ook 50% eraf![]()
sorry 100quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
50? geplet betekent minimaal de helft dus ook 50% eraf![]()
biljet van 100 kan je terugvouwen, zo'n kever is gelijk in 1000 stukkies.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Geplet, betekend evenveel waarde alleen dan kleiner
![]()
Dus 100 euri maar dan in een opgevouwen biljet![]()
ga dan maar via marktplaatsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
sorry 100ding komt helemaal uit suriname meeliften he
![]()
quote:
Dat heet dan weer een puzzelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
biljet van 100 kan je terugvouwen, zo'n kever is gelijk in 1000 stukkies.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)6c768412497fa84f573a
![]()
quote:
Ik zou de echte link ff plaatsen als ik jou was..quote:Uw advertentie is geplaatst.
Het kan ongeveer 10 minuten duren voordat uw advertentie overal op de site zichtbaar is.
Kom ook op 23 juni a.s. naar de eerste Marktplaats-dag! Meer informatie.
Wilt u in de toekomst tijd besparen op Marktplaats.nl? Wilt u al uw advertenties eenvoudig beheren in één overzicht? Maak dan een wachtwoord aan.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:28 schreef staticdata het volgende:
ik kan hem een homepage link van ¤30.00 aansmeren
je knijpt hem toch wel ff hequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
homo's![]()
edit je qoute ff lullo
ja natuurlijk, met al die fokkers hierquote:
Een medewerker van Marktplaats.nl zal uw tip zo snel mogelijk bekijken en de advertentie eventueel toevoegen aan de Marktplaats Toppers. Uw tips worden gewaardeerd!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
homo's![]()
edit je qoute ff lullo
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Een medewerker van Marktplaats.nl zal uw tip zo snel mogelijk bekijken en de advertentie eventueel toevoegen aan de Marktplaats Toppers. Uw tips worden gewaardeerd!
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Een medewerker van Marktplaats.nl zal uw tip zo snel mogelijk bekijken en de advertentie eventueel toevoegen aan de Marktplaats Toppers. Uw tips worden gewaardeerd!
![]()
Ursel. Hoe is de Poort in Den Haag? Tegenover de Megastores in Laakhaven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef ursel het volgende:whehe.. Wordt Penis ff terug gelollrrrrpwnd111
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef ursel het volgende:
[..]whehe.. Wordt Penis ff terug gelollrrrrpwnd111
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:50 schreef staticdata het volgende:
Ursel. Hoe is de Poort in Den Haag? Tegenover de Megastores in Laakhaven.
Er zouden 60% niet Westerse allochtonen wonen maar het lijkt wel of de Poort heel erg afgesloten is van van de rest van de wijk.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:37 schreef FJD het volgende:
Er zouden 60% niet Westerse allochtonen wonen maar het lijkt wel of de Poort heel erg afgesloten is van van de rest van de wijk.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe es opletten man
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:50 schreef staticdata het volgende:
quote:
Mja, kom je richting de vaillantlaan (dus andere kant van het spoor van de Megastores), dan is het zo'n beetje 100% allochtoon, inclusief hun theehuisjes, allochtonenbank, pizzeria, bakkerij etc..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey Ursel,
Vraagje... hoe is de Poort in Den Haag? Tegenover de Megastores in Laakhaven.
Het schijnt dat er 60% niet Westerse allochtonen wonen maar het lijkt wel of de Poort heel erg afgesloten is van van de rest van de wijk.
kan je lekker mocro's pwnen en dan topics op fok openenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, kom je richting de vaillantlaan (dus andere kant van het spoor van de Megastores), dan is het zo'n beetje 100% allochtoon, inclusief hun theehuisjes, allochtonenbank, pizzeria, bakkerij etc..De woningen zijn daar wel redelijk nieuw, maar als je er doorheen rijdt is het net of je in het buitenland zit.. En dat is geen geintje..
quote:
die zijn gevaarlijk joh, gaan stiekum onder je bank liggenquote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die zijn gevaarlijk joh, gaan stiekum onder je bank liggen![]()
Dan plet je ze toch gewoon met je stofzuiger..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die zijn gevaarlijk joh, gaan stiekum onder je bank liggen![]()
Ursel kijkt in de toekomst, hij antwoord op 1355 op een berichtje wat op 1356 wordt geplaatstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mja, kom je richting de vaillantlaan (dus andere kant van het spoor van de Megastores), dan is het zo'n beetje 100% allochtoon, inclusief hun theehuisjes, allochtonenbank, pizzeria, bakkerij etc..De woningen zijn daar wel redelijk nieuw, maar als je er doorheen rijdt is het net of je in het buitenland zit.. En dat is geen geintje..
De andere kant is wat normaler. Kom er niet gek vaak, maar is meer zoals normale stad. De Haagsche hoge school zit ook in die wijk. Durf daar niet echt wat over te zeggen, maar tis meer stads-achtig, dus van alles wat zeg maar..
Dan ook nog heel specifiek uit twee landenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wel opletten he, niet alle allochtonen over een kam scheren. Er werd hier specifiek de groep niet westerse allochtonen benoemd.
![]()
Krijg je dan 10 stukjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan plet je ze toch gewoon met je stofzuiger..
Frank is ook zo voorspelbaar..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ursel kijkt in de toekomst, hij antwoord op 1355 op een berichtje wat op 1356 wordt geplaatst![]()
![]()
Mag ik je dan uitnodigen verder te kijken dan de moerdijk en het westlandquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ook nog heel specifiek uit twee landen![]()
Naja ik ben aan t twijfelen. Huis is een 20k duurder, heeft een ligbad en veel meer bergruimte dan waar we nu naar gaan kijken maar inderdaad dat 60% niet Westerse allochtoon staat me wel een beetje tegenIk heb graag nog het idee dat ik in Nederland woon plus dat het de nodige overlast/criminaliteit met zich meebrengt.
Huidige huisje heeft 20%quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
Mag ik je dan uitnodigen verder te kijken dan de moerdijk en het westland![]()
Welke weg dan precies..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ook nog heel specifiek uit twee landen![]()
Naja ik ben aan t twijfelen. Huis is een 20k duurder, heeft een ligbad en veel meer bergruimte dan waar we nu naar gaan kijken maar inderdaad dat 60% niet Westerse allochtoon staat me wel een beetje tegenIk heb graag nog het idee dat ik in Nederland woon plus dat het de nodige overlast/criminaliteit met zich meebrengt.
Neherkade, volgens mij kijk je dan uit op de haagsche hoge school. Kan niet exact voor me halen. Maarja, wat ik zeg. Volgens mij wel specifiek voor een stad wat je moet verwachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
Ow Ursel het gaat dus om het stuk tegenover de Megastores aan de andere kant van het water(tje). De Neherkade is dat. Als je naar het westen gaat vanaf de Megastores dan kom je weer richting de Schilderswijk en dat is niet echt de bedoeling
Thijssestraatquote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:05 schreef ursel het volgende:
Neherkade, volgens mij kijk je dan uit op de haagsche hoge school. Kan niet exact voor me halen. Maarja, wat ik zeg. Volgens mij wel specifiek voor een stad wat je moet verwachten.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Ow ja plus dat ik bij dat appartement binnen een meter of 600 van een Bekende N/Mede(r)lander kom te wonen: Mohammed B. van de Hofstad Groep![]()
die is overigens onlangs verhuisd
Wat is Den Haag toch gezellig knus he..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Ow ja plus dat ik bij dat appartement binnen een meter of 600 van een Bekende N/Mede(r)lander kom te wonen: Mohammed B. van de Hofstad Groep![]()
die is overigens onlangs verhuisd
das toch ook een allochtoonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is Den Haag toch gezellig knus he..![]()
Ik woon slecht 802 meter van Virootje..![]()
quote:
Jij toch ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
das toch ook een allochtoon![]()
ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar Viro is een cooleMohammed B. heeft een beetje een opvliegend karakter
ik ben een negerquote:
Maar das alleen als je te weinig geslapen hebt omdat je weer zo vroeg in de moskee moest chillenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ooktemperament noemen ze dat, iets waar het de kaaskoppen compleet aan ontbreekt
![]()
Wat je niet ziet bestaat niet..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar das alleen als je te weinig geslapen hebt omdat je weer zo vroeg in de moskee moest chillenWij ongelovigen slapen 's ochtends gewoon uit. Dat we dan over 40 jaar naar de hel gaan zien we dan wel weer.
moet je eens in mn broekje kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Toch vind ik jou geen echte neger hoor. je lijkt meer een beetje op een pinda![]()
Dat zegt C7 altijd tegen mequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
Wat je niet ziet bestaat niet..
Dus wie zegt dat dat gebeurd..
is die gast al oneervol ontslagen trouwens?quote:
En weer scharen we alle allo's weer over een kam, waar is het onderscheid gebleven tussen niet westerse, westerse, niet oosterse, oosters, niet zuidelijke, etc.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat je niet ziet bestaat niet..
Dus wie zegt dat dat gebeurd..
We hebben het hier over de hel, die allo's zien we helaas wel, dus bestaan ook..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En weer scharen we alle allo's weer over een kam, waar is het onderscheid gebleven tussen niet westerse, westerse, niet oosterse, oosters, niet zuidelijke, etc.....
das de echte admiraal anaal, moet je nog heel wat jaren voor fokken wil je dat stadium bereikenquote:
dat hadden we tijdens de meet toch gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
moet je eens in mn broekje kijken![]()
owjaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat hadden we tijdens de meet toch gedaan?![]()
Ik vond het toch wat tegenvallen. Misschien had ik me er teveel van voorgesteldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
was wel leuk he?!
Oh kom maar eens kijken wat jijin mijn broekje vindt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat hadden we tijdens de meet toch gedaan?![]()
Je fantasie liep vast overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond het toch wat tegenvallen. Misschien had ik me er teveel van voorgesteld
Nou ja je ziet toch al die reclames, je krijgt weleens een mailtje en dan begin je je toch af te vragen of het misschien toch zou werken. Dus nou ja met hoge verwachtingen ga je dan toch eens een keer kijken maar dan blijkt toch weer dat het resultaat in de reclames beter is dan in het echt.quote:
jawel hij is weer met zijn systematiek bezig. per thema 2 topics verneuken en dan weer naar het volgende toe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:12 schreef ursel het volgende:
[..]
En Baus is druk aan het werk...
Sanni helemaal voor niets hier geweest..
dus het lag niet aan onsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja je ziet toch al die reclames, je krijgt weleens een mailtje en dan begin je je toch af te vragen of het misschien toch zou werken. Dus nou ja met hoge verwachtingen ga je dan toch eens een keer kijken maar dan blijkt toch weer dat het resultaat in de reclames beter is dan in het echt.
Oohja.. dus over paar dagen is die hier weer..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
jawel hij is weer met zijn systematiek bezig. per thema 2 topics verneuken en dan weer naar het volgende toe.
dit is al de 2e keer van vandaag hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja.. dus over paar dagen is die hier weer..
Het mag best wel iets inhoudelijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef sanni het volgende:
@Mr_Baus: Uit de vorige topic als reactie op je toenmalige post m.b.t dat airsoft-materiaal wat jullie hadden gekocht.
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc356/th_41026_san-wapensfake00_122_356lo.JPG]afbeelding][/URL]
250,- = EU150,- pst
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc522/th_41029_san-wapensfake02_122_522lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img135.imagevenue.com/loc462/th_41033_san-wapensfake03_122_462lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc546/th_41036_san-wapensfake04_122_546lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img171.imagevenue.com/loc520/th_41035_san-wapensfake01_122_520lo.JPG]afbeelding][/URL]
dom dat je dat van te voren ook niet even checkedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef Keltie het volgende:
Wat een vertiefte kutdag
Bezig om 1 server te installeren, blijkt dat kloterigekuthoerending stuk te wezen
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dom dat je dat van te voren ook niet even checked![]()
Mjah, hij is uit de productie gehaald..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dom dat je dat van te voren ook niet even checked![]()
Ik kom eraan..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
Nu weer op naar DH. Ik zwaai nog wel naar je Ursel
Ben benieuwd!
Waarom heb je er dan ook geen briefje opgeplakt??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, hij is uit de productie gehaald..
Mijn insteek is dat'ie, zodra het in de serverruimte tussen de andere test/productie machines ligt, het doet.
Zooi flikker je weg, niet tussen andere, werkende machines (of je doet er een briefje op).
Omdat ik hem daar niet neer heb gelegd? / Uit de productie heb gehaald? / Niet wist dat'ie stuk was gegaan? / What everquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan ook geen briefje opgeplakt??![]()
Opgelost.. Slotje..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat ik hem daar niet neer heb gelegd? / Uit de productie heb gehaald? / Niet wist dat'ie stuk was gegaan? / What ever
Tss.. Ben ook maar een Junior
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kijkend naar de rate van 1,67 kan Sanni alleen maar in zitten:
CHF 1,66289
LYD 1,696876
TRY 1,743397
TND 1,750771
NZD 1,776109
libie zal wel niet, foto lijkt ook niet op zwitserland![]()
Sanni denkt dat'ie in turkije of tunesie zit![]()
je weet dat je van roken kanker krijgt he?!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ey, je kan maar op 1 manier doorgroeien
Nu ga ik echt roken!
IJsmeis!!!!! kan je mijn reply ff naar het Sanni Bash topic modden?quote:
ik heb gerepliedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef staticdata het volgende:
Wat te doen in Istanbul?
dit bevestigt wel je vermoeden
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
IJsmeis!!!!! kan je mijn reply ff naar het Sanni Bash topic modden?
merci![]()
jij bent wel van de SS praktijken he. ga je dan ook weer tegen NJ liegenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan je nog wel een ban aansmeren als je weer begint.
SS-praktijken? Moderator-praktijken bedoel je. En ik kan moeilijk tegen NJ liegen als de posts hier staan zoals jij ze getypt hebt hè?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij bent wel van de SS praktijken he. ga je dan ook weer tegen NJ liegen![]()
NJ PMde me dat zijn beslissing was gebasseerd op foutieve info van een modjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SS-praktijken? Moderator-praktijken bedoel je. En ik kan moeilijk tegen NJ liegen als de posts hier staan zoals jij ze getypt hebt hè?
*hap hap*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
IJsmeis!!!!! kan je mijn reply ff naar het Sanni Bash topic modden?
merci![]()
Sucky sucky praktijken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij bent wel van de SS praktijken he.
Nee hoor. Dit is de PM die NJ je stuurde:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
NJ PMde me dat zijn beslissing was gebasseerd op foutieve info van een modje![]()
Wie liegt er hier nou precies?quote:Omdat ik Enlarge zag als een kutkloon. Toen die geband werd ging je vrolijk verder met IJsmuts, wat dat vermoeden versterkte. Nu ik je posts gelezen heb ben ik overtuigd. Ik haal Enlarge uit de vuilnisbak.
Mail over 48 uur even dat je unbanned moet worden en meldt dan even allebei de namen.
NJ.
omdat NJ hier niet leest kan hij niet weten dat ENlarge het alter ego van IJsmuts is. Vandaar dat ik dat gewoon logisch beredeneer. (kijk naar mijn laatste post waar Sanni uithangt)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is de PM die NJ je stuurde:
[..]
Wie liegt er hier nou precies?
ik ga ook, de klok heeft 16.00uur geslagenquote:
quote:Server IP: 84.244.171.61
Server Port: 16567
whehehehquote:
Zoals ursel zegt : steek je het spoor over dan zit je in schilderswijk. Wat heeft hij daar o zo gelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
De andere kant is wat normaler. Kom er niet gek vaak, maar is meer zoals normale stad. De Haagsche hoge school zit ook in die wijk. Durf daar niet echt wat over te zeggen, maar tis meer stads-achtig, dus van alles wat zeg maar..
Oh dan zit je vlak tegen over de Haagsche Hoge school. En ga je idd richting westen dan kom je langs holland spoor en schilderswijk. Ga je richting oosten dan kom je eerst langs rijswijk daarna delft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
Ow Ursel het gaat dus om het stuk tegenover de Megastores aan de andere kant van het water(tje). De Neherkade is dat. Als je naar het westen gaat vanaf de Megastores dan kom je weer richting de Schilderswijk en dat is niet echt de bedoeling
[..]
Huidige huisje heeft 20%en de vorige waar we waren had weliswaar ook iets van 60% maar toen we daar 's avonds rondreden was er geen hond op straat. Helaas was dat appartement niet precies wat wij zochten.
moet je wel de packet halen die SF en AF enzo erbij heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:37 schreef Leia het volgende:
Zó, BF2 is eindelijk afgeprijsd , dus over een tijdje maar halen.
Van hooijdonkquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Over welke aankoop van de afgelopen twee jaar zijn we lyrisch geweest dan?![]()
helaas kan ik niet helpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:59 schreef ursel het volgende:
Eigenlijk moeten we nog een topic vol spammen voordat Bausje en Penis weer terug komen..
ik denk dat ie na AJAX of PSV hij wilt na Nederland of Spanjequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat jullie zolang door kunnen lullen over Feyenoord.
Jullie weten toch al wat er gaat gebeuren. Feyenoord speelt weer een paar goeie wedstrijden en vele slechte wedstrijden, zeker na de winterstop. Altijd als ik denk aan Feyenoord dan zie ik een ploeg die bij 1-0 denkt Yes we staan voor stoppen met voetballen, om vervolgens gelijk te spelen of te verliezen.
En inderdaad ik heb al heel lang geen hele wedstrijd meer gezien, zeker van Feyenoord niet, aangezien die niet meedoen om de prijzen en dus niet op tv worden uitgezonden.
Maar ja, jullie zijn wel lekker trouw.
En ik denk niet dat Makaay naar Feyenoord zal gaan. Je schiet er een zooitje in bij Bayern en dan lekker middenmoot bij Feyenoord gaan ballen, zou me zeer verbazen.
probeer neon lichtenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb er spinners opgezet, maar ik kan niet echt zeggen dat het een succes is
Hugo Borst met zijn baard?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeit geen reet, AD is Rotterdams maar daar zit op de sporttak zo'n tyfusspartaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Beginnen we een beetje vroeg
[afbeelding]
Cheater!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef ursel het volgende:
Lol, mijn post staat er wel, maar kreeg de volgende melding:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef staticdata het volgende:
ik ben dus @home. gelijk rotzooi in me neusgesnoven en ja hoor gaat weer beter
irritante vloerbedekking ook
Cheater!quote:
ik heb jou gemist hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef Stefan740 het volgende:
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Gier en voor mij niet vragenquote:
quote:
heb der een 7 voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. vraag me af hoe hij zijn nederlands gehaald heeft dan..
h4xz0rquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Cheater!
danku frankiequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Foxie!
dank je poesquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
heb ik trouwens nog wat gemist![]()
oja @ kaasboerinnetje: Feli!!
damn 20uur hopelijk wel geslape?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef BattleLies het volgende:
SPAMMERDS!!!
We zijn weer in t land! 20 uur gereisd, daarna gelijk door naar een bruiloft .. jp is daar nog terwijl ik zowat omviel en dus maar naar huis gegaan ben. Nog even een half uurtje mezelf wakker houden met Top Gear en dan slapen!!
jij ook xDquote:
en jij zeg dat ik n00b ben he!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben er eindelijk achter waarom m'n PC steeds zo traag isBrakke SATA kabel aan m'n 2de HD is de oorzaak. Heb nu 1 SATA schijf aangesloten en Vista draait perfect.
de mijne ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
mijne was net ook vet opgezwolle...
kwamen jullie 3'en tergelijke tijd tot een hoogtepuntquote:Op zondag 17 juni 2007 01:31 schreef FJD het volgende:
Was weer geinig IJsWe waren halverwege echt supergoed aan t samenwerken met als absolute hoogtepunt natuurlijk de keiharde Baus
Van overmatig friet, chips en lightproducten gebruik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je weet dat je van roken kanker krijgt he?!
Dat gebeurd niet zomaar hoor :quote:
Penis,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SS-praktijken? Moderator-praktijken bedoel je. En ik kan moeilijk tegen NJ liegen als de posts hier staan zoals jij ze getypt hebt hè?
En nee, ik ga de discussie over sanni niet meer aan. Je doet maar normaal tegen hem. Doe je dat niet, dan ligt je wmb gewoon weer van FOK! af.
ik heb er in gepostquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Penis,
Het zal wel in een van deze rijtjes behoren denk ik..
Post *hier* belastend materiaal!
we laten het hoofdstuk sanni voor nu even rustenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:26 schreef Silver_Shark het volgende:
wanneer krijgt Sanni een ban..
Ban request is toch ook ban waard
Baus + ijs en 2x mij dus dat is alwel weer 4weken
kom er gezellig bij zou ik zeggenquote:Server IP: 84.244.171.61
Server Port: 16567
Hey chef, dat was ik ja! Maar als ik het mij goed herinner had ik het over de complete uitrusting, dus inclusief kleding etc etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef sanni het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de vorige topic jullie antwoordt aan mij toen ik vroeg wat jullie zoal kwijt waren met dat hele airsoft gebeuren. Iemand somde toen bedragen op van 500-1000 euro. Nou,waar ik nu zit kom ik winkels tegen die soortgelijke wapens tegen veel scherpere prijzen aanbieden en teruggerekend vele malen goedkoper zijn dan wat jullie in NL/B neertellen. Hieronder zie je wat ik bedoel.
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc356/th_41026_san-wapensfake00_122_356lo.JPG]afbeelding][/URL] 250 = +/- ¤ 150,-
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc522/th_41029_san-wapensfake02_122_522lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img135.imagevenue.com/loc462/th_41033_san-wapensfake03_122_462lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc546/th_41036_san-wapensfake04_122_546lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img171.imagevenue.com/loc520/th_41035_san-wapensfake01_122_520lo.JPG]afbeelding][/URL]
quote:
kom ook dan zo op de eigen serverquote:
op watquote:
100euro wil ik ervoorquote:
De 15de is al geweest, duss...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Opje kevertje..,
en ja, ga pas weer gamen na de 15e
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hehe, SEPO!! dat voelt goed!
Yvonne en IJsmeis bedankt voor het heropenen![]()
-edit-
kan ik eindelijk even rustig koffie gaan drinken![]()
jaja, een BoF Crysis clan in de near future wellichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ja, gaan er nou nog meer clans komen?![]()
BF2 heeft ook niet het eeuwige leven![]()
Kheb mijn computer al samengesteld waar Crysis denk ik het wel net aan op moet kunnen draaien..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jaja, een BoF Crysis clan in de near future wellicht![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Las ik nou goed dat ons geliefde Topic bijna vergaan was?
moet je maar niet steeds met je plaksnor in de weer zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Las ik nou goed dat ons geliefde Topic bijna vergaan was?
Dat betekend dat ik in ieder geval bij jou kan gaan patsen met mijn nieuwe bak..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
moet je maar niet steeds met je plaksnor in de weer zijn![]()
@ ursel, deze zomer? volg het topic niet meer zo aangezien ik het toch niet eerder dan volgend jaar kan spelen![]()
Crysis, CoD4, Quake Wars. Er komt nog genoegquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ja, gaan er nou nog meer clans komen?![]()
BF2 heeft ook niet het eeuwige leven![]()
jah, want met je zkilzzzzzzzzz zal dat waarschijnlik ook met crysis niet gaan lukkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik in ieder geval bij jou kan gaan patsen met mijn nieuwe bak..
Nou CoD4 is lijkt wel heel erg veel op BF2, heb je de trailer gezien van CoD4 ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Crysis, CoD4, Quake Wars. Er komt nog genoeg
Wou je zeggen dat je het van mijn bierzkilzzzzzzzzz gaat winnen??quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah, want met je zkilzzzzzzzzz zal dat waarschijnlik ook met crysis niet gaan lukken![]()
ik ben een neger en wij drinken geen bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je het van mijn bierzkilzzzzzzzzz gaat winnen??
Hear hearquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben een neger en wij drinken geen bier![]()
met cotails pwn ik je zeker![]()
Mja, wat dat betreft ben je idd een echte homo ja..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
met cotails pwn ik je zeker![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, wat dat betreft ben je idd een echte homo ja..
waarom was dit ook al weerquote:Ferdi zegt: Ursel is geen mod maar wel belangrijk voor ons
Gewoon, omdat ik belangrijk ben..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
[..]
waarom was dit ook al weer![]()
Omdat hij komt klussen straksquote:
ik kan goed vloeren leggen en lampen ophangenquote:
en ik stel geen randvoorwaardenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:40 schreef ursel het volgende:
[..]
We hadden wel rand-voorwaarden afgesproken toch?
Woning is niet begane grond, dus mag hopen dat er al een vloer ligt..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik kan goed vloeren leggen en lampen ophangen![]()
Vloer is goed, ligt al mooi laminaatquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Alleen maar eisen zeker..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en ik stel geen randvoorwaarden![]()
Wat voor nut heeft ze dan om ze op te hangen, als jullie er toch steeds mee vechtenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Vloer is goed, ligt al mooi laminaatLampen zijn nog een groot gevecht tussen mij en Anne
Een cement dekvloertje zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Jij bent een negerquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
FJD 0 - 1 anne. let maar opquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Vloer is goed, ligt al mooi laminaatLampen zijn nog een groot gevecht tussen mij en Anne
Nou ik kan veel dingen hebben maar de lamp ben ik echt geen fan vanquote:
Ik ga voor een 1-3 eindstand..quote:
ik heb 3 super mooie retro lampen hangen uit de jaren 70quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond eerst maar eens voetbal kijken en misschien dat ik daarna even aanschuif.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor het ontopic gedeelte. Wie komt er vanavond meedoen om de BoF server weer een zetje te gevenGewoon weer een rondje knallen met FJD in een squad. Revive punten gegarandeerd
ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef staticdata het volgende:
mensen die vanavond nog battlefield 2 gaan spelen?
toen jij nog in de luiers lag, of iig hier nog niet poste heb ik mezelf uitgeroepen tot king of the worldquote:
ik dus. ik moet nog 320 punten voor me volgende rang, en tevens me laatstequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ik kan veel dingen hebben maar de lamp ben ik echt geen fan van
Voor het ontopic gedeelte. Wie komt er vanavond meedoen om de BoF server weer een zetje te gevenGewoon weer een rondje knallen met FJD in een squad. Revive punten gegarandeerd
Legaal offtopic lullenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ all, nu met dat subsubforum clan, zullen we BF2 uit de TT gaan halen?
hoezo laatstequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dus. ik moet nog 320 punten voor me volgende rang, en tevens me laatste. dus met 2 rondjes moet dat wel lukken
![]()
i take that as a yesquote:
Goed idee Penis. We spelen nu soms ook al meedere games met BF2 als frontgame zeg maar...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ all, nu met dat subsubforum clan, zullen we BF2 uit de TT gaan halen?
i take that as a yes!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goed idee Penis. We spelen nu soms ook al meedere games met BF2 als frontgame zeg maar...
Het Grote BoF! SC Topic:quote:
weinig zin inquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hoezo laatsteja kan die luie reet van je toch gewoon weer in heli/jet en tank gaan heisen
![]()
Hoeren doe je maar hier hoor..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
weinig zin in. ik moet nog echt mega veel badges etc.... en eigenlijk vind ik die adelaar wel best
Heli hoeren doe ik alleen als ik er zin in heb.
Mijn voeding fan draait ook amper nog, maar als ik de warmte voel behoort die wel harder te draaien..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe PC Kast:
[afbeelding]
Ik dacht dat m'n voeding kapot was aangeziend fan achterop niet draaide, blijkt dat zo te horen, die gaat alleen meedraaien als het te warm wordt
Waaromquote:
gaan we nu heintje bashenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoeren doe je maar hier hoor..![]()
Het Hoerenteam.
hij is heerlijk he, ik heb hem ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe PC Kast:
[afbeelding]
Ik dacht dat m'n voeding van bovenstaande kast kapot was aangezien de fan achterop niet draaide, blijkt dat zo te horen, die gaat alleen meedraaien als het te warm wordt
Is zij dan echt de enige die begrepen heeft wat sanni aanrichtte???quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
![]()
Yvonne is een heldin!![]()
Volgend jaar krijg je een lintje!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Iedereen had het vermoeden. Twee mods hebben dat openlijk verklaard en ik denk dat de rest er net zo over dacht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:04 schreef staticdata het volgende:
dus je kan ook zeggen dat ze gewoon al langer wisten dat sanni een kloon was van i-spy etc, en tot de dag van vandaag niet ehct naar hebben gekeken.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
BF2 punten worden al een aantal dagen niet meer bijgeteldquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dus. ik moet nog 320 punten voor me volgende rang, en tevens me laatste. dus met 2 rondjes moet dat wel lukken
![]()
Ik zeg niet meer slaan, maar gewoon drukken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:57 schreef BattleLies het volgende:
Roepies zijn omgesmolten meer waard
Vanwege de geldontwaarding in India zien winkeliers zich genoodzaakt wisselgeld in natura terug te geven of de klant te vragen er nog iets bij te kopen om zo het bedrag af te ronden. Muntjes van 1 en 2 roepie zijn momenteel schaars in dit land, mensen smelten de munten liever om vanwege de hogere metaalprijs die ze ontvangen. Zo maakt men van één roepie vier scheermesjes die weer voor twee roepie per stuk worden verkocht. De Centrale Bank heeft alleen vorige maand al vijf miljoen roepie aan muntgeld extra uitgegeven maar nog blijft de vraag groter dan men kan aanmaken
Spelen voor de puntenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef -chiel- het volgende:
BF2 punten worden al een aantal dagen niet meer bijgetelddus je speelt nu alleen voor de leut..
toen was bij jou het zaad nog niet geschotenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
toen jij nog in de luiers lag,
Volgens mij is het toch koninginnesoepquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
of iig hier nog niet poste heb ik mezelf uitgeroepen tot king of the worldbaus heeft daar nog een moie soep van gemaakt
![]()
Zijn ze bij EA soms hun winst aan het tellen, dat ze de punten van spelers niet meer kunnen tellenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
BF2 punten worden al een aantal dagen niet meer bijgetelddus je speelt nu alleen voor de leut..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:28 schreef FJD het volgende:
Spelen voor de punten
Maar goed dat komt misschien ook omdat ik weinig punten heb
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef staticdata het volgende:
![]()
ik speel niet voor punten ik speel voor me rangquote:
dan ga ik niet spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Echt een geweldige kast!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hij is heerlijk he, ik heb hem ook
Ik zit dan naast je hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:55 schreef FJD het volgende:
Ik ga wel eerst in m'n oranjebroek voor de buis zitten hoor om 18:15
Jij gaat in mijn broek zitten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef staticdata het volgende:
Ik zit dan naast je hoorben je dat nu alweer vergeten
![]()
Super, ik zet alvast een biertje koudquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef staticdata het volgende:
ik heb niet gezegd dat ik in je broekje gaat zitten. alleen dat ik naast je zit om 18:15
Rozenburg. De A15 kan wel druk zijn zo rond een uurtje of 5quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:19 schreef staticdata het volgende:
ik heb totaal geen idee waar je woont
laten we maar op karkand afsprekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Rozenburg. De A15 kan wel druk zijn zo rond een uurtje of 5
quote:
ik wil met mijn grote mond en mijn puntje niet bij jouw paaltje komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Grote mond maar als puntje bij paaltje komt..
Tuurlijk joh, maar geen punten = geen rang!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:48 schreef staticdata het volgende:
ik speel niet voor punten ik speel voor me rang. Ik speel omdat ik het leuk vind en io vind ik leuker dan Helihoeren. maar met een goede gunner is dat ook wel weer leuk.
maar als ik voor punten zou spelen zou ik al aan de 300.000 zitten
das waar, maar na 320 punten is het voor mij dus geen issue meer hoeveel punten ik haalquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, maar geen punten = geen rang!
Ik vind dat ze een BoF button heeft verdiend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Ik beloof niks, heb morgen een k u t tentamen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
Zou wel strak zijnIs er ergens een adres?
![]()
Kom je vanavond ook weer even spelen Edu?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:59 schreef Silver_Shark het volgende:
TVP!
Ik voel een hoogtepunt aan komen!
deze topic moet echt wel bij de klassiekers !
Was er een datalimiet dan??quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
Mensen met casema/@home, krijgen vanaf 23 juni een betere Usenet toegang. Elk abonnement heeft nu de max download van 12,5 mbit/sec... Afhankelijk van je abonnement word er wel strenger gelet op de datalimiet... Het blijven wel 4 lijntjes per user...
nu wel iig...quote:
Hier de veranderingen per 23 juniquote:Afhankelijk van abonnement:
Midi: 10 GB
Multi: 50 GB
Maxi: 100 GB
Mega: 200 GB
Limieten zijn per kalendermaand en alleen van toepassing op Newsgebruik
klopt maar niet iedereen kijkt op het BoF! Forum...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef staticdata het volgende:
volgens mij is er op de bof site daar toch een topic over
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef staticdata het volgende:
volgens mij is er op de bof site daar toch een topic over
nou voor death proof hoef je niet naar de bios te gaan hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
Ik wilde dus in belgie gaan en dan gelijk grindhouse erbij... Komt transformers daar pas op 23 juli...
Ooh, verbruik van de newsserver. Dacht totale verbruik..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nu wel iig...
[..]
Hier de veranderingen per 23 juni
maakt niet uit, het blijft Quentin...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nou voor death proof hoef je niet naar de bios te gaan hoor![]()
tering wat is dat een tegenvallende film![]()
nou ook al is het quentin lekker boeiend als ie bagger is gewoon negeren die hapquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maakt niet uit, het blijft Quentin...
Toch hebben zijn films altijd iets speciaals....quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ook al is het quentin lekker boeiend als ie bagger is gewoon negeren die hap
De dialogen doen het hem...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toch hebben zijn films altijd iets speciaals....
quote:Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.
quote:"Everybody be cool, this is a robbery!"
"Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of you!"
quote:The Wolf: You guys look like... What do they look like, Jimmie?
Jimmie: Dorks. They look like a couple of dorks.
Jules: Ha-ha-ha. They're your clothes, motherfucker.
en dat is nog wel de minst briljantequote:
Je moet niet je puisjes uitdrukken voor je spiegel en anders deze schoonmaken.. Zitten allemaal vlekken op..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:53 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Resultaat van vandaag
Pas 2 keer..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Die spiegelbeeld grap was al een keer gemaakt toch?
Tattoos zijn niet echt mijn ding maar ziet er wel cool uitVooral die getattoeerde haartjes rond je tepel geven het geheel een erg stoere look.
Vanavond ook Karkand verbouwen?
Rare is dat je die vlekjes alleen ziet op de cameraquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet niet je puisjes uitdrukken voor je spiegel en anders deze schoonmaken.. Zitten allemaal vlekken op..
Mjah, ben daar ook wel blij mee... Laat het denk ook op m'n zak zettenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Tattoos zijn niet echt mijn ding maar ziet er wel cool uitVooral die getattoeerde haartjes rond je tepel geven het geheel een erg stoere look.
Weet nog niet, ligt eraan hoelaat ex weer op de stoep statquote:Vanavond ook Karkand verbouwen?
Je wordt al een echt grote jongenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Keltie het volgende:
Mjah, ben daar ook wel blij mee... Laat het denk ook op m'n zak zetten![]()
Doe je niet openquote:Weet nog niet, ligt eraan hoelaat ex weer op de stoep stat![]()
Gaat een beetje lastig als je hebt afgesproken ey?quote:
Het fijne van uit elkaar gaan is dat alle gedane beloftes weer van tafel kunnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:07 schreef Keltie het volgende:
(had beloofd, toen het nog aan was, om even naar der laptop te kijken -nieuwe virusscanner erop-)
Mjah, ben hier wel op goede voet mee uit elkaar gegaan en misschien is er een mogelijkheid om nog een paar keer m'n zaad kwijt te kunnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Het fijne van uit elkaar gaan is dat alle gedane beloftes weer van tafel kunnen![]()
je verwart haar nu toch niet met de spermabankquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, ben hier wel op goede voet mee uit elkaar gegaan en misschien is er een mogelijkheid om nog een paar keer m'n zaad kwijt te kunnen
Anders doe je FF BoF topic reeks sluiten !??!!???!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Had ik zo'n mooi betoog geschreven diep in de nacht gisteren, lijkt het wel of niemand het gelezen heeft
Stemmen via PMquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Ferdi, jij heb nog 2 graties patches toch? weetje wat we kunnen doen.. 1 voor ijsmeis en 1 voor yvonne, toch? Als je dat zou willen regelen, ff adres vragen via PM en dan opsturen? Of zijn we het niet eens met dit gebaartje?
quote:
Ben echt wel een boeffiequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
HOOLIGANS!!! HOOLIGANS!!
Jij bent het boefjes stadium al ver voorbij![]()
![]()
Ik denk op z'n bovenarmquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:45 schreef staticdata het volgende:
Keltie, waar laat je die tattoo zetten?
quote:
babel is niet ingehuurd om te voetballen. Babel heeft een ander talent! Babel kan namelijk de tactieken van andere teams goed bespioneren. Hij kan namelijk meerdere talen! Hij heeft zelfs een eigen website. Hier de website van hem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |