Ja die blijven nog ff lid ja ... Ze waren lang op vakantie .. ja dat kan als je geld hebtquote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef staticdata het volgende:
nog vraag uit vorige topic? blijven vondutch en junior bofmembers of kunnen ze uit de op?
koop een vishengel en ga vissenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef drbravo het volgende:
heb nu weer ene probleem me me bf2 als ik hem opstart en map laad klapt ie terug naar desktop, punkbuster is up to date en ht staat uit niet dat dat wat uit maakt denk
iemand die weet wa ik kan doen???
ja en toen wilde ik hem patchen toe heeft ie nog 2 keer zon foutmelding gedaan en de derde keer ging goedquote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
koop een vishengel en ga vissen![]()
.
.
.
.
.
.
.
Maar neem aan dat je al een uber schone install had gedaan en al het andere standaard werk?
die erin. en ik misschien ook erin??quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja die blijven nog ff lid ja ... Ze waren lang op vakantie .. ja dat kan als je geld hebt
jij kan tenminste nog spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die erin. en ik misschien ook erin??![]()
oh. en heb nu ruim 15 uur gespeeld met de sniper kit. maak ik 22 kills IAR, geen veteran sniper combat...![]()
verhoog ik mijn totaal aantal knife kills tot 103, geen expert knife...![]()
lol raar![]()
ik had hetzelfde, gewoon reinstallquote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef drbravo het volgende:
heb nu weer ene probleem me me bf2 als ik hem opstart en map laad klapt ie terug naar desktop, punkbuster is up to date en ht staat uit niet dat dat wat uit maakt denk
iemand die weet wa ik kan doen???
ja maar het punt is dan dat ik niet weet of hij hem dan wel weer goed patch, maar idd maakt geen donder uit kan nu ook niet spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik had hetzelfde, gewoon reinstall
staat ze er niet bij in bfhq ofzo? soms zie je t ingame niet :/quote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die erin. en ik misschien ook erin??![]()
oh. en heb nu ruim 15 uur gespeeld met de sniper kit. maak ik 22 kills IAR, geen veteran sniper combat...![]()
verhoog ik mijn totaal aantal knife kills tot 103, geen expert knife...![]()
lol raar![]()
quote:26 en 27 augustus BF2 Vanilla weekend
2 en 3 september Special Forces weekend
Pinoquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:40 schreef Sickert het volgende:
Whehe!
heb ik me zo verslapen
Reden: kut kat liep de hele nacht te rennen en doen totdat ik het zat was en ze beneden heb opgesloten
maargoed daar ging ze verder en maakte ze ook een partij tering herrie
nu eerst een kop thee![]()
alleen jammer dat die koffie smaak van die gore senseo koffie er mee ingaatquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Senseo thee is lekker.
heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
alleen jammer dat die koffie smaak van die gore senseo koffie er mee ingaat
hier is maar 1 woord voor........quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
heb ik geen last vanminty green is me favoriette smaak
![]()
nog iets van 3 uur en dan kan er weerquote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef BattleLies het volgende:
Ik ga lekker slapen ... nog 13 uur 12,5 uur![]()
KOFFIE!!!..quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hier is maar 1 woord voor........
Kom maar pino pino pino kom maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
wil je dr een dag/nacht hebben? dan leer je die grappen wel af!
misschien komt het door mijn daisy cutter, die dingen hebben nogal een forse impactquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef Timminater het volgende:
giasteren heel de pc van drbravo opnieuw geinstalleerd, xp opnieuw, ati drivers enz. opnieuw, BF2 opnieuw en de 1.4 patch, en bij starten van het spel knalt ie alweer naar desktop toe. heb nu ook geen id meer hoe hij het kan oplossen, anders maar effe e-mailtje naar EA de deur uitdoen.
Zou het misschien hardware kunnen zijn??quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef Timminater het volgende:
giasteren heel de pc van drbravo opnieuw geinstalleerd, xp opnieuw, ati drivers enz. opnieuw, BF2 opnieuw en de 1.4 patch, en bij starten van het spel knalt ie alweer naar desktop toe. heb nu ook geen id meer hoe hij het kan oplossen, anders maar effe e-mailtje naar EA de deur uitdoen.
zo te horen hebben veel mensen na mij ook nog irritante problemen gehad met bf2... en nee sorry bravo, kan je niet helpen, bij mij liep hij pas vast in de eerste minuut van een spel zelf...quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef Timminater het volgende:
hallo, lekker geslapen??quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:39 schreef IJsmuts het volgende:
AAARGGG, ik heb aandacht nodigkan iemand even wat tegen me zeggen, kan ik eindelijk fatsoenlijk aan mn werk
![]()
![]()
mijn oneindige dank grenst aan hondsdolheid
JAAA dank je!! kan je nog eens wat van die leuke windows posts van een half jaar geleden van jezelf quoten? kan ik ff lachen weet je. ik was er toen nog niet (wel fysiek, maar niet op BoF snappie) maar heb er veel over gehoord!quote:
Het ultieme luiheid apparaat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Senseo thee is lekker.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmuts ga eens in je hok en aan je werk
Mogguh
wat, heb je geen odol??!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:11 schreef RudyCarell het volgende:
SLAP!!!!!
je eerste post soggends is "slap". ik zeg "wat geen odol?quote:
UrsElquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:33 schreef IJsmuts het volgende:
kijk, timmi en ursul ook aanwezig nu!!![]()
zou het toch nog gaan goedkomen vandaag???
sorry meneerquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
UrsEl![]()
En Ursel heeft het druk, dus kom ff af en toe koekeloeren..![]()
Thanks, maar is nu koffie tijd..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry meneer![]()
& werk ze dan maar!
in het geval je helemaal niet echt boos was, neem ik mn excuses terugquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Thanks, maar is nu koffie tijd..![]()
Mis eigenlijk een type smilie hier op fok... Heb net dusgepost, maar dat staat weer of je heel kwaad bent..
![]()
Dat is absoluut niet geval, maar andere smilies zijn niet echt beter verwordend..![]()
Zie dus eigenlijkliever een boze smilie, maar wel met grappige achtergrond..
Joehoeee nog 2,5 uur!quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nog iets van 3 uur en dan kan er weerworden!!
![]()
kutspel, je ziet het alleen van boven ala commandosquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Incolumis het volgende:
vet Joint Task Force is uit, effe bekijken
Urselke,quote:
ga ik nu uitpakkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
kutspel, je ziet het alleen van boven ala commandos
Ik ga zo GTR2 proberen, die is ook uit
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je eerste post soggends is "slap". ik zeg "wat geen odol?" daarmee bedoel ik Ontzettend Dikke Ochtend Lul" een breezahterm die gebruikt wordt om de toestand van je geslachtsdeel aan te duiden als je soggends opstaat.
maar nu snap ik je verwarring, een odol kan idd ook slap zijn.
![]()
Ja, in de kroeg als de vergadering is afgelopen... Maar daar mag je JP ook van de vloer schrapen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Urselke,
Heb jij toevallig met Jp iets afgesproken qua plek waar we je ophalen vanavond???
Oohja.. mja.. was nog vroeg. Terug nemen kan niet meer, ik heb hem al geconfisceerd en gequote..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
in het geval je helemaal niet echt boos was, neem ik mn excuses terug![]()
en voor die smilie zou ik deze trouwens aanraden:![]()
De heenweg bedoel ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, in de kroeg als de vergadering is afgelopen... Maar daar mag je JP ook van de vloer schrapen..![]()
Nope, heenweg zou ik gewoon gaan treinen. Dit omdat ik wat later ben en er volgens mij ook niet echt plek was...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
De heenweg bedoel ik
We zouden je toch komen ophalen en dan zou ik op de terugweg bob-pen?!
Eeh .. ik hoor net van Jp dat we je zouden ophalen in r'dam en terugbrengen naar den haag?!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Nope, heenweg zou ik gewoon gaan treinen. Dit omdat ik wat later ben en er volgens mij ook niet echt plek was...
Als je zo rond 19:30 in Den Haag bent mag het wel. Ik weet nu de exacte planning..![]()
nort american ribbons is voor AF.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:55 schreef JumperJack het volgende:
wat is dit nou voor vage bug...![]()
mijn stats
en dan naar de awards. onder een best wel groot aantal awards staat zo'n donkergrijze streep...
waar zo'n streep onder staat:
- basic sniper combat (moet 15 voor de veteran, had er gisteren 33, maar geen veteran gekregen)
- veteran knife (moet minimaal 100 knife kills. heb er nu 105, niets gekregen)
- basic ground defense (moet er 10 IAR, had er 12 gisteren, niets gekregen...)
- veteran explosives (moet er 30 IAR, HAD er gisteren verdamme 33 IAR!!!!!!!!!! en niets gekregen!!!!!!! (claymorezzz...))
- basic engineer (10 rep points IAR, had er al eens 12 maar nog steeds niet gekregen...)
- basic air defense (10 kills IAR, had allang een keer 15 IAR maar nog steeds niet gekregen...)
en ga zo maar door met alle strepen die nog onder de SF badges staan...![]()
dit is wel zooo vaag...(vooral dat ik gisteren die 33 kills met claymores IAR had... dat haal ik dus echt nooit meer...
![]()
heeft iemand toevallig al de "North American Service Ribbon" gekregen?? bij mij staat daar namelijk ook zo'n streep onder![]()
en bevalt het om weer achter het bureautje te zitten ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgûh.
Kunnen die admins niet gewoon praten in het admin gedeelte. Nu gaan ze ons een beetje lekker maken met een meet![]()
Zo nu weer verder werken![]()
Sorry, maar odol vind ik geen breezahterm. De odol (be)stond al lang voordat de eerste breezah werd geborenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je eerste post soggends is "slap". ik zeg "wat geen odol?" daarmee bedoel ik Ontzettend Dikke Ochtend Lul" een breezahterm die gebruikt wordt om de toestand van je geslachtsdeel aan te duiden als je soggends opstaat.
maar nu snap ik je verwarring, een odol kan idd ook slap zijn.
![]()
Ach het is niet onaardig, maar ben blij dat ik straks weekend heb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en bevalt het om weer achter het bureautje te zitten ?
thanks voor deze geschiedkundige les! ik zal odol per direct uit mn breezahterm lijstje schrappen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry, maar odol vind ik geen breezahterm. De odol (be)stond al lang voordat de eerste breezah werd geboren
JE HEBT JE SIG AANGEPAST!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het is niet onaardig, maar ben blij dat ik straks weekend heb.
Zo even een wandelingetje maken, even weg van het bureau![]()
Tja de hele dag zuchten is ook niksquote:
"Een odol in de morgen, is een dag zonder zorgen"quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja de hele dag zuchten is ook niks
nu alleen nog iets nieuws verzinnen![]()
of niet, moet elke ochtend mijn vriendin te grazen nemen met als gevolg dat ik te laat op mijn werk verschijnt, met als vervolg dat ik ontslagen word en dan weer fulltime bf2 kan spelen, pffffquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
"Een odol in de morgen, is een dag zonder zorgen"
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:32 schreef escape_nl het volgende:
of niet, moet elke ochtend mijn vriendin te grazen nemen met als gevolg dat ik te laat op mijn werk verschijnt, met als vervolg dat ik ontslagen word en dan weer fulltime bf2 kan spelen, pffff
Doe eens telefoon nummer droppen per PM op andere forum.. spreekt makkelijker af en hoeft de rest niet te zeuren..quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh .. ik hoor net van Jp dat we je zouden ophalen in r'dam en terugbrengen naar den haag?!
Aangezien we Frank ook ophalen .. Ik weet niet wie er nog meer mee zouden rijden maar als het alleen frank is dan past dat toch makkelijk???
ok, SERVER VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
![]()
Dat soort onvolwassen praat verwacht ik hier wel maar niet van jou!!
![]()
![]()
was het maar zulk feestquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ok, SERVER VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik speel niet meer doordeweeksquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ok, SERVER VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan stop je toch gewoonquote:
uren draaien hey, jij als mede consultant moet dat wetenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan stop je toch gewoon![]()
Je moet niet in problemen denken, maar in oplossingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |