Dat wordt tevens weer een grotere schijf. Want die oeverloze patches, worden ook alleen maar GROTERquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
CoD3 moet natuurlijk CoD4 zijn
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3646
Ben benieuwd maar Crysis zal wel erg veel aanhang krijgen. Helaas is t van EADat wordt weer overloos patches, schelden, vloeken en booster packs afzeiken.
Waar ik zelf erg naar uitkijk is Forgotten Hope 2, WWII mod op BF2!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
CoD3 moet natuurlijk CoD4 zijn
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3646
Ben benieuwd maar Crysis zal wel erg veel aanhang krijgen. Helaas is t van EADat wordt weer overloos patches, schelden, vloeken en booster packs afzeiken.
Ik ken er nog zo 1.........quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:58 schreef escape_nl het volgende:
Moet niet gekker worden met alle kiddie admins
[afbeelding]
Zolang t niet ranked is zullen maar weinig mensen overstappen. POE2 was ook geniaal. Fallen is zo'n geweldige mapquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
Waar ik zelf erg naar uitkijk is Forgotten Hope 2, WWII mod op BF2!!!!
Die kans is best aanwezig maar wil wel weer WWII spelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang t niet ranked is zullen maar weinig mensen overstappen. POE2 was ook geniaal. Fallen is zo'n geweldige map
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang t niet ranked is zullen maar weinig mensen overstappen. POE2 was ook geniaal. Fallen is zo'n geweldige map
Zit zo'n spel-optie niet toevallig in BF2142??..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Die kans is best aanwezig maar wil wel weer WWII spelenMisschien roest ik wel vast
![]()
Voordeel vind ik tevens dat het aantal packs ook vast staat, waartuit je kan kiezen. Dus niet alleen medics![]()
En als ik het goed begrepen heb kan jeook niet meer zomaar random vlaggen pakken. Dus gevechten zijn dan geconcentreerd rondom enkele vlaggen. Geen echte PUNI meer dus.
Vond de gevechten in Stalingrad en Berlin destijds geweldig. FH2 is in eerste instantie gericht op de woestijn oorlog.
Het lijkt wel op de gemiddelde aankoop van Feijenoordquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]inderdaad, iedereen hilarisch over POE
Na een maand hoorde je er niks meer over..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit zo'n spel-optie niet toevallig in BF2142??..
Over welke aankoop van de afgelopen twee jaar zijn we lyrisch geweest dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
Het lijkt wel op de gemiddelde aankoop van Feijenoord![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Over welke aankoop van de afgelopen twee jaar zijn we lyrisch geweest dan?![]()
Nou.. eeuuhh. die ene toen.. eeuuhh.. mja, die geloof ik nu wel weer weg mag..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Er waren wel wat aankopen waar we hysterisch van werden.. Dat dan weer wel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje het VBO+MAVO=VMBO principe. Je gaat er vanuit dat de goeden de slechten op sleeptouw zullen nemen en gemiddeld dus beter worden maar het tegendeel is waar. De goeden worden slechterquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef ursel het volgende:
Nou.. eeuuhh. die ene toen.. eeuuhh.. mja, die geloof ik nu wel weer weg mag..
Overigens vond ik de Ceulear (of hoe je het schrijven mocht) wel een keune speler. Niet perfect nog, maar volgens mij wel potentie.. Alleen dwaalt die ook steeds verder af in plaats van dat die stijgt..
Ik krijg dan ook echt zo'n mental picture van Keltie met een ontzettend rood hoofd op t moment dat hij hoort dat Harry getekend heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef ursel het volgende:
Er waren wel wat aankopen waar we hysterisch van werden.. Dat dan weer wel..
Goofy..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje het VBO+MAVO=VMBO principe. Je gaat er vanuit dat de goeden de slechten op sleeptouw zullen nemen en gemiddeld dus beter worden maar het tegendeel is waar. De goeden worden slechter
Maar goed. Mocht het lukken om Makaay, Hofland, Goofy en Bert binnen te halen dan moet het toch mogelijk zijn om er een fatsoenlijk elftal van te maken met Slory en Castelen er nog bij in de aanval.
[..]
Heb je hem toen niet in de krant zien staan bij het maasgebouw, links naast het spandoek..quote:Ik krijg dan ook echt zo'n mental picture van Keltie met een ontzettend rood hoofd op t moment dat hij hoort dat Harry getekend heeft.
Had dat kind gewoon Piet Boersma genoemd ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef ursel het volgende:
Goofy..Maar idd, mocht dit rijdje komen dan kan het per ongeluk toch nog een leuk seizoen worden.
Klopt, dat lukt bij hoge uitzondering zij bijvoorbeeld die visserszoon uit Katwijk, spelende in Liverpool lukt dat. Maar overige goede sub/top spitsen gingen ook slechter presteren. Al die spitsen spelen bij huidige clubs vele malen beter.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje het VBO+MAVO=VMBO principe. Je gaat er vanuit dat de goeden de slechten op sleeptouw zullen nemen en gemiddeld dus beter worden maar het tegendeel is waar. De goeden worden slechter
Sloryquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Maar goed. Mocht het lukken om Makaay, Hofland, Goofy en Bert binnen te halen dan moet het toch mogelijk zijn om er een fatsoenlijk elftal van te maken met Slory en Castelen er nog bij in de aanval.
Zit wat prijzengeld in de 100m sprint hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
SloryGoed voor de 60 meter horden of de 100m sprint, maar balcontrole en techniek
![]()
Hij heeft er anders een leuk aantal ingetikt. Zeer zeker eentje met potentie..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Klopt, dat lukt bij hoge uitzondering zij bijvoorbeeld die visserszoon uit Katwijk, spelende in Liverpool lukt dat. Maar overige goede sub/top spitsen gingen ook slechter presteren. Al die spitsen spelen bij huidige clubs vele malen beter.
[..]
SloryGoed voor de 60 meter horden of de 100m sprint, maar balcontrole en techniek
![]()
Daar zit je bijna op toch..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit wat prijzengeld in de 100m sprint hoorMoet ie wel onder de 10sec lopen.
Na K&K dan eventueel weer kans op een goede transferquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit wat prijzengeld in de 100m sprint hoorMoet ie wel onder de 10sec lopen.
Weer geld om schulden af te lossen en een brakke speler te halen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Na K&K dan eventueel weer kans op een goede transfer![]()
Daar ben ik mee begonnenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef ursel het volgende:
Weer geld om schulden af te lossen en een [s]brakke speler[/s[ brak elftal te halen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat jullie zolang door kunnen lullen over Feyenoord.
Jullie weten toch al wat er gaat gebeuren. Feyenoord speelt weer een paar goeie wedstrijden en vele slechte wedstrijden, zeker na de winterstop. Altijd als ik denk aan Feyenoord dan zie ik een ploeg die bij 1-0 denkt Yes we staan voor stoppen met voetballen, om vervolgens gelijk te spelen of te verliezen.
En inderdaad ik heb al heel lang geen hele wedstrijd meer gezien, zeker van Feyenoord niet, aangezien die niet meedoen om de prijzen en dus niet op tv worden uitgezonden.
Maar ja, jullie zijn wel lekker trouw.
En ik denk niet dat Makaay naar Feyenoord zal gaan. Je schiet er een zooitje in bij Bayern en dan lekker middenmoot bij Feyenoord gaan ballen, zou me zeer verbazen.
Ik heb er spinners opgezet, maar ik kan niet echt zeggen dat het een succes isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Maar hoe is het met Pimp my Penis
Zaadje ben je ook heyquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen maar enorm defensief spelen als je iets van een defensie hebt![]()
Och, het is geen 1 zomer rustig rond Feijenoord.quote:[..]
Veels te veel herrie en gedoe op dit moment. Houd dat toch lekker intern en kom naar buiten als t rond is. Qua spelers zie je dat altijd maar vooral op trainer gebied vind ik t erg storend.
Misschien moet je vlechten en strikjes in doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb er spinners opgezet, maar ik kan niet echt zeggen dat het een succes is
Ben bang dat dan ook die vlechtjes tussen mijn spinners komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien moet je vlechten en strikjes in doen![]()
Hey, in ieder geval een onderwerp dat het topic laat lopen. Heeft bijna gehele nacht en ochtend stil gestaan. Even wat nieuws posten en zie daar.. het loopt weer..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie weten toch al wat er gaat gebeuren. Feyenoord speelt weer een paar goeie wedstrijden en vele slechte wedstrijden, zeker na de winterstop. Altijd als ik denk aan Feyenoord dan zie ik een ploeg die bij 1-0 denkt Yes we staan voor stoppen met voetballen, om vervolgens gelijk te spelen of te verliezen.
En inderdaad ik heb al heel lang geen hele wedstrijd meer gezien, zeker van Feyenoord niet, aangezien die niet meedoen om de prijzen en dus niet op tv worden uitgezonden.
Maar ja, jullie zijn wel lekker trouw.
En ik denk niet dat Makaay naar Feyenoord zal gaan. Je schiet er een zooitje in bij Bayern en dan lekker middenmoot bij Feyenoord gaan ballen, zou me zeer verbazen.
Zijn het spinners met die ledjes erin, waarmee je plaatjes kan projecteren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben bang dat dan ook die vlechtjes tussen mijn spinners komen
De Ceulaer .. De Belgische Beckham.. Jammer genoeg was de enigste overeenkomst dat het ook een modepopje wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou.. eeuuhh. die ene toen.. eeuuhh.. mja, die geloof ik nu wel weer weg mag..
Overigens vond ik de Ceulear (of hoe je het schrijven mocht) wel een keune speler. Niet perfect nog, maar volgens mij wel potentie.. Alleen dwaalt die ook steeds verder af in plaats van dat die stijgt..
Castelen moeten ze verpatsen, dat is echt een droeftoeter.. Laat Vincken het maar een seizoen doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Je wil het niet wetenquote:[..]
Ik krijg dan ook echt zo'n mental picture van Keltie met een ontzettend rood hoofd op t moment dat hij hoort dat Harry getekend heeft.
Mja, wat ik zeg. Dacht dat die wel potentie had en volgens mij speelde die in begin aardig. Alleen werd het steeds minder in plaats van beter..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Ceulaer .. De Belgische Beckham.. Jammer genoeg was de enigste overeenkomst dat het ook een modepopje was
Lol.. Sloery is 1 van de verrassingen dit seizoen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Dit seizoen, word alles anders! (roepen we ieder jaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Maar ja, jullie zijn wel lekker trouw.
Schijnt in de telegraaf gezegd te hebben wel open te staan voor een transfer naar Feijenoord.quote:En ik denk niet dat Makaay naar Feyenoord zal gaan. Je schiet er een zooitje in bij Bayern en dan lekker middenmoot bij Feyenoord gaan ballen, zou me zeer verbazen.
Daarom houd je toch ook van mequote:
Voordeel van Kalou en Kuyt is wel dat een tegenstander als Roda of NEC niet het idee heeft dat er iets te halen valt bij Feyenoord waardoor ze verdedigender zullen spelenquote:Dit seizoen: meer dan (?) 60 doelpunten tegen. Ken je leuk roepen dat dit kwam omdat Kuijt en Kalou weg zijn gegaan, maar Kalou (en in mindere mate Kuijt) zijn geen super verdedigers.
Eigenlijk ben jij dus een beetje de Harry in BF2 dus..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarom houd je toch ook van me
[..]
Voordeel van Kalou en Kuyt is wel dat een tegenstander als Roda of NEC niet het idee heeft dat er iets te halen valt bij Feyenoord waardoor ze verdedigender zullen spelenTegen Kuyt en Kalou heb je minstens vijf man aan verdediging nodig. Harry kun je los laten lopen die mist toch 50% van z'n kansen
![]()
quote:
Kuyt meer als Kalou.quote:[..]
Voordeel van Kalou en Kuyt is wel dat een tegenstander als Roda of NEC niet het idee heeft dat er iets te halen valt bij Feyenoord waardoor ze verdedigender zullen spelenTegen Kuyt en Kalou heb je minstens vijf man aan verdediging nodig. Harry kun je los laten lopen die mist toch 50% van z'n kansen
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
Eigenlijk ben jij dus een beetje de Harry in BF2 dus..
Sorry heef tie geleerd bij ons, netjes combinatie voetbal spelen en de bal over de lijn er in laten lopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kuyt meer als Kalou.
Was meer gecharmeerd van die andere Kalou.
Griek moet 1 ding gaan doen: vaker schieten, ook uit de 2de lijn. Nog best een gevaarlijk schot, maar ze willen het allemaal te netjes doen.. Ofzo.
Zelfs een amsterdamse krant wordt nog als strohalm aangegrepenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef Keltie het volgende:
Schijnt in de telegraaf gezegd te hebben wel open te staan voor een transfer naar Feijenoord.
EDIT:
Niet dat die betrouwbaar zijn, maartoch.
Ik denk dat ik de komende maand er geen tijd voor ga hebben. Dan ben ik klaar met cursus en kelder en dan ben ik er niet meer vanaf te slaan denk..quote:
Arrogant tyfusvoetbal bedoel je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Sorry heef tie geleerd bij ons, netjes combinatie voetbal spelen en de bal over de lijn er in laten lopen![]()
Boeit geen reet, AD is Rotterdams maar daar zit op de sporttak zo'n tyfusspartaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zelfs een amsterdamse krant wordt nog als strohalm aangegrepen
Heb je geen internetaansluiting in de kelder danquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende maand er geen tijd voor ga hebben. Dan ben ik klaar met cursus en kelder en dan ben ik er niet meer vanaf te slaan denk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |