En ik stijg weer een plaatsjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:15 schreef escape_nl het volgende:
Kunnen weer een paar mensen uit de Op
Dries en Spar
En kunnen de overige leden die er nog niet in staan het mij even laten weten of zelf de OP aanpassen als je dat kan
Jedi heeft gisteravond nog gespeeld. Maarre ik heb die OP wat betreft de volgorde al 100 keer aangepastquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef staticdata het volgende:
sick my duck kan er ook uit & diki speelt ook niet meer toch?
en jedi heeft ook al zo lang niet gespeeld dus die kan er ook uit
van jedi was een joke. maar die stats die jij in het vorige topic liet zien die moeten er gewoon in. die zijn strakker en meer up to datequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jedi heeft gisteravond nog gespeeld. Maarre ik heb die OP wat betreft de volgorde al 100 keer aangepastWat misschien een idee is de rest van de OP iets aan te passen ter afwisseling.
Jedi was gisteren nog aan het base-rapen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef staticdata het volgende:
sick my duck kan er ook uit & diki speelt ook niet meer toch?
en jedi heeft ook al zo lang niet gespeeld dus die kan er ook uit
je bedoeld achter de : ? volgende keer beterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jedi was gisteren nog aan het base-rapen...![]()
O, ja er mist een spatie in de topic-titel
Ga als commander in een vliegtuig zitten en hele tijd artillery's gooien, binnen no time heb je die 19 kills.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:16 schreef staticdata het volgende:
wohoo meeting van vanavond gecanceld. dus vanavond knallen.
als escape me piloot wil zijn, moet het lukken om toch 19 kills in I.A.R te halen
ga als sniper in een tank en klaarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:50 schreef Incolumis het volgende:
ik moet nu nog 35 sniperkills halen :/
diamond vanavond vliegen?
dat is waar ook jaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:49 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ga als commander in een vliegtuig zitten en hele tijd artillery's gooien, binnen no time heb je die 19 kills.
Werkte bij mij ook
Zo makkelijk haal je 35 kills in een tank niet hoor. Misschien op een 64 server maar op een 32 server word het lastig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef Razorback het volgende:
[..]
ga als sniper in een tank en klaar.
Zo moeilijk is dat toch ook allemaal niet![]()
?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zo makkelijk haal je 35 kills in een tank niet hoor. Misschien op een 64 server maar op een 32 server word het lastig.
ja, maar een kick zal wel langskomen denk als ze een commander in een plane niets zien doen...quote:
Jawel, hij commandertquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ja, maar een kick zal wel langskomen denk als ze een commander in een plane niets zien doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |