abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 juni 2006 @ 15:25:40 #1
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39251519






De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een klein jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn 3e periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!



Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




De volgende 25 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment nog steeds de #1 van BoF.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26


Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord


Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)


We hebben ook 1 huisvriend die veel op onze server speelt en hier veel post! Dat is: PoSTMaN die lid is van de Fight or Die clan.




Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567



Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl



Kun je vinden met de FOK! Zoekfuntie


De openingspost kan hier gevonden worden!
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_39251729
Zweden...



[ Bericht 98% gewijzigd door RudyCarell op 26-06-2006 15:39:38 ]
pi_39251850
wie heeft bibber zijn statistieken erbij gezet?
  maandag 26 juni 2006 @ 15:38:40 #4
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39251999
Ik niet, maar ik kan op mijn werk de sigs niet zien, dus weet ook niet waar hij hoort.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_39252328
nou dat is het punt niet , het is nog zo'n oude bf2tracker sig ipv de bf2stats sig
  maandag 26 juni 2006 @ 15:52:04 #6
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39252569
Jammer van de TT.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_39252676
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef staticdata het volgende:
wat een verhaal zeg.

hopelijk kunnen jullie de volgende keer wel gewoon ringen.
NoU! dat hopen wij ook!
Voor de gene die niet het verhaal mee hebben gekregen:

Het Grote Bof Bf2 Topic: Vanavond Pwnen we Argentinie *O* (verhaal over strand en dagje nurburgring)
Altijd blijven lachen!!
pi_39252802
gewoon hier nog een keertie inplakken lies.
pi_39253203
Zoals beloofd ons verhaal .. maar eerst een verslagje van de zaterdag .

Om 11:00 uur waren we allemaal bij Ferdi thuis. We zaten nog even wat te drinken en een plakkie cake te eten toen het opeens begon te regenen .

We besloten Kolonisten van Catan te gaan spelen. Dat was reuze leuk. Elkaar dwarsbomen op het speelveld enz. En proberen door de kaarten van de ander heen te kijken enz. hahaha
Jp heeft dit potje gewonnen.

Daarna zijn we toch maar naar de brouwersdam vertrokken. Daar was het heerlijk weer. Zon en ook wind dus we konden vliegeren en voetballen . Erg gelachen! Haha Wat een dolle boel als wij met z’n allen op stap zijn!







Ferdi, Jorrit, Jp en ik hebben nog even op het terrasje van de strandtent wat zitten drinken. De mannen twee pinten en ik twee fanta .

Ferdi, Jp en Jorrit hebben ook nog gegolft op het strand! LoL! Hoe verzin je het!

We hebben ons dus prima vermaakt en hadden dan ook enorme zin in de BBQ! Toen we rond half 7 bij Ferdi’s huis aankwamen hadden zijn moeder en zusje de BBQ al aangezet en de tafel gedekt.

We hebben heerlijk gegeten! Alleen moesten we Ferdi wel erg vaak stimuleren naar de BBQ te lopen om het vlees om te draaien! Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan Frank

Na het eten moest er natuurlijk voetbal gekeken worden.

Het was een leuke dag! Dank je Ferdi voor de goede zorgen en het lekkere eten! En de vliegerles enz! En met je voet bleek het allemaal best mee te vallen .
Altijd blijven lachen!!
pi_39253223
Zo! En dan nu het ECHTE verhaal!!!!!!!! Over onze enorme SCHIJTDAG! Gelukkig hadden we hele gezellige personen mee en hebben we tussendoor wel enorm gelachen Thx Kevin en Vera! We hopen dat jullie nog een keer mee willen .

(van deze dag zijn er foto's met een echte camera genomen maar die plaats ik als ik ze doorgestuurd krijg, tot die tijd moeten jullie het doen met de bagger-foto'tjes uit mijn gsm!)

De zondag begon voor ons weer veel te vroeg. Om 8 uur zaten we in bad met onze kleine slaperige oogjes. Maar we waren er toen nog van overtuigd dat het een super leuke dag zou gaan worden. We zouden namelijk met Kevin en Vera, Brian en Vivian en de andere Jean-Pierre naar de Nurburgring gaan. De dag begon goed! In Nederland slecht weer en net over de grens in Duitsland liep de temperatuur flink op. We reden het mooie weer dus tegemoet… maar ook de ellende

Twaalf kilometer voor de ring, op een weggetje wat aardig omhoog liep, ging de auto van jp opeens steeds trager .. hij kon gas geven wat hij wilde maar de auto ging niet meer harder maar alleen zachter … we hebben met een slakkenvaartje de laatste 12 kilometer doorgereden omdat de weg te smal was en te bochtig is om stil te gaan staan.

Eenmaal bij de ring aangekomen (12:30 uur) hebben we de leasemaatschappij van Jp gebeld terwijl de andere JP alvast een rondje met onze Audi Coupe GT ging racen. Het eerste rondje nam hij Kevin mee en de volgende ronde was Vera aan de beurt. Onderhand waren Brian en Vivian in hun Ford Focus Station ook maar alvast een rondje gaan rijden over de ring. En stonden Jp en ik dus bij de Audi A6 te wachten op de afsleepdienst die ons naar een garage in de omgeving zou brengen.

Gelukkig hoefden we maar 30 minuten te wachten. Om 13:00 uur stond de Audi op de aanhanger van de afsleper en zaten wij in het busje en gingen we richting het plaatsje Adenau. Bij de garage keken we even onder de motorkap en zagen we samen met de monteur dat een groot gedeelte van de motor onder een laag roet lag. Dat beloofde niet veel goeds. In ieder geval niet een simpele reparatie waarmee we snel weer weg konden. Sterker nog de turbo zou vervangen moeten worden en dat zou twee dagen gaan duren dus zou er met de leasemaatschappij besproken worden hoe en wat nu verder. De garage waar we bij afgeleverd waren had ook nog eens GEEN huurauto’s dus ook dat moest apart geregeld worden.

Jp zou volgens zijn contract recht hebben op een gelijkwaardig vervoer. Dus iets wat in dezelfde klasse zit als een A6. Dus Jp belde wat heen en weer met de leasemaatschappij maar omdat de auto binnen 48 uur gerepareerd zou kunnen worden wilden zij ons alleen naar huis laten vervoeren en geen vervangende auto geven. Na veel wachten hoorden we rond 15 uur dat er een busje vanuit België naar de Nurburgring zou komen om ons op te halen en naar Prinsenbeek te vervoeren. Dit busje zou om half 4 vertrekken en de reis zou ongeveer 1,5 uur duren dus we zouden rond 17 uur opgehaald worden.

Het was niet echt wat we graag hadden gewild omdat zo’n busje ook niet lekker doorrijd en je dus langer onderweg bent, maar goed. Het belangrijkste was dat we veilig thuis zouden komen en dat we ook voor de voetbalwedstrijd Nederland-Portugal thuis zouden zijn. En het leek erop dat dat zou gaan lukken …….

Eindelijk konden Jp en ik ook naar de ring en eindelijk zouden wij ook even wat rondjes met onze GT kunnen gaan rijden. Jp is eerst met de andere Jp twee rondjes gaan rijden. Zijn beste rondetijd was 10 minuten en 34 seconden! Goed gedaan hoor!!

En daarna ben ik aan het stuur gaan zitten met Brian naast me. Hij kent de baan vrij goed en weet ook veel van ‘aanremmomenten’ en ‘lijnen rijden’ enz. Dus het was wel fijn om eens even dat soort informatie te krijgen. Hij had ook mijn tijd geklokt en ik heb het gereden in 11 minuten en 40 seconden. Best een goede tijd voor iemand die voor de tweede keer de ring reed.

Daarna zijn de andere Jp en Brian nog een rondje gaan rijden en was het plan dat daarna Jp en ik weer in zouden stappen en even een aantal rondjes zouden gaan knallen om onze pech een beetje goed te maken. Maar helaas lag er nog veel meer pech op ons te wachten … De remblokken van de GT bleken helemaal op te zijn dus nu was het ijzer op ijzer en mocht en niet meer mee gereden worden. Ook de startmotor gaf wat problemen dus moest er eerst weer aangesleuteld worden voor er weer meegereden mocht gaan worden. Balen dus!!!!!!



Het was onderhand 17:00 uur en we verwachtte dus elk moment een telefoontje dat het busje aangekomen zou zijn en we richting huis zouden kunnen vertrekken. Daar waren we allemaal hard aan toe. Brian en Vivian vertrokken alvast met hun Focus richting Nederland. En wij bleven op de parkeerplaats van de ring, redelijk uit het veld geslagen, achter. Om 17:30 uur belde Jp de leasemaatschappij maar eens op waar het busje bleef. Zij vertelden ons dat het busje om kwart voor vier was vertrokken dus hij er elk moment kon zijn en we dus gewoon moesten wachten. Dus dat deden we …

de 'andere' jp:


kevin:


Jp en ik toen we nog konden lachen:


Uurtje later, Kevin en Vera:


Jp verveelt zich en heeft een vlecht in de veters van Vera gelegd, lol:


Maar toen werd het opeens heel donker en begon het flink te onweren en regenen. Dat kon er ook nog wel bij … We konden gelukkig onder een afdakje staan maar om 18:00 uur was er nog steeds geen busje. Zucht …

Weer half uur later, toen moesten we buiten verder wachten, en konden niet meer lachen:




Om 18:35 uur ging toen eindelijk de telefoon dat het busje er bijna was. Dus wij liepen naar de rotonde waar hij ons zou oppikken maar zagen geen busje. Er kwam in de verte alleen een of andere oude afsleepwagen aan maar verder was er niks te zien. Ik vreesde het ergste en tuurde naar de afsleepwagen en tot mijn schrik zag ik dat hij een belgisch-kenteken had. Dat konden we bijna niet geloven .. dit meende je toch niet!? Moesten we echt in dat ding met z’n vijven naar huis gebracht worden?! Ja dus …

Hij zou de Audi ook gelijk meenemen en wij konden achterin de afsleepwagen plaats nemen op een of ander houten bankje met een foam-laagje van 2 cm. Kortom; na 10 minuten had je al een houten kont. Nu begrepen we waarom we zolang hadden moeten wachten! Hij had gewoon 2x zo lang gereden over een ritje wat 1,5 uur hoort te duren omdat het een hele oude afsleepwagen was die ook nog eens heel traag reed!

De man die onze auto op die oude afsleper zette vernielde ook nog eens de voorbumper!! Om 18:45 uur vertrokken we met de Audi richting Nederland. De Duitssprekende Belg wilde eigenlijk eerst de Audi naar Brussel brengen maar gelukkig konden we hem overtuigen dat we liever gelijk richting huis wilden gaan. We vreesden al dat dit wel eens een heel lange rit zou kunnen gaan worden en dat we sowieso de eerste helft van de voetbalwedstrijd zouden gaan missen .. maar ja .. klagen had geen zin we moesten het gewoon uitzitten.





Na een uur wist ik al niet meer hoe ik moest zitten op dat klote-bankje .. en was het lachen ons al vergaan. We hebben de VIER UUR durende reis zo goed mogelijk doorstaan maar het was echt een regelrechte beproeving. Vera en ik waren onwijs moe en iedereen baalde van deze vreselijke rit. De chauffeur reed op de snelweg ongeveer 90 km per uur en na een paar uur rijden zag je dat hij minder geconcentreerd werd. Hij had tenslotte toen al 5 uur aan 1 stuk gereden en het zag er niet naar uit dat hij even een bak koffie zou nemen om wakker te blijven ofzo. Maar goed… we wilden ook eigenlijk niet stoppen maar zo snel mogelijk naar huis.

We konden gelukkig op radio 1 de voetbalwedstrijd luisteren en we hoopten maar dat we nog een klein stukje van de wedstrijd in het echt zouden kunnen zien .. Dat is gelukt … al was het wel een HEEL klein stukje.. we kwamen namelijk om 22:40 uur in Prinsenbeek aan. Helemaal gaar waren we! En chagrijnig!

En als afsluiter van de dag verloor het Nederlands-elftal ook nog eens en liggen we dus uit het WK. Wat een verschrikkelijke dag!!!

Jp heeft vanmorgen zijn auto zelf naar de audi-dealer gebracht. Daar zeiden ze dat als hij de Audi-service had gebeld ipv de leasemaatschappij, hij binnen 1 uur wel een goede vervangende auto had gehad en hij zich verder ook niet druk had hoeven te maken om het vervoer van de kapotte audi en er dus ook geen extra schade was ontstaan ... Het had dus helemaal niet zo hoeven te lopen .

We balen dus nog steeds ....
Altijd blijven lachen!!
  maandag 26 juni 2006 @ 16:09:02 #11
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39253298
Ik krijg in eens een déjà vu gevoel na het lezen van de vorige 2 posts
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 26 juni 2006 @ 16:15:48 #12
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39253573
Komt er een DVD van uit?

The Audi Killer oid!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_39253602
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer van de TT.
Vond de TT wel spannend, vooral de laatste ronde
pi_39253670
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef escape_nl het volgende:
Vond de TT wel spannend, vooral de laatste ronde
Ik weet zeker dat ie die TT niet bedoeld!
pi_39253711
Kolonisten was geniaal en maar schreeuwen en dansjes doen

Op naar Arnhem
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 26 juni 2006 @ 16:18:36 #16
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39253719
Inderdaad....

Jij doelt op de TT Assen zeker?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 26 juni 2006 @ 16:41:57 #17
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39254723
Zo naar huis Italië - Australië kijken
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 26 juni 2006 @ 16:56:21 #18
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39255308
Ik vraag gewoon om een beetje hout voor de deur, maar niemand die wil ruilen. Gewoon kansloos (gedeeld) laatste geworden
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 26 juni 2006 @ 17:05:38 #19
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39255689
Ook leuk, zitten we eerst met 2 slapende dames voetbal te kijken, zitten we vervolgens in een waar kippenhok voetbal te kijken
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_39255722
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ook leuk, zitten we eerst met 2 slapende dames voetbal te kijken, zitten we vervolgens in een waar kippenhok voetbal te kijken
Ach man zeg Wat een stelletje zeiksnollen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_39256408
Zucht.. aansluiting op de turbo kapot..morgen klaar.

Wat een kutdag. Zeker nu ik hardleers te weten ben gekomen dat er een groot verschil zit tussen D`Ieteren Lease assistance en audi assist.

Drama maar we houden er nu maar over op want elke keer als ik erover nadenk sla ik de entertoets uit mijn toetsenbord.

@Frank.. laat je nou eens niet zo opnaaien man.. Hoe was het in Zwolle dit weekend? Met " vrienden" weg is wel een erg ruim begrip voor jou he?
pi_39256529
tvp
  maandag 26 juni 2006 @ 17:38:18 #23
150180 Veerie
Sickert O+
pi_39256652
haha bedankt lies en JP voor de lange gezellige dag het was een ramp, maar ondanks alles toch wel leuk en een hele belevenis.

En wat heb je nou van zo'n dag geleerd? Dat je nooit in een audi moet stappen... is bijna levens gevaarlijk haha

Ferdi jij ook nog bedankt voor de gezellig dag op t strand en de bbq

Owja en dan wil ik ook kefje nog bedanken voor zijn kado aan mij.. echt super lief van je!
Music was my first love and it will be my last...
  maandag 26 juni 2006 @ 18:48:52 #24
67951 VeerMans
Nee! Echt?
pi_39258644
vpt
pi_39258790
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:38 schreef Veerie het volgende:

Owja en dan wil ik ook kefje nog bedanken voor zijn kado aan mij.. echt super lief van je!
Geen dank hoor meis! We vonden het echt leuk dat je mee was Had ik tenminste iemand om tegen te zeuren dat ik er niks meer aan vond!

Enne wat voor kado heb je van Kef gekregen dan?????????????
Altijd blijven lachen!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')