Betalen homo's !quote:Deelnemers:
-JEDI - BETAALD
-POSTMAN - slaapplaats
-Morpheus - slaapplaats - BETAALD
-FJD - slaapplaats - BETAALD
-Diamond -
-Rudy - slaapplaats
-DrBravo
-Sickert - slaapplaats -BETAALD
-Di3ki3 - hotel - BETAALD
-Kievit - slaapplaats - BETAALD
-Whiteops -
-Razorback - slaapplaats - BETAALD
-Raffie - slaapplaats - BETAALD
-Viper
-Lies - slaapplaats - BETAALD
-Veermans - slaapplaats - BETAALD
-Timminater -
-Linux
-Punisher ?
-Jafarx
Lieg niet, die stonden er toch al voor als Frank de webcam van z'n ouders aanzettequote:Op vrijdag 28 april 2006 10:32 schreef escape_nl het volgende:
ja ik mis je, heb nu elke keer een doos doekjes naast de pc staan voor het geval dat
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Lieg niet, die stonden er toch al voor als Frank de webcam van z'n ouders aanzette![]()
quote:
die avond kan ik me nog herinneren, kwam flink van de kaart thuis, zette TS aan plus de BoF site en het eerste wat ik zie is een non die flink met de stront aan het kleien is, ranzigquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand begon met dat Duitse poepfilmpje...volgens mij was dat JP!
Whahahaquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:53 schreef escape_nl het volgende:
[..]
die avond kan ik me nog herinneren, kwam flink van de kaart thuis, zette TS aan plus de BoF site en het eerste wat ik zie is een non die flink met de stront aan het kleien is, ranzig
Iemand kwam ook met zo'n ontzettend smerig kots/pijp filmpjequote:Op vrijdag 28 april 2006 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whahaha![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me ook nog herinneren ja! Maar dat stront filmpje kwam niet van mij.
dacht dat jij dat was Ferdi na een avond feyenoordquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Iemand kwam ook met zo'n ontzettend smerig kots/pijp filmpjeDat was echt te smerig
Als je het doet moet je wel de mensen die niet komen ff doorstrepenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Niet dat dit topic het vol gaat houden tot 13 mei maar het is wel handig om er even de aandacht op te vestigen:
Deelnemers:
-JEDI - BETAALD
-POSTMAN - slaapplaats
-Morpheus - slaapplaats - BETAALD
-FJD - slaapplaats - BETAALD
-Diamond -
-Rudy - slaapplaats
-DrBravo
-Sickert - slaapplaats -BETAALD
-Di3ki3 - hotel - BETAALD
-Kievit - slaapplaats - BETAALD
-Whiteops -
-Razorback - slaapplaats - BETAALD
-Raffie - slaapplaats - BETAALD
-Viper
-Lies - slaapplaats - BETAALD
-Veermans - slaapplaats - BETAALD
-Timminater -
-Linux
-Punisher ?
-Jafarx
Betalen homo's !
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:05 schreef escape_nl het volgende:
dacht dat jij dat was Ferdi na een avond feyenoord
Die was van mijquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Iemand kwam ook met zo'n ontzettend smerig kots/pijp filmpjeDat was echt te smerig
een van de vele uit je verzamelingquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die was van mij
Maar dat nonnen poep filmpje was van iemand anders...
Mij ook nog wegstrepen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je het doet moet je wel de mensen die niet komen ff doorstrepen![]()
Ik heb er wel zin in, maar ik zal tot zondag moeten wachten. Vanavond fitnessen en de stad in, morgen de hele dag in de stad dus ik hou het nu ff op zondag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:06 schreef escape_nl het volgende:
Gans wanneer gaan we weer choppers schieten?
Escape krijgt dan een aardige bijdrage van jou & mij.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in, maar ik zal tot zondag moeten wachten. Vanavond fitnessen en de stad in, morgen de hele dag in de stad dus ik hou het nu ff op zondag.
Gaan we alle chopperhoeren weer afknallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |