Stuk uit de OP, moet dit niet fun clanwars wordenquote:Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!
iets aangepastquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Stuk uit de OP, moet dit niet fun clanwars wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toppiequote:
Frankquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef escape_nl het volgende:
Zo kan je de auto ook verlagen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bewaker kon er niet om lachenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit helemaal in Apeldoorn noord
Dat waren best grote wijven danquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef staticdata het volgende:
nou lekkere beschavingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. waren afgelopen zaterdag in breda aan het shoppen en gewoon paar van die wijven die je opzij douwen omdat ze erbij moeten. niets van sorry ofzo neuhJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaaf manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:42 schreef Mr_Baus het volgende:
Zo, voor mij was dit ook wel een heftig dagjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Had graag komen spelen vanavond, maar ik had belangrijkere zaken;Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn pa is na 30 jaar beroepsbrandweer vandaag officieel met pensioen/VLO gegaan en dat werd heel erg leuk gevierdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik die maar! Dat is was de nieuwe Peugeot 207quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je PeugeotJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik denk dat de bestuurder graag met je wil ruilen hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Had ik die maar! Dat is was de nieuwe Peugeot 207om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou best kunnen, hij is nu iig van brandweer Beverwijk.. en ik meen dat ie uit 1959 komt, maar dat kan ook die ladderwagen wezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef ursel het volgende:
Die 2e, is volgens mij de brandweer auto van Noordwijk. Ongeveer de oudste rijdende brandweer van nederland..
In amerika had ik de oudste werkende brandweer auto ter wereld nog gezien..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal als ik thuis ben ff foto zoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop