quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
Ursel heeft wel entersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanaf waar gezien..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef staticdata het volgende:
Fipoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja ik had nog niet op f5 gedruktquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Vanaf waar gezien..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar hij doet het nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
Ursel heeft wel entersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1. Edit -> copy -> alles weghalenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
ja maar hij doet het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
1. Edit -> copy -> alles weghalen
2. Klein stukje tekst plaatsen (dgsgd oid) -> invoeren
3. Edit -> paste -> aanpassen -> invoeren
Bug in de forum softwareom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moeten ze eerst maar es fatsoenlijke software gaan aanschaffen, altijd behelpen met die troep hieroquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
1. Edit -> copy -> alles weghalen
2. Klein stukje tekst plaatsen (dgsgd oid) -> invoeren
3. Edit -> paste -> aanpassen -> invoeren
Bug in de forum softwareom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow misschien was dat het nummer wat in m'n voicemail stondquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:13 schreef ursel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... Laat het dan ook aan de experts over als je het niet kan..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij ook wel hoor, maar er zijn een aantal mensen van MS niet blij met de campagne van IBM tegen het OpenXml file formaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij IBM werken we meer dan prettig samen met MSom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mist twee hele topics, je had uit 500 replies kunnen kiezen om te quoten en je pikt deze er uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef BattleLies het volgende:
Wat is er MIS met die griet naast hem??????????????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:50 schreef ursel het volgende:
Niks omzetten.. Als ik kom spelen heb ik wel bescherming nodig.. en zo'n tank geeft nog een beetje bescherming..
Terugzetten dus..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OOh.. en ter info. Ik heb geen SF..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
spreek dan diamond via xfire aan. is het zo moeilijk hij is gewoon aan het spelen zelfsquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef C7PR1X_NL het volgende:
admin nodig!
imageshack zuigtquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef C7PR1X_NL het volgende:
http://img401.imageshack.us/img401/5070/screenieuw9.jpg
Niet op jou persoonlijk bedoeld maar in het algemeen:quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef C7PR1X_NL het volgende:
http://img401.imageshack.us/img401/5070/screenieuw9.jpg
Sja ik ben gewoon ergens begonnen en dit was het eerste waarvan ik zoiets had van: nou moe!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mist twee hele topics, je had uit 500 replies kunnen kiezen om te quoten en je pikt deze er uit.
Zeg, je bent toch geen vrouw?
nee je bent een griet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja ik ben gewoon ergens begonnen en dit was het eerste waarvan ik zoiets had van: nou moe!
ik ben dus wel een vrouw !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop