Het ultieme luiheid apparaat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Senseo thee is lekker.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmuts ga eens in je hok en aan je werk
Mogguh
wat, heb je geen odol??!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:11 schreef RudyCarell het volgende:
SLAP!!!!!
je eerste post soggends is "slap". ik zeg "wat geen odol?quote:
UrsElquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:33 schreef IJsmuts het volgende:
kijk, timmi en ursul ook aanwezig nu!!![]()
zou het toch nog gaan goedkomen vandaag???
sorry meneerquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
UrsEl![]()
En Ursel heeft het druk, dus kom ff af en toe koekeloeren..![]()
Thanks, maar is nu koffie tijd..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry meneer![]()
& werk ze dan maar!
in het geval je helemaal niet echt boos was, neem ik mn excuses terugquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Thanks, maar is nu koffie tijd..![]()
Mis eigenlijk een type smilie hier op fok... Heb net dusgepost, maar dat staat weer of je heel kwaad bent..
![]()
Dat is absoluut niet geval, maar andere smilies zijn niet echt beter verwordend..![]()
Zie dus eigenlijkliever een boze smilie, maar wel met grappige achtergrond..
Joehoeee nog 2,5 uur!quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nog iets van 3 uur en dan kan er weerworden!!
![]()
kutspel, je ziet het alleen van boven ala commandosquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Incolumis het volgende:
vet Joint Task Force is uit, effe bekijken
Urselke,quote:
ga ik nu uitpakkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
kutspel, je ziet het alleen van boven ala commandos
Ik ga zo GTR2 proberen, die is ook uit
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je eerste post soggends is "slap". ik zeg "wat geen odol?" daarmee bedoel ik Ontzettend Dikke Ochtend Lul" een breezahterm die gebruikt wordt om de toestand van je geslachtsdeel aan te duiden als je soggends opstaat.
maar nu snap ik je verwarring, een odol kan idd ook slap zijn.
![]()
Ja, in de kroeg als de vergadering is afgelopen... Maar daar mag je JP ook van de vloer schrapen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Urselke,
Heb jij toevallig met Jp iets afgesproken qua plek waar we je ophalen vanavond???
Oohja.. mja.. was nog vroeg. Terug nemen kan niet meer, ik heb hem al geconfisceerd en gequote..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
in het geval je helemaal niet echt boos was, neem ik mn excuses terug![]()
en voor die smilie zou ik deze trouwens aanraden:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |