abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44938340

De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een klein jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar Postman die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn laatste periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!

Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!

De volgende 44 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Silverfox is op dit moment de #1 van BoF.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44

Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord

Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)

Publicservers

Het zal u niet voorbij zijn gegaan dat er ondertussen wel tig aanbieders zijn van gameservers. PublicServers.nl werkt met mensen die al enkele jaren ervaring hebben met het opzetten van gameservers. Zo kunnen wij er zeker van zijn dat we iedereen een stabiele en snelle server kunnen leveren.

Wij schreeuwen niet van de daken dat we de goedkoopste zijn, maar leveren wel een 100% lag free en server die altijd up is.

Publicservers.nl draait momenteel 50 gameservers. Elke game wordt geleverd met 5 gig HD ruimte, FTP access, Rcon access en een Panel. Voor geen enkele game is een datalimiet, dus geen onverwachte rekeningen achteraf!

Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567

Hieronder zal je een schema vinden voor de aankomende tijd wat de server betreft.

Mix van Vanilla en Infantry Only.

Onze Teamspeakserver wordt gehost door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.

Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.

Teamspeak server: 85.92.128.89:8767 Wachtwoord: Vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl

Kun je vinden met de FOK! Zoekfuntie

De openingspost kan hier gevonden worden!
Every war is different, every war is the same.
pi_44938347
5 Januari here we come!
pi_44938355
sorry wist niks
pi_44938364
tvp
Altijd blijven lachen!!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:14:36 #5
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_44938592
Wat is w8ten? En er staat geen spatie tussen Topic en Waar
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_44938613
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is w8ten? En er staat geen spatie tussen Topic en Waar
Franky!!!!

@Dekkertje:

W-acht-Ten..oftewel T kan weg..is nu dubbel T
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:16:07 #7
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44938617
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:56 schreef dekkered het volgende:
sorry wist niks
Ik vind m mooi .
@ ALL. Gelukkig nieuwjaar
pi_44938623
vpt
pi_44938633
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
En er staat geen spatie tussen Topic en Waar
nee daarstaat een dubbele punt
pi_44938685
en wat betekent w8ten???
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:19:33 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_44938686
pi_44938727
moest wel w8ten doen want anders paste het niet
pi_44938749
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:29 schreef editor2 het volgende:
He ben jij ook weer uit de martelkamer bevrijd
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:19 schreef Sickert het volgende:
dan doe ik ook maar wat anders :p
Helemaal niet! De inzet is bier en ik wil bier mee naar huis nemen. Het enige wat ik anders aan bier mee naar huis neem is de fles vodka die ik nog van Viro krijg en de extra krat pils van Pascal alstie stiekem toch komt
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Viro het volgende:
Heb ik weer he
* Viro staat net onder de douche en hoort de deurbel.
Dus hij haast zich en maakt een flinke valpartij mee op de trap
De bikkel die viro is staat gelijk weer op en doet de deur open
en ziet 2 kleine klote jochies weg rennen die belletje trekken

http://viro.justgotowned.com/
quote:
Wat een irritante kutmuziek
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 02:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Doe mij een toppertje, en een breezah ananas
en doe dr ook maar een dubbele whiskey bij
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef ursel het volgende:
Ben je net te laat mee.. Hij is hem al aan het halen..
Boxen bij elke LCD tv zijn ruk. Als je TV zo plat is dan is er ook niet echt veel ruimte voor goede boxen
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef escape_nl het volgende:
Een nieuwe tv die je nu gaat kopen, daar verwacht je van dat ie nog minimaal 5 jaar meegaat, dan worden er allang films en programma's in HD uitgezonden. Dus geldverspilling als je nu een normale tv koopt.
Net zoals met breedbeeld zeker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Breedbeeld
Op dit moment wordt ongeveer twintig procent van de uitzendingen van de publieke omroep uitgezonden in het breedbeeldformaat. Vanaf ongeveer 1992 begon Philips met breedbeeldtelevisie met een verhouding van 16:9. In 2005 was het merendeel van de televisieuitzendingen op de Nederlandse televisie nog in het 4:3 formaat.

14 jaar en nog steeds niet....nee binnen 5 jaar HD kwaliteit verwachten is wel erg optimistisch. Zeg maar van hetzelfde optimisme als stellen dat Feyenoord nog kampioen gaat worden of dat Charry topscoorder gaat worden
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef Sickert het volgende:
en mn foto is niet scherp omdat iemand met mn camera heeft lopen fucken
Je bent gewoon een n00b. Zet dat ding op auto en het wordt scherp Daarnaast is alleen je TV wazig en de rest niet, waarschijnlijk was het te donker in je kamer waardoor je sluitertijd iets te hoog was. Het beeld van je TV beweegt en dus is het onduidelijk op de foto
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
50% beter? dat is dus eigenlijk slechter
Flauw en niet correct. Beter geeft aan dat je al van 100% uitgaat
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:43 schreef Sickert het volgende:
weg met ten cate en alle spelers!!
Stelletje losers zijn jullie! Niet dat Feyenoord t zo goed doet Zag ze spelen afgelopen vrijdag en ja ze wonnen wel maar ze spelen niet lekker samen, combinatievoetbal is om te huilen en ga zo maar door
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Incolumis het volgende:
JP!!!!
JP!!! Ik had je dat ding gegeven op voorwaarde dat je het veilig zou doen! Aan de andere kant rende je blijkbaar wel hard weg, dat dan weer wel
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
kut psv
ADO ADO
M'n zusje belde me nog. Ja jullie hadden hetzelfde ingevuld maar vlak voor de wedstrijd heeft Jorrit het nog veranderd alleen won PSV met 2-1 en heb jij meer punten dan Jorrit Ik ging stuk.
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef jpjedi het volgende:
Lies en ik in 2nd life..
Ik vind het maar een vreemd iets wat potentieel ook erg gevaarlijk is. Er zullen genoeg mensen zijn die hun leven leven in 2nd life en niet meer in het echt, zoveel mogelijk daarmee bezig zijn. Aan de andere kant zijn verslavingen van alle tijden dus tja. Lastige kwestie.
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:42 schreef escape_nl het volgende:
Heb je nu ook een dikke e-penis?
quote:
Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik gistermorgen Saddam aan de telefoon...Wat denk je?
Hangt hij op. .
Sluit het jaar af met een slechte grap
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Denk ik nog even sneaky Ferdi voorbij te gaan door op het laatste moment PSV geen tegen doelpunten te geven en wat denk je.
Ferdi gefeliciteerd
Ik ga 5 jan gewoon zorgen dat er niks meer is om mee naar huis te nemen
Ik ging echt stuk toen ik dat hoorde Natuurlijk wel een goed voornemen om zoveel mogelijk op te drinken
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is dit genoeg voor vrijdag?
Die ene perfect draft
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:19 schreef ursel het volgende:
.. Dus dit is een legale manier van vreemd gaan??
Wees dat in ieder geval zo slim om t stuk te quoten
quote:
Op zondag 31 december 2006 23:27 schreef Sickert het volgende:
Wat ik wel bedoel is alle gezelligheid en leuke dingen die we samen doen en ik kan echt zeggen dat ik aan sommige van jullie echt vrienden heb
Zoals een wijs man mij een half uurtje geleden wist te vertellen: Er moet meer gezopen worden!

BBQweer komt er alweer bijna aan
quote:
Op maandag 1 januari 2007 03:45 schreef Viro het volgende:
Beter laat dan nooit : Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2007
Het kan altijd later De beste wensen
quote:
Op maandag 1 januari 2007 05:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat ik het zo zeggen hij had mijn fiets en die van een vriendin (die ook gestolen was) niet in zijn kelderbox staan
en een crimineel nieuwjaar
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:11 schreef ursel het volgende:
Ben ik dan de enige die wat zinnigers heeft te doen op al die tijdstippen dat jullie posten..
Ik lag lam op de bank naar Hans Teeuwen te kijken Weet je wie wel heleemaaaal te gek zijn? MANNEN!
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:33 schreef Mr_Baus het volgende:
"Een 38-jarige Kosovaar is vlak na de jaarwisseling in kritieke toestand naar het academisch ziekenhuis in Maastricht gebracht, nadat 21 kilo vuurwerk in zijn gezicht was ontploft. Dat meldde de politie. De man probeerde het lont van de vuurwerkbom met een sigaret aan te steken, waarna het vuurwerk vlak onder zijn gezicht explodeerde. Voor zijn leven wordt gevreesd."
De slechte grap van het nieuwjaar: In Kosovo weten ze wel wat vuurwerk is ja
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef jpjedi het volgende:
Samen met Di3ki3 en Inco in een gaybar staan dansen voor geld..
Stelletje homo's

Zo de groepsreply is eindelijk af Wat een werk zeg, ben je even een paar daagjes er tussen uit, spammen ze meteen een heel topic vol.

Hele weekend met vrienden in een huisje in de metropool Sondel gezeten. Met sauna en zonnebank dus heerlijk kunnen relaxen. Veel gelachen, met de Wii gespeeld, geouwehoerd en bier gedronken. Op oudjaar kwamen er nog wat extra mensen over (nee hoor receptioniste, die gaan vannacht allemaal nog naar huis ) om vervolgens de hele avond te ouwehoeren en bier te drinken en spelletjes te spelen.

Begonnen met pokeren maar dat had ik na twee uurtjes wel gezien dus all-in gegaan op een paar dat al op tafel lag en een paar van drieen die ik in m'n hand had Vervolgens doorgegaan naar een geniaal spel genaamd koehandel Nooit gespeeld, samen met iemand gespeeld die dat ook nog nooit had gedaan en meteen iedereen dik geowned

Ondertussen nog een stukje Lebbis&Jansen willen kijken maar die stond 5 minuten aan en dat ging alleen maar over Verdonk en vervolgens over het Chinese jongetje in de cel. Meteen uitgezet. Als je je idealen zo graag wilt uitdragen dan richt je maar een politieke partij op. Maak gewoon een goede show Theo Maassen bv. zijn show was er de dag van te voren, geniale show

Maar goed toen was het 12 uur en ging het vuurwerk de lucht in. Tegen de receptionist was gezegd dat er geen vuurwerk was maar toen de anderen binnen kwamen druppelen bleek toch wel dat we die belofte iig niet waar konden maken Wel vreemd dat er in de omgeving nergens echt vuurwerk te zien was. Het enige wat die boeren deden was melkbussen-knallen Lekker goedkoop weer.

Daarna nog meer bier gedronken en een DVDtje gekeken en toen maar gaan slapen om 5 uur ofzo. Nu nog steeds moe natuurlijk maar ach

Zo bij deze de groepsreply
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:24:08 #14
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_44938805
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef Silver_Shark het volgende:
en wat betekent w8ten???
serieus?
pi_44939076
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:22 schreef FJD het volgende:

[..]

He ben jij ook weer uit de martelkamer bevrijd
[..]

Helemaal niet! De inzet is bier en ik wil bier mee naar huis nemen. Het enige wat ik anders aan bier mee naar huis neem is de fles vodka die ik nog van Viro krijg en de extra krat pils van Pascal alstie stiekem toch komt
[..]

http://viro.justgotowned.com/
[..]

Wat een irritante kutmuziek
[..]

[..]

Boxen bij elke LCD tv zijn ruk. Als je TV zo plat is dan is er ook niet echt veel ruimte voor goede boxen
[..]

Net zoals met breedbeeld zeker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Breedbeeld
Op dit moment wordt ongeveer twintig procent van de uitzendingen van de publieke omroep uitgezonden in het breedbeeldformaat. Vanaf ongeveer 1992 begon Philips met breedbeeldtelevisie met een verhouding van 16:9. In 2005 was het merendeel van de televisieuitzendingen op de Nederlandse televisie nog in het 4:3 formaat.

14 jaar en nog steeds niet....nee binnen 5 jaar HD kwaliteit verwachten is wel erg optimistisch. Zeg maar van hetzelfde optimisme als stellen dat Feyenoord nog kampioen gaat worden of dat Charry topscoorder gaat worden
[..]

Je bent gewoon een n00b. Zet dat ding op auto en het wordt scherp Daarnaast is alleen je TV wazig en de rest niet, waarschijnlijk was het te donker in je kamer waardoor je sluitertijd iets te hoog was. Het beeld van je TV beweegt en dus is het onduidelijk op de foto
[..]

Flauw en niet correct. Beter geeft aan dat je al van 100% uitgaat
[..]

Stelletje losers zijn jullie! Niet dat Feyenoord t zo goed doet Zag ze spelen afgelopen vrijdag en ja ze wonnen wel maar ze spelen niet lekker samen, combinatievoetbal is om te huilen en ga zo maar door
[..]

JP!!! Ik had je dat ding gegeven op voorwaarde dat je het veilig zou doen! Aan de andere kant rende je blijkbaar wel hard weg, dat dan weer wel
[..]

ADO ADO
M'n zusje belde me nog. Ja jullie hadden hetzelfde ingevuld maar vlak voor de wedstrijd heeft Jorrit het nog veranderd alleen won PSV met 2-1 en heb jij meer punten dan Jorrit Ik ging stuk.
[..]

Ik vind het maar een vreemd iets wat potentieel ook erg gevaarlijk is. Er zullen genoeg mensen zijn die hun leven leven in 2nd life en niet meer in het echt, zoveel mogelijk daarmee bezig zijn. Aan de andere kant zijn verslavingen van alle tijden dus tja. Lastige kwestie.
[..]

[..]

Sluit het jaar af met een slechte grap
[..]

Ik ging echt stuk toen ik dat hoorde Natuurlijk wel een goed voornemen om zoveel mogelijk op te drinken
[..]

Die ene perfect draft
[..]

Wees dat in ieder geval zo slim om t stuk te quoten
[..]

Zoals een wijs man mij een half uurtje geleden wist te vertellen: Er moet meer gezopen worden!

BBQweer komt er alweer bijna aan
[..]

Het kan altijd later De beste wensen
[..]

en een crimineel nieuwjaar
[..]

Ik lag lam op de bank naar Hans Teeuwen te kijken Weet je wie wel heleemaaaal te gek zijn? MANNEN!
[..]

De slechte grap van het nieuwjaar: In Kosovo weten ze wel wat vuurwerk is ja
[..]

Stelletje homo's

Zo de groepsreply is eindelijk af Wat een werk zeg, ben je even een paar daagjes er tussen uit, spammen ze meteen een heel topic vol.

Hele weekend met vrienden in een huisje in de metropool Sondel gezeten. Met sauna en zonnebank dus heerlijk kunnen relaxen. Veel gelachen, met de Wii gespeeld, geouwehoerd en bier gedronken. Op oudjaar kwamen er nog wat extra mensen over (nee hoor receptioniste, die gaan vannacht allemaal nog naar huis ) om vervolgens de hele avond te ouwehoeren en bier te drinken en spelletjes te spelen.

Begonnen met pokeren maar dat had ik na twee uurtjes wel gezien dus all-in gegaan op een paar dat al op tafel lag en een paar van drieen die ik in m'n hand had Vervolgens doorgegaan naar een geniaal spel genaamd koehandel Nooit gespeeld, samen met iemand gespeeld die dat ook nog nooit had gedaan en meteen iedereen dik geowned

Ondertussen nog een stukje Lebbis&Jansen willen kijken maar die stond 5 minuten aan en dat ging alleen maar over Verdonk en vervolgens over het Chinese jongetje in de cel. Meteen uitgezet. Als je je idealen zo graag wilt uitdragen dan richt je maar een politieke partij op. Maak gewoon een goede show Theo Maassen bv. zijn show was er de dag van te voren, geniale show

Maar goed toen was het 12 uur en ging het vuurwerk de lucht in. Tegen de receptionist was gezegd dat er geen vuurwerk was maar toen de anderen binnen kwamen druppelen bleek toch wel dat we die belofte iig niet waar konden maken Wel vreemd dat er in de omgeving nergens echt vuurwerk te zien was. Het enige wat die boeren deden was melkbussen-knallen Lekker goedkoop weer.

Daarna nog meer bier gedronken en een DVDtje gekeken en toen maar gaan slapen om 5 uur ofzo. Nu nog steeds moe natuurlijk maar ach

Zo bij deze de groepsreply
joehoe ik sta der nie tussen
pi_44940182
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:34 schreef dekkered het volgende:

[..]

joehoe ik sta der nie tussen
omfg dat je dat helemaal quote
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_44940755
Het carnavalslied van dit jaar!
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3516830261139504757

Ursel vindt nieuw speciaal bier
http://video.google.nl/videoplay?docid=2510080907739664542

[ Bericht 17% gewijzigd door FJD op 02-01-2007 14:43:04 ]
pi_44941989
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:15 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

omfg dat je dat helemaal quote
nog een keer?
pi_44942903
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef dekkered het volgende:

[..]

nog een keer?
dat je zo lange quote doet ...

je kan ook ff -knip- erin zetten
pi_44942929
tvp en dat rotjong heeft gelijk
pi_44942971
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:44 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

dat je zo lange quote doet ...

je kan ook ff -knip- erin zetten
geen zin in ben lui
pi_44943316
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:46 schreef dekkered het volgende:

[..]

geen zin in ben lui
jeugd van tegenwoordig ook

toen ik nog klein was er nog RESPECT!!!
pi_44943372
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:56 schreef Silver_Shark het volgende:
Dat was ook twee jaar terug
pi_44943430
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:56 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

jeugd van tegenwoordig ook

ik maak verdome nog een topic aan
pi_44943577
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik maak verdome nog een topic aan
het was maar een geintje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')