quote:
He ben jij ook weer uit de martelkamer bevrijd
quote:
Helemaal niet! De inzet is bier en ik wil bier mee naar huis nemen. Het enige wat ik anders aan bier mee naar huis neem is de fles vodka die ik nog van Viro krijg en de extra krat pils van Pascal alstie stiekem toch komt
![]()
quote:
http://viro.justgotowned.com/quote:
Wat een irritante kutmuziek
![]()
quote:
![]()
quote:
Boxen bij elke LCD tv zijn ruk. Als je TV zo plat is dan is er ook niet echt veel ruimte voor goede boxen
![]()
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef escape_nl het volgende:Een nieuwe tv die je nu gaat kopen, daar verwacht je van dat ie nog minimaal 5 jaar meegaat, dan worden
er allang films en programma's in HD uitgezonden. Dus geldverspilling als je nu een normale tv koopt.
Net zoals met breedbeeld zeker
http://nl.wikipedia.org/wiki/BreedbeeldOp dit moment wordt ongeveer twintig procent van de uitzendingen van de publieke omroep uitgezonden in het breedbeeldformaat. Vanaf ongeveer 1992 begon Philips met breedbeeldtelevisie met een verhouding van 16:9. In 2005 was het merendeel van de televisieuitzendingen op de Nederlandse televisie nog in het 4:3 formaat.
14 jaar en nog steeds niet....nee binnen 5 jaar HD kwaliteit verwachten is wel erg optimistisch. Zeg maar van hetzelfde optimisme als stellen dat Feyenoord nog kampioen gaat worden of dat Charry topscoorder gaat worden
![]()
quote:
Je bent gewoon een n00b. Zet dat ding op auto en het wordt scherp
![]()
Daarnaast is alleen je TV wazig en de rest niet, waarschijnlijk was het te donker in je kamer waardoor je sluitertijd iets te hoog was. Het beeld van je TV beweegt en dus is het onduidelijk op de foto
![]()
quote:
![]()
Flauw en niet correct. Beter geeft aan dat je al van 100% uitgaat
![]()
quote:
![]()
Stelletje losers zijn jullie! Niet dat Feyenoord t zo goed doet
![]()
Zag ze spelen afgelopen vrijdag en ja ze wonnen wel maar ze spelen niet lekker samen, combinatievoetbal is om te huilen en ga zo maar door
![]()
quote:
JP!!! Ik had je dat ding gegeven op voorwaarde dat je het veilig zou doen! Aan de andere kant rende je blijkbaar wel hard weg, dat dan weer wel
![]()
quote:
ADO
![]()
ADO
M'n zusje belde me nog. Ja jullie hadden hetzelfde ingevuld maar vlak voor de wedstrijd heeft Jorrit het nog veranderd alleen won PSV met 2-1 en heb jij meer punten dan Jorrit
![]()
Ik ging stuk.
quote:
Ik vind het maar een vreemd iets wat potentieel ook erg gevaarlijk is. Er zullen genoeg mensen zijn die hun leven leven in 2nd life en niet meer in het echt, zoveel mogelijk daarmee bezig zijn. Aan de andere kant zijn verslavingen van alle tijden dus tja. Lastige kwestie.
quote:
quote:
Sluit het jaar af met een slechte grap
![]()
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:Denk ik nog even sneaky Ferdi voorbij te gaan door op het laatste moment PSV geen tegen doelpunten te geven en wat denk je.
Ferdi gefeliciteerd
![]()
Ik ga 5 jan gewoon zorgen dat er niks meer is om mee naar huis te nemen
![]()
Ik ging echt stuk toen ik dat hoorde
![]()
Natuurlijk wel een goed voornemen om zoveel mogelijk op te drinken
![]()
quote:
Die ene perfect draft
![]()
quote:
Wees dat in ieder geval zo slim om t stuk te quoten
![]()
quote:
Op zondag 31 december 2006 23:27 schreef Sickert het volgende:Wat ik wel bedoel is alle gezelligheid en leuke dingen die we samen doen
![]()
en ik kan echt zeggen dat ik aan sommige van jullie echt vrienden heb
Zoals een wijs man mij een half uurtje geleden wist te vertellen: Er moet meer gezopen worden!
BBQweer komt er alweer bijna aan
![]()
quote:
Het kan altijd later
![]()
De beste wensen
quote:
Op maandag 1 januari 2007 05:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:Laat ik het zo zeggen hij had mijn fiets en die van een vriendin (die ook gestolen was) niet in zijn kelderbox staan
![]()
en een crimineel nieuwjaar
![]()
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:11 schreef ursel het volgende:Ben ik dan de enige die wat zinnigers heeft te doen op al die tijdstippen dat jullie posten..
![]()
Ik lag lam op de bank naar Hans Teeuwen te kijken
![]()
Weet je wie wel heleemaaaal te gek zijn? MANNEN!
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:33 schreef Mr_Baus het volgende:"Een 38-jarige
Kosovaar is vlak na de jaarwisseling in kritieke toestand naar het academisch ziekenhuis in Maastricht gebracht, nadat 21 kilo vuurwerk in zijn gezicht was ontploft. Dat meldde de politie. De man probeerde het lont van de vuurwerkbom met een sigaret aan te steken, waarna het vuurwerk vlak onder zijn gezicht explodeerde. Voor zijn leven wordt gevreesd."
De slechte grap van het nieuwjaar: In Kosovo weten ze wel wat vuurwerk is ja
![]()
quote:
![]()
Stelletje homo's
![]()
Zo de groepsreply is eindelijk af
![]()
Wat een werk zeg, ben je even een paar daagjes er tussen uit, spammen ze meteen een heel topic vol.
Hele weekend met vrienden in een huisje in de metropool Sondel gezeten. Met sauna en zonnebank dus heerlijk kunnen relaxen. Veel gelachen, met de Wii gespeeld, geouwehoerd en bier gedronken. Op oudjaar kwamen er nog wat extra mensen over (nee hoor receptioniste, die gaan vannacht allemaal nog naar huis
![]()
) om vervolgens de hele avond te ouwehoeren en bier te drinken en spelletjes te spelen.
Begonnen met pokeren maar dat had ik na twee uurtjes wel gezien dus all-in gegaan op een paar dat al op tafel lag en een paar van drieen die ik in m'n hand had
![]()
Vervolgens doorgegaan naar een geniaal spel genaamd koehandel
![]()
Nooit gespeeld, samen met iemand gespeeld die dat ook nog nooit had gedaan en meteen iedereen dik geowned
Ondertussen nog een stukje Lebbis&Jansen willen kijken maar die stond 5 minuten aan en dat ging alleen maar over Verdonk en vervolgens over het Chinese jongetje in de cel. Meteen uitgezet. Als je je idealen zo graag wilt uitdragen dan richt je maar een politieke partij op. Maak gewoon een goede show
![]()
Theo Maassen bv. zijn show was er de dag van te voren, geniale show
Maar goed toen was het 12 uur en ging het vuurwerk de lucht in. Tegen de receptionist was gezegd dat er geen vuurwerk was maar toen de anderen binnen kwamen druppelen bleek toch wel dat we die belofte iig niet waar konden maken
![]()
Wel vreemd dat er in de omgeving nergens echt vuurwerk te zien was. Het enige wat die boeren deden was melkbussen-knallen
![]()
Lekker goedkoop weer.
Daarna nog meer bier gedronken en een DVDtje gekeken en toen maar gaan slapen om 5 uur ofzo. Nu nog steeds moe natuurlijk maar ach
![]()
Zo bij deze de groepsreply