Mijn buren zijn op zoek naar:
Hallo.wij zijn op zoek naar de pirates of the caribbean silver medalionz van cards group inc.de medalionz zitten per twee verpakt in een zakje,samen met een kaart van een personage uit de film.helaas zijn de silver medalionz moeilijk te vinden,en mijn vriendin en ik willen wel graag onze map compleet maken.spaar jij toevallig ook potc medalionz en heb je één of meerdere silver medalionz dubbel,laat het mij dan weten en misschien kunnen we ruilen of ik zal ze van je overkopen(mits niet te duur).wij hebben de volgende silver medalionz nodig:
2 keer captain jack sparrow style 1,2 keer captain jack sparrow style 2,2 keer will turner(grote afbeelding van will,die zonder pistool),2 keer davy jones,1 keer sea pirate,2 keer ragetti en pintel,1 keer tia dalma,2 keer the black pearl,2 keer the flying dutchman,2 keer jack sparrow icon,2 keer davy jones icon,2 keer the black pearl icon,2 keer the flying dutchman icon.ik hoop dat er iemand is die ons kan helpen,en misschien kunnen wij jou ook helpen.
vriendelijke groet van danny en nancy
Wie kan ze helpen