Fijn dat ga ik dan ook krijgen....nou je we zien wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In dit topic werd alleen gezegd dat als je je GameSpy ID in wilde vullen dat die gelijk was aan je BF2 IDIk had dat niet want GS had een mooie nickname voor mij verzonnen toen ik wat minder creatief was, (FJDominator
)je nickname mocht nml geen 3 letters zijn ofzo en ik heb ingame gewoon FJD aangehouden. EA
![]()
Geen punt bij Karweiquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:57 schreef staticdata het volgende:
Fijn dat ga ik dan ook krijgen....nou je we zien wel.
Hoe bedoel je precies? Ik kan in BFHQ geeneens nieuwe unlocks zien, wel nog steeds die flashbang die je kunt unlocken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:56 schreef BMH het volgende:
EF geinstalled & speelbaar.. Probleem: Waarom worden de wapens niet ge-unlocked?
Ik kan de EF wapens niet gebruiken als ik niet in het Europese team zit.. Ik nam aan dat je de wapens altijd kunt gebruiken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Ik kan in BFHQ geeneens nieuwe unlocks zien, wel nog steeds die flashbang die je kunt unlocken...![]()
werkt ook zo vaag bij SF volgens mij...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan de EF wapens niet gebruiken als ik niet in het Europese team zit.. Ik nam aan dat je de wapens altijd kunt gebruiken.
al geprobeerd... ik denk niet dat ze unlockable worden helaas...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Speel eerst eens een paar rondjes EF misschien vliegen de unlocks je dan om de oren en kan je EU wapens unlocken ?
Zou anders wel heel oneerlijk zijn aangezien niemand dan EU wil spelen aangezien er maar weinig mensen zijn die nog een paar unlocks over hebben of die er op korte termijn nog een hoop halen
Zitten er uberhaupt wel mensen bij EA die enig idee hebben van wat een goede PCgame inhoudtquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
al geprobeerd... ik denk niet dat ze unlockable worden helaas...
Ik heb al heel wat potjes EF gespeeld maar krijg ook geen unlocks hoor!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zitten er uberhaupt wel mensen bij EA die enig idee hebben van wat een goede PCgame inhoudt
De unlocks zijn sterker en dus is de partij zonder de unlocks zwakker...
Hij zat vanmiddag vol totdat de server er (weer) uitknaldequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben maar even zo vrij geweest om de server weer op EF te zetten, hij stond toch leeg
Als zulke dingen vaker gebeuren is het wel handig als iemand dat even noteert en doorgeeft aan mij, Niels of JP, dan kunnen we er tenminste wat mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hij zat vanmiddag vol totdat de server er (weer) uitknalde![]()
lol tapijtbombardementen leggen blijft toch een gave hoor.. vooral als teamdamage aanstaatquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:40 schreef franske19 het volgende:
EA heeft al weken geleden aangekondigd dat de euro forces wapens niet als unlocks beschikbaar komen in vanilla bf2 omdat dat teveel van het geheugen zou vragen. Anyway Euro Forces heeft wel lekkere armor maps tis alleen jammer dat er weer van die bombers in zitten waar elke aap iemand mee kan plat gooien.
Bij deze dan, en ik hoorde via TS dat het eerder die middag ook al was gebeurdquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als zulke dingen vaker gebeuren is het wel handig als iemand dat even noteert en doorgeeft aan mij of JP, dan kunnen we er tenminste wat mee.
Op de een of andere manier blijft het toch leuk om naar die Pomme & Kelly te kijken, gewoon omdat ze zich zo voor lul zetten!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:26 schreef BattleLies het volgende:
Nieuwe ronde: http://www.googleidol.com/index.htm
vind er echt geen hol aan heel die googleidols niet.. zeer zeker niet die stomme jappen die proberen leuk te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier blijft het toch leuk om naar die Pomme & Kelly te kijken, gewoon omdat ze zich zo voor lul zetten!
zolang we het spelen denk ik zo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hoelang is eigenlijk ongeveer de planning dat de server op EF blijft staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |