quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
TVP
9 september, nee, wordt me te veel BoF voor 1 maand....
het was een gerucht op IRC... maar waar rook is...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:12 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
hallo...
Ik hoop niet dat dat echt waar is van dat stats-gebeuren. Dat zou echt zwaar genaaid zijn, wat een baggerbedrijf is EA toch![]()
godverdegodver... doe je daar zo fokking je best op en dan gaan die mofos t waarschijnlijk kappen... lekker is dat... k.u.t EAquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
het was een gerucht op IRC... maar waar rook is...
Dan stem ik voor een rondje chopper hoeren om het EA gebouw heen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
het was een gerucht op IRC... maar waar rook is...
juist ja! zal ik of jij gunnen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dan stem ik voor een rondje chopper hoeren om het EA gebouw heen!![]()
me too, gelukkig kan ik 2142 testen... maakt het weer wat draaglijkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef egg-bird het volgende:
haha best triest maar ben best chagerijnig nu door die melding
Ik denk dat er dan een lange rij bij het heliplatform staat!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
juist ja! zal ik of jij gunnen...
Jij wel....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
me too, gelukkig kan ik 2142 testen... maakt het weer wat draaglijker
ach ik ben een snelle lader... komt wel goed... ander tk ik er een paar... stats worden dan toch niet geteld...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een lange rij bij het heliplatform staat!
Je geeft me mn eerste naamtopic!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef BattleLies het volgende:
Zo! Tijd voor een nieuw topic!
IJsmuts moet sowieso de laatste pagina van het laatste topic eerst lezen voor je hier verder mag gaan!
En voor de rest: wie wil er een meeting op 9 September??
gedaan! en nu? je kan aftellen tot 1??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef BattleLies het volgende:
IJsmuts moet sowieso de laatste pagina van het laatste topic eerst lezen voor je hier verder mag gaan!
is er trouwens al een release datum bekend van 2142?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
me too, gelukkig kan ik 2142 testen... maakt het weer wat draaglijker
Fout was over het JOEHOE! Ik neem aan dat je tegen Unleash Mitch wilde zeggen dat hij nu ook niet moest beginnen met joehoe'en? Of toch niet!?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je geeft me mn eerste naamtopic!!, nou ik ben er 9 september hoor! ben nog nooit dronken geweest dus ben wel benieuwd hoe dat is
![]()
en wat was mn fout in mn groepsreply, heb ik zo mn best op gedaan![]()
mn computer staat weer in mn eigen hok, dus vanavond kan ik hopelijk weer es knallen ! de boekenwinkel van school was dicht, dus ik heb maar een revu gehaald bij het tankstation![]()
en nu ga ik maar es een peukie doen, ben toch al 20 minuten op mn werk![]()
jij hebt toch 38 Global Pointsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
godverdegodver... doe je daar zo fokking je best op en dan gaan die mofos t waarschijnlijk kappen... lekker is dat... k.u.t EA
nee joh, was echt voor jou bedoeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Fout was over het JOEHOE! Ik neem aan dat je tegen Unleash Mitch wilde zeggen dat hij nu ook niet moest beginnen met joehoe'en? Of toch niet!?
Ik voorspel legendarische BoF! Avond / Nacht deel 2quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je geeft me mn eerste naamtopic!!, nou ik ben er 9 september hoor! ben nog nooit dronken geweest dus ben wel benieuwd hoe dat is
![]()
15e ook top voor mij, ik moet de 16e in de lier zijn dus kan ik in een keer doorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:20 schreef ursel het volgende:
![]()
Voor mij ook alleen de 15e, al druk zat deze maand. Iedereen wil van mijn aanwezigheid/gezelligheid gebruik maken en kan dus niet overal aanwezig zijn..![]()
Daar heb ik anders wel men best voor gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij hebt toch 38 Global Points![]()
maar zou wel heel vaag zijn en een goede reden kan ik hier niet voor bedenken, waarschijnlijk maar een gerucht en anders zou EA echt knettergek zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |