Jij vloog lekker dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:40 schreef 3lmo het volgende:
Ga NOOOOOOIT in een heli met Sumera. Vroeger, toen ging het nog wel, maar tegenwoordig...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat méén je niet!? Je gaat toch wel mee airsoften man! Vind jou nu net zo'n leuke fanatiekelingquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef RudyCarell het volgende:
tvp... en ik cancel bij deze mij en mijn kennissen voor airsoften, er komen er steeds meer bij en kom zelf dus wel aan 25 man...
Ja dat is dus ook een reden dat ik dan niet ga... Ik moest mensen reserve gaan zetten die zeker willen... En wil de gewone Boffers gewoon voorrang geven... Heeft niets met jullie te maken iig...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat méén je niet!? Je gaat toch wel mee airsoften man! Vind jou nu net zo'n leuke fanatiekelingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naja, we zien wel hoe het uiteindelijk loopt, hoeveel man er uiteindelijk meegaat en misschien is er dan nog wel zat plaats voor een groepje vrienden van je.. Wat mij betreft zijn ze van harte welkom!
Ik heb net trouwens een mailtje gestuurd naar Marcel met wat lidmaatschap vraagjes. Als je lid bent kan je namelijk via hun met korting aan AEG's komen, dus ik heb even gevraagd wat een M15 A4 Carbine zou kosten incl sling en goede batterij en idem dito voor de CA36c. Zodra ik antwoord heb hoor je het nog wel van me.
We zitten nog lang niet aan 45 man toch? Ik zou nog even afwachten voordat je definitief afzegd.. Stel we komen aan 30 boffers (wat ik betwijfel) dan is er nog ruimte voor 15 van jouw vrienden, mooi toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook een reden dat ik dan niet ga... Ik moest mensen reserve gaan zetten die zeker willen... En wil de gewone Boffers gewoon voorrang geven... Heeft niets met jullie te maken iig...
Maar ik zit al op 14,,, En komen er nog bij... En de meesten kunnen 19 mei niet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
We zitten nog lang niet aan 45 man toch? Ik zou nog even afwachten voordat je definitief afzegd.. Stel we komen aan 30 boffers (wat ik betwijfel) dan is er nog ruimte voor 15 van jouw vrienden, mooi toch?
Kef altijd goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Center Speaker van m'n pa gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Kef Q6om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben heel blij!
Mietje!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef IJsmuts het volgende:
tvp, kan echt niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach we zien wel, de datum staat nog niet vast.. en iedereen die zich nu heeft ingeschreven is als animo.. Hoe het uiteindelijk loopt dat zien we wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar ik zit al op 14,,, En komen er nog bij... En de meesten kunnen 19 mei niet...
goeiemorgen kefquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kef altijd goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@ 3lmo.. de regel is! LAPO is link naar new topic!!! damnitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoeken sucked ja!
Ja maar het is een jubileum iets... En om dan met zoveel mensen te komen die jul;lie niet kennen is ook weer zoiets... Kijk tuurlijk leuk om met jullie te knallen maar ik wil me vrienden niet teleurstellen als ze niet meekunnen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mietje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je hebt je ook nog niet ingeschreven voor de airsoft animo check.. je gaat toch wel mee heh?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het moet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gaan we lachen man!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
ach we zien wel, de datum staat nog niet vast.. en iedereen die zich nu heeft ingeschreven is als animo.. Hoe het uiteindelijk loopt dat zien we wel.
Ik ga iig lid worden, kwam er vandaag achter dat ik flink wat terug krijg van de belastingdienstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dus wat geld betreft zit ik goed.. daarom zou het voor mij mooi zijn als we toch die zondag in Juni kunnen gaan..(dan is het geld zeker binnen) Zaterdag heen, overnachten/feesten.. 9 uur opstaan is idd te doen, dan lekker airsoften en zondag voor 12 uur s'nachts thuis zijn... moet te doen zijn voor een keer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als we vroeg in Mei gaan dan is de kans dat ik mijn belastingskapitaaltje nog niet binnen heb en dan heb ik niet mijn volledige uitrusting compleet.. en ik wil dolgraag volle pijp gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IJslu...Lollie!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goeiemorgen kefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bef kef hou je in he!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
IJslu...Lollie!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Nu nog ff een linkje naar dit topic in je laatste post van het vorige topic Elmo.. Dan ben je helemaal boffert!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerste keer wel ontvangen zonder gebruik van geweervet hequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Done
Dus nu ben ik bijna helemaal boffer, alleen nog fieldfuckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop