trust me, you dont want to know. hij is zeker 4 maanden gebanned ofzo want hij kwam ook al zwaaien in de bf2142 topic.quote:
lol geowendquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Viro het volgende:
@ all :
Heb ik weer he![]()
* Viro staat net onder de douche en hoort de deurbel.
Dus hij haast zich en maakt een flinke valpartij mee op de trap![]()
De bikkel die viro isstaat gelijk weer op en doet de deur open
en ziet 2 kleine klote jochies weg rennen die belletje trekken![]()
En je rent er dan niet eens achteraan..quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Viro het volgende:
@ all :
Heb ik weer he![]()
* Viro staat net onder de douche en hoort de deurbel.
Dus hij haast zich en maakt een flinke valpartij mee op de trap![]()
De bikkel die viro isstaat gelijk weer op en doet de deur open
en ziet 2 kleine klote jochies weg rennen die belletje trekken![]()
quote:
Met een baddoek om me middelquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:20 schreef ursel het volgende:
[..]
En je rent er dan niet eens achteraan..
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat klinkt iig al wat vriendelijker.... wat een post voor mijn 3000e..
![]()
![]()
![]()
... 3000 ..
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij grote spammer van mequote:
Nee.. die moet je afdoen en boven je hoofd zwaaien terwijl je Fieldfuck! schreeuwt, dat zal ze leren!quote:
Gemiddeld 3 posts per dag van mij kan je toch wel hebben..quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee.. die moet je afdoen en boven je hoofd zwaaien terwijl je Fieldfuck! schreeuwt, dat zal ze leren!
Dat ik daar niet aan heb gedachtquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee.. die moet je afdoen en boven je hoofd zwaaien terwijl je Fieldfuck! schreeuwt, dat zal ze leren!
en helaas heb ik m nu nodig omdat mn huidige tv heel vervelend doet (beeld word steeds smaller en als je er dan op slaat is het weer ff goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Als het een Samsung scherm is (wordt door veel merken gebruikt) dan lijkt me er weinig mis mee, is het geen Samsung scherm dan zou ik toch ff verder zoeken (zowieso nog 1 maandje wachten op de overal verwachte pricedrops)
Briljantquote:
G3 is DE wapen in BF2quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon niemand dood. Eerst als US medic, niks, dan maar met de G3 rondrennen, nog niks![]()
Mij lukt het anders nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
G3 is DE wapen in BF22 soms 3 kogels en enemy is dead. Als je met de G3 niemand raakt moet je je toch gaan afvragen wat je verkeerd doet
![]()
Vol blijven houdenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mij lukt het anders niet, kan er iig niet mee overweg zoals andere dat kunnen
![]()
Veel oefenen, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mij lukt het anders niet, kan er iig niet mee overweg zoals andere dat kunnen
![]()
geen breezerquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan doe ik ook maar wat anders :p
WaArOm NiEt BrEeZaH iS lEkKeRquote:
omfg hier ookalquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:03 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
WaArOm NiEt BrEeZaH iS lEkKeR
Sorry kon me niet inhouden
Hier wil ik wel graag op happen! JP ownt door een baggerscreenerquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef jpjedi het volgende:
zojuist Flags of our fathers proberen te kijken.. staat mooie DVD online (screener) met 5.1 surround. Voor de leken: Dat is een versie voor recensisten en dus DVD retail kwaliteit. Echter hij heeft natuurlijk geen subs en ik heb in dit geval moeite met het zware Amerikaanse accent.![]()
Dus maar wachten op sub-versie.
Verder @ allen: Weltrusten!!!
ps: excuses dat ik later online was dan afgesproken maar maat van me kwam langs om zijn vuurwerk te halen en de WII moest natuurlijk ff aan. (tijdens gtst hebben we NFS even geprobeerd.).![]()
Bijna dezelfde die ik ook heb!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
en helaas heb ik m nu nodig omdat mn huidige tv heel vervelend doet (beeld word steeds smaller en als je er dan op slaat is het weer ff goed![]()
ik ga voor deze
http://www.vergelijk.nl/l(...)2_r_32_b/specs.rhtml
Ben je net te laat mee.. Hij is hem al aan het halen..quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik ook heb!Prachtige TV alleen het geluid is heel erg slecht.
Ach geluid kun je gewoon via je Versterker regelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben je net te laat mee.. Hij is hem al aan het halen..
geen problemen met het geluid (tot nu toe)quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bijna dezelfde die ik ook heb!Prachtige TV alleen het geluid is heel erg slecht.
-edit- Althans, ik heb een iets andere; de Samsung LE32S71B
ook zien staan geil ding welquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef escape_nl het volgende:
Deze komt eraan, 2300 euro
[afbeelding]
Wij gaan nu voor een full HD TV, waarom een tv kopen die nog geen HD resolutie aankan, ik bedoel dan echte HD, geen HD ready, sucks, is alleen maar een verkooptruc
Een nieuwe tv die je nu gaat kopen, daar verwacht je van dat ie nog minimaal 5 jaar meegaat, dan worden er allang films en programma's in HD uitgezonden. Dus geldverspilling als je nu een normale tv koopt.
Maar dit is mijn mening
heb m nu nog met de scart aansluiting zitten aangezien composiet er nog niet isquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo'n mooie TV, toch jammer dat je er dan geen strakke graphics op kunt tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |