Ja die blijven nog ff lid ja ... Ze waren lang op vakantie .. ja dat kan als je geld hebtquote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef staticdata het volgende:
nog vraag uit vorige topic? blijven vondutch en junior bofmembers of kunnen ze uit de op?
koop een vishengel en ga vissenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef drbravo het volgende:
heb nu weer ene probleem me me bf2 als ik hem opstart en map laad klapt ie terug naar desktop, punkbuster is up to date en ht staat uit niet dat dat wat uit maakt denk
iemand die weet wa ik kan doen???
ja en toen wilde ik hem patchen toe heeft ie nog 2 keer zon foutmelding gedaan en de derde keer ging goedquote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
koop een vishengel en ga vissen![]()
.
.
.
.
.
.
.
Maar neem aan dat je al een uber schone install had gedaan en al het andere standaard werk?
die erin. en ik misschien ook erin??quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja die blijven nog ff lid ja ... Ze waren lang op vakantie .. ja dat kan als je geld hebt
jij kan tenminste nog spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die erin. en ik misschien ook erin??![]()
oh. en heb nu ruim 15 uur gespeeld met de sniper kit. maak ik 22 kills IAR, geen veteran sniper combat...![]()
verhoog ik mijn totaal aantal knife kills tot 103, geen expert knife...![]()
lol raar![]()
ik had hetzelfde, gewoon reinstallquote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef drbravo het volgende:
heb nu weer ene probleem me me bf2 als ik hem opstart en map laad klapt ie terug naar desktop, punkbuster is up to date en ht staat uit niet dat dat wat uit maakt denk
iemand die weet wa ik kan doen???
ja maar het punt is dan dat ik niet weet of hij hem dan wel weer goed patch, maar idd maakt geen donder uit kan nu ook niet spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik had hetzelfde, gewoon reinstall
staat ze er niet bij in bfhq ofzo? soms zie je t ingame niet :/quote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die erin. en ik misschien ook erin??![]()
oh. en heb nu ruim 15 uur gespeeld met de sniper kit. maak ik 22 kills IAR, geen veteran sniper combat...![]()
verhoog ik mijn totaal aantal knife kills tot 103, geen expert knife...![]()
lol raar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |