Grmblquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef Timminater het volgende:
ik zie timminator wel in de lijst staan, timminat E r niet, je hebt de verkeerde
Dat zal best kunnen kloppen in hun geval.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef staticdata het volgende:
DDODSKOP zal wel zijn dat je meer dan 60 dagen neit gespeeld heb.
Ik zat helemaal klaar met popcorn en bier voor een volgende asswhoop voor Loesje maar dat viel even tegen zegquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en we zwaaien met zijn allen naar Den Haag
uh jij ook hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:12 schreef Veerie het volgende:
kef als je t zo jammer vind dat je zoveel gaan missen de komende 2 weken... kunnen we het ook wel skippen hoorzeg het maar...
Hier gewoon normaal... overigens zijn de sigs 22 a 23kb net als de vorige.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Laden van de pagina net de nieuwe sigs duurt stukken langer...
We gaan weer stemmen en ik zal in ieder geval geen GL SP of D66 stemmen en CDA zie ik mezelf ook niet zo snel stemmen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zat helemaal klaar met popcorn en bier voor een volgende asswhoop voor Loesje maar dat viel even tegen zeg
Met een beetje geluk gaat PvdA-GL-SP het niet redden, godzijdank
en ik dan?? ( nick is kogelvoer )quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Stukje OP met andere sigs...
De volgende 27 leden (die zijn of haar statsignature hebben.. bla bla bla
1[afbeelding]
2[afbeelding]
3[afbeelding]
4[afbeelding]
5[afbeelding]
6[afbeelding]
7[afbeelding]
8[afbeelding]
9[afbeelding]
10[afbeelding]
11[afbeelding]
12[afbeelding]
13[afbeelding]
14[afbeelding]
15[afbeelding]
16[afbeelding]
17[afbeelding]
18[afbeelding]
19[afbeelding]
20[afbeelding]
21[afbeelding]
22[afbeelding]
23[afbeelding]
24[afbeelding]
25[afbeelding]
26[afbeelding]
27[afbeelding]
Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord
Welke sigs zijn beter.. die in de OP of deze?
Overigens gaat het laden nu wel wat langzamer maar wat wil je met 2x de sigs, bijna 60 plaatjes
Ik hoop dat ik niet mee kan. Dat betekent nml dat ik bij m'n kamer in Arnhem kan gaan kijkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:52 schreef BattleLies het volgende:
Zondag naar het strand met Kevin en Vera!!!!
![]()
Wie gaan er nog meer mee ook alweer???
Zal je er morgen bijplaatsen, sta je er volgend topic bij.quote:
quote:Hoi {member_name},
Nou na enige onderhandeling over de datum is de definitieve datum bevestigd op 23 september. Dit was de enige datum in september die nog vrij was duw we hebben als commissie snel moeten handelen. Dit heeft als gevolg dat er ook snel betaald moet worden om de reservering definitief te maken.
Dus ik verzoek alle mensen die zich op hebben gegeven voor zondag 2 juli te betalen:
rekening: 427026261
ABN AMRO prinsenbeek
naam: PCM Mulders
Bedrag: 80,00 euro
OVV: naam plus nickname
Wanneer je laat betaald verzoek ik je om een screenshot van de betaling aan mij te mailen op jpmulders@hotmail.com. Wanneer ik zondag geen bericht heb ontvangen op enige wijze dan schrap ik je van de lijst en gaat het feest gewoon niet door. De bedragen zijn te hoog om voor te schieten en ik heb zelf weinig zin om voor bank te gaan spelen.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,
Adminteam BoF
Nou nou, als er zo'n 30 mensen komen is dat 30x80=2400 euro erbij op je bankrekeningquote:
bof kennende worden het er ineens een stuk minder als er daadwerkelijk betaald moet worden..quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou nou, als er zo'n 30 mensen komen is dat 30x80=2400 euro erbij op je bankrekening![]()
![]()
ik roep dat nou al de hele tijd ik moet het nog vragen en dat zal ik morgen doen maar ik moet eerst nog vervoer hebben voordat ik je 80 euro naar je toe stuurquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bof kennende worden het er ineens een stuk minder als er daadwerkelijk betaald moet worden..
Moest het nog aan papa vragen
Tja ik kan maar moeilijk een taxi voor je bestellen...Wat verwacht je van me? Dat ik 2x 80 overmaak in de hoop dat jij meegaat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik roep dat nou al de hele tijd ik moet het nog vragen en dat zal ik morgen doen maar ik moet eerst nog vervoer hebben voordat ik je 80 euro naar je toe stuur
nee dat zeg ik nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ik kan maar moeilijk een taxi voor je bestellen...Wat verwacht je van me? Dat ik 2x 80 overmaak in de hoop dat jij meegaat?![]()
Ik weet niet waar je woont. Maar er is vast wel een mogelijkheid dat je met iemand mee kan rijden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:52 schreef VeerMans het volgende:
wel een punt.
Kan ik met iemand meerijden?
vandaag zeker of nie??quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Er komen mensen uit het hele land dus meerijden moet niet een al te groot probleem zijn. Daarnaast is er altijd nog een trein
Ik heb er zin inZal morgen meteen even naar het geld kijken JP
er wordt toch centraal afgesproken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:49 schreef drbravo het volgende:
heey jp martijn en ik en misschien robin kunnen wel met jouw meerijden he, anders heb ik probleem
Veel te dicht bij Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:28 schreef BattleLies het volgende:
Kevin Dordrecht
JP Prinsenbeek
Lies Prinsenbeek
Veermans Rotterdam
Frank Dordrecht
Raffie Alkmaar
Ferdi Arnhem
RudyCarell Leiden
Timminater Prinsenbeek
Kogelvoer (onder voorbehoud) Zeeland
Postman Apeldoorn
Razorback Houten
mr Wheels Prinsenbeek
EscAPC Boekel
Viro Den Haag
Stefan
henkus
viper Papendrecht
whiteops
Jafarx Dordrecht
drbravo + Broer Prinsenbeek
Punisher DordrechtZwijndrecht (is bij dordt)
Inco Almelo
Di3ki3 Hengelo
mr Baus
Kievit someren
1-1-1-1-1
Voske PrinsenbeekOosterhout
Spoook_nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |