Grmblquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef Timminater het volgende:
ik zie timminator wel in de lijst staan, timminat E r niet, je hebt de verkeerde
Dat zal best kunnen kloppen in hun geval.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef staticdata het volgende:
DDODSKOP zal wel zijn dat je meer dan 60 dagen neit gespeeld heb.
Ik zat helemaal klaar met popcorn en bier voor een volgende asswhoop voor Loesje maar dat viel even tegen zegquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en we zwaaien met zijn allen naar Den Haag
uh jij ook hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:12 schreef Veerie het volgende:
kef als je t zo jammer vind dat je zoveel gaan missen de komende 2 weken... kunnen we het ook wel skippen hoorzeg het maar...
Hier gewoon normaal... overigens zijn de sigs 22 a 23kb net als de vorige.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Laden van de pagina net de nieuwe sigs duurt stukken langer...
We gaan weer stemmen en ik zal in ieder geval geen GL SP of D66 stemmen en CDA zie ik mezelf ook niet zo snel stemmen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zat helemaal klaar met popcorn en bier voor een volgende asswhoop voor Loesje maar dat viel even tegen zeg
Met een beetje geluk gaat PvdA-GL-SP het niet redden, godzijdank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |